SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Trening na MASE ! Czy mi to sie sprawdzi !?

temat działu:

Trening dla zaawansowanych

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 973

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 14 Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 104
Poniedzialek:

**Klatka piersiowa
-Wyciskanie na plaskiej 10,8,8,6 [60, 65, 65, 70 kg]
-Wyciskanie hantli na plaskiej 10,10,8,8
-Wyciskanie na skosie + wąskim chwytem 12,10,10,8 [44, 49, 49, 54 kg]

**Biceps
*Unoszenie sztangi stojac 8,8,6 [25, 27, 29 kg]
*Modlitewnik 8,8,6 [27, 29, 32 kg]
*Unoszenie hantli stojac 8,8,6 [10, 12, 14 kg]

Wtorek:

**Nogi
-Przysiady ze sztanga za glowa 12,10,10,8,6
-Prostowanie nog 15,12,12,10
-Wspiecia na palce 18,16,14

Czwartek:

**Klatka piersiowa
-Wave Loading na plaskiej 7,5,3,7,5,3
-Wyciskanie hantli na skosie + z obrotem 10,10,8,8 [17,5, 17,5, 19,5, 19,5 kg]
-Rozpietki na skosie 12,12,10,10

**Triceps
-Wyciskanie francuskie lezac 8,8,6 [29, 30, 32 kg]
-Wyciskanie francuskie sztangielki siedzac 8,8,6 [18,5, 19,5, 21 kg]
-Prostowanie ramion na wyciagu stojac 8,8,6 [25, 27, 29 kg]

Piatek lub Sobota:

**Plecy
-Martwy ciag 5,5,5,5,5 [90 kg]
-Wioslowanie podchwytem 8,8,8,10,12 [3*49, 44, 44 kg]
-Wioslowanie sztangielka 12,12,10,10 [20,20,23,23 kg]
-Sciaganie drazka za glowe 12,10,10,8 [46, 51, 51, 56 kg]

Plan na 6 tygodni, następne 6 to zmiana szerokości chwytów, ich rodzajów, liczby powtórzeń, ciężaru i kolejności.NIEPRZERWANY STAŻ TRENINGOWY: 2 lata
Czy mi to się sprawdzi !? Priorytet to klata. Pozdrawiam.
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120

Wyjątkowo przepyszny zestaw!

Zgarnij 3X NUTLOVE 500 w MEGA niskiej cenie!

KUP TERAZ
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 695 Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 2291
skoro priorytet to klata to 3 ćwiczenie Wyciskanie na skosie + wąskim chwytem bym zamienił na bramke...wąski chwyt jest dobry na triceps. i czy warto robić klate 2 razy w tyg??? troche dużo...za mało czasu na regeneracje...zrób ją raz w tyg ole dobrze;)
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 14 Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 104
Niestety nie mam dostępu do bramki...
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 695 Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 2291
też mam ten ból...jak sie dobrze ustawisz przy wyciągo to jedną reką dasz rade zrobić.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 14 Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 104
Wyciskanie sztangi na płaskiej 10,8,8,6,2
Wyciskanie hantli na skosie dodatnim 10,10,8,8
Rozpiętki 12,12,10,10

Czy tak może być? ale zalezy mi na jeszcze jednym cwiczeniu.. bo jak mam robic klate 1x w tyg. to 4 cw minimum i czy te 2 powt na koncy na sile mają jakis sens?
Pozdrawiam.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 14 Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 104
?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 695 Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 2291
fajne ćwiczenie na koniec które czasem robie to wyciskanie sztangi na ławce płaskiej ale nie dobijasz do klaty anii w końcowej fazie nie prostujesz łokci. masakryczna pompa!!! ale tego zrób może ze 2 serie nie wiecej...możesz robić na koniec zwykłe pompki albo jak lubisz to takie na poreczach...tylko na poręczach musisz sie odpowiednio układać żeby ma maxa dociążać klate a nie trica...A z Twoich ćwiczeń to fajne jest jeszcze na to ostatnie ćwiczenie -Wyciskanie hantli na skosie + z obrotem 10,10,8,8 [17,5, 17,5, 19,5, 19,5 kg. tylko ciężar troche zmniejsz i rób je bardzo powolii dokładnie...technika przy tym ćwiczeniu to podstawa!!!
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 14 Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 104
Dzięki wielkie ! Pozdrawiam.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 695 Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 2291
powodzenia i pozdro;)
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Prosze o opinie ewentualną poprawde PLAN

Następny temat

wyciskanie sztango wąsko na skosie dodatnim - problem !

Fitmeal