SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Trening na definicję

temat działu:

Trening dla zaawansowanych

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 996

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 500 Wiek 30 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 6348
Co tu dużo mówić... Cel: definicja, staż 2 lata, wszędzie 12 powtórzeń.

PONIDZIAŁEK: Nogi + barki
- przysiady ze sztangą na barkach na maszynie Schmidta 4x (nie chcę wykonywać wolną sztangą)
- Wypychanie nóg na maszynie 3x
- Prostowanie nóg w siadzie 3x
- Uginanie w leżeniu 3x
- Wspięcia na palce 3x

- wyciskanie hantli 4x
- unoszenie sztangielek bokiem w górę 3x
- unoszenie sztangielek w opadzie tułowia 3x
- podciąganie sztangielek wzdłuż tułowia 3x

CZWARTEK: Plecki + biceps + przedramię
- martwy ciąg 4 x
- PRZYCIĄGANIE LINKI WYCIĄGU GÓRNEGO W SIADZIE4x
- wiosłowanie sztangielką 3x
- Szrugsy sztangielkami 3x

- Uginanie ramion ze sztangą 3x
- Uginanie ma modlitwniku 2x
- uginanie z podporem o kolano 2x

-uginanie przedramion ze sztangą 3xmax

SOBOTA: Klatka + triceps + brzuch
- Wypychanie na ławce głową w górę 4x
- wypychanie sztangielek na płaskiej 5x
-rozpiętki na ławce płaskiej 3x

- pompki tyłem 4x
- ściąganie linek wyciągu 3x

-BRZUCH 3 ćwiczenia a w każdym 3 serie po 20 powtórzeń


Zmieniony przez - csc w dniu 2010-04-30 19:54:27

Zmieniony przez - csc w dniu 2010-04-30 19:56:07
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 500 Wiek 30 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 6348
up

Zmieniony przez - csc w dniu 2010-05-03 16:32:01
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 5 Napisanych postów 613 Wiek 7 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 11615
Myslisz ze robiac w kazdym cwiczeniu po 12 powtorzen uzyskasz dobra definicje ja bym w cwiczeniach wielostawowych robil zakres powtorzen 6-8 dodal jakies serie laczone czy superserie gdzie zakres powtorzen wynosil by 10-12 do tego dieta i aeroby
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 500 Wiek 30 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 6348
od wczoraj przeglądałem SFD i pomyślałem, zeby robić 15 powtórzeń, wiecej areobów, w celu utraty 2-3 kg tłuszzu. Co ty na to?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 5 Napisanych postów 613 Wiek 7 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 11615
Jezeli chcesz zredukowac tkanke tluszczowa to robienie 15 powtorzen nic ci nieda uloz diete z ujemnym bilansem kalorycznym do tego aeroby lub interwaly do tego standardowy trening jak na mase
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 500 Wiek 30 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 6348
wiem, ze na spalanie tłuszczu to jest dieta ale ja pytam o trening... Chodzi mi o to czy ten powyzszy trening jest dobrze ułożony bo układałem sam....
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 11 Napisanych postów 691 Wiek 32 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 23619
Filozofia redukcji tłuszczu:
1. bilans kaloryczny na zero lub minus
2. Ćwiczenia wielostawne - od 4 do 6 powtórzeń
3. Ćwiczenia izolowane - od 15 do 20 powtórzeń
4. Dodatkowo aeroby po treningu
5. W dni nietreningowe interwały lub tabata

Zmieniony przez - lewylife w dniu 2010-05-03 23:34:51

Ból przemija, chwała jest wieczna!

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 500 Wiek 30 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 6348
Czy trening opisany powyżej jest dobrze ułożony?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 170 Wiek 27 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 2820
Zaraz nad twoim postem jest art na temat rzezby/redukcji ktory zawiera wszystkie informacje i odpowiedzi na twoje pytania.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 500 Wiek 30 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 6348
NO NIE ZAWIERA ODPOWIEDZI NA PYTANIE CZY DOBRZE UŁOŻYŁEM TRENING. TU WLASNIE O TO PYTAM.



Zmieniony przez - csc w dniu 2010-05-05 18:52:54
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
apokalipsa NUTRIFARM Moderator
Ekspert
Szacuny 377 Napisanych postów 37452 Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 126297
zdaje się, ze źle to ująleś- czytając ten post do takiego wniosku dochodzę- bo chcesz coś na rzeźbę;

http://www.sfd.pl/[ART]_RZEŹBA-t569190.html

poczytaj więc ten temat.
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Kontuzja kręgosłupa - jak dalej ćwiczyć- w szczególnośc proszę o pomoc Kolegę Mawashi

Następny temat

PUSH and PULL do oceny i poprawy!