SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Trening nóg- prosze o pomoc

temat działu:

Trening dla zaawansowanych

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 2851

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 18 Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 919
Do znawcow temtu mala prosba- prosze o ulozenie mi treningu na nogi.Niestety trening tych partii miesni traktowalem zawsze po macoszemu( a wrecz je odpuscilem niestety) i teraz mam ogromna dysproporcje w stosunku do gory ciala.Staram sie cwiczyc 3x tyg, i mam takie pytanie czy lepszym rozwiazaniem bedzie cwiczenie tylko nog w jeden dzien treningowy czy w kazdymtreningu dolaczenie cwiczen na nogi np. 1 cwiczenie na uda i 1 na lydki? Jezeli mam robic trening nog osobno to bede musial zmienic cykl treningowy aby dalej wypadaly mi 3 treningi na tydzien.
Obecnie cwicze 1 trening- klatka plaska( 3 cwiczenia), biceps-triceps( po 2 cwiczenia na kazdy). 2 trening- barki( 3,4 cwiczenia),plecy(3 cwiczenia), przedramie. 3 trening- klatka skos(2 cwiczenia) i znow biceps-triceps
Prosze o propozycje gdzie umiescic trening na nogi i jakie cwiczenia.
Z gory serdecznie dziekuje
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 19 Napisanych postów 1002 Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 19653
Ale masz****owy trening

Co na nogi to :
-Przysiady ze sztangą
-wyciskanie nogami na maszynie
-wyprosty nóg na maszynie siedząc
-wspięcia na palcach
-i takie ćwiczenie na maszynie gdzie pokonując obciążenie palcami musisz dotknąć pośladków
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 19 Napisanych postów 1002 Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 19653
Zamień ze sobą pozycjami ćwiczenia nr.4 i 5

Rób w takiej kolejności jak tam podane jest

Na każde ćwiczenie po 3-4 serie (12-8) powtórzeń .W niektórych może być stały ciężar .Np. ja stałym robie wspięcia na palcach bo mi tak wygodniej ,ale ty sam musisz do tego dojść co ci pasuje .

Przed robieniem nóg mocna rozgrzewka .Rowerek/stoper ,rozciąganie ,2 serie rozgrzewkowe przysiadów ,i po 1 seri rozgrzewkowej z każdego innego ćwiczenia
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 18 Napisanych postów 1972 Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 8170
no wiec tak , rozkład parti jest zły , rób taki :
poniedziałek = klatka + triceps
środa = plecy + biceps
piatek = barki + nogi

po drugie , tu tez do kolegi wyżej , za dużo tych ćwiczeń a za mało prawdziwego wysiłku , jesli chcesz miec duże nodi to musisz je pobudzac na dwa sposoby - zarówno włókna białe jak i czerowne - dlatego polecam taki trening :

- przysiady ze sztangą 12/10/8/6/4/2
- wykroki ze sztangą 25/20/15/12/10

dokładasz do tego coś na łydki [ jesli oczywiście tego ci będzie trzeba , ja np. ich nie ćwiczę bo podczas tych dwóch dostają w dupe za wszystkie czasy bez dodatkowych ćwiczeń ] np. wspięcia ze sztanga na barkach stojąc 2 serie , seria pierwsza to wybierasz obciażenie ok 85-90 % max i robisz z nim serie do załamania , natomiast seria druga przebiega podonbnie jednak z obciążeniem ok 55-60 % maksymalnego w tym ćwiczeniu

całkowicie wystarczy

narqua

To live forever is a fantasy
To die tomorrow is reality
- = - = -
zaczynasz ? wejdź tutaj koniecznie http://www.sfd.pl/temat153141/ 

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 18 Napisanych postów 397 Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 7676
pytanko do theREDdevil-a czy nie przydałoby sie dorzucić cos jeszcze na dwugłowy a co do łydki to czy nie jest to partia szczególnie oporna na wzorst niczym przedramię i czy nie nalezałoby jej raczej skatować mocniej ??czyli dorzucić cos na lydki

trening.mafia.hardcor.pl

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 18 Napisanych postów 1972 Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 8170
a jak myslisz w czasie wykroków dwugłowy działa czy nie ? hmm..
na łydki , przecież podałem jakie cwiczenie i w jakich seriach - i wiedz że oporna jest ta grupa bo albo jest przetrenowywana albo nie trenowana pod kazdym mozliwym aspektem [ chodzi mi o włókna czerwone i bałe ] te dwie serie które opisałem nie dość że są wystarczającym bodźcem to uderzają w oba te rodzaje włókien

w zupełności to wystarczy

narqua

To live forever is a fantasy
To die tomorrow is reality
- = - = -
zaczynasz ? wejdź tutaj koniecznie http://www.sfd.pl/temat153141/ 

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 19 Napisanych postów 1002 Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 19653
Ja robie tak jak napisalem i mi nogi rosna fenomenalnie wiec ja dalej bede cwiczyl swoim planem .
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Michail ZASŁUŻONY
Ekspert
Szacuny 211 Napisanych postów 48745 Wiek 45 lat Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 91090
Mariusz K. Tobie tak...ale to nie post o Tobie i Twoich nogach

PORADY INDYWIDUALNE - www.dobierz-trening.pl
ZAINTERESOWANY PORADĄ - PISZ GG:7426473

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 19 Napisanych postów 1002 Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 19653
A co ja jakiś inny jestem ?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Michail ZASŁUŻONY
Ekspert
Szacuny 211 Napisanych postów 48745 Wiek 45 lat Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 91090
Heh,

PORADY INDYWIDUALNE - www.dobierz-trening.pl
ZAINTERESOWANY PORADĄ - PISZ GG:7426473

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 18 Napisanych postów 1972 Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 8170
głupie pytanie , oczywiscie że tak , zobacz jak wygląda kumpel - jesli będzie wygladał tak samo to albo zapytaj mamy czy nie jesteś adoptowany żart , albo jeśli nie wyglada tak samo to zrozum wreszcie że wszystcy jesteśmy inni , nie ma dwóch takich samych osób i nie możesz uważać że skoro na ciebie dział to podziała i na wszystkich innych

narqua

To live forever is a fantasy
To die tomorrow is reality
- = - = -
zaczynasz ? wejdź tutaj koniecznie http://www.sfd.pl/temat153141/ 

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

wakacje

Następny temat

czy starczy

Fruzelina