SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Trening nóg

temat działu:

Trening dla początkujących

słowa kluczowe:

Ilość wyświetleń tematu: 758

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 4 Napisanych postów 382 Wiek 32 lat Na forum 3 lata Przeczytanych tematów 2096
Cześć

Mam taki dylemat:
Czy lepiej będzie dać większy ciężar przy przysiadach, wykrokach, wspiętkach i zrobić 10 powtórzeń na serie (tak robię teraz), czy zmniejszyć ciężar i robić po 15/ 20 powtórzeń?

Pytam dlatego że nie wiem co bardziej rozbuduje nogi, na siłowni jeden twierdzi że lepiej większy ciężar drugi powiedział że mały i pompować ile się tylko da.

Dzięki za odpowiedzi.
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 3 Napisanych postów 410 Wiek 23 lat Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 14268
Bo każdy jest inny a Ty nie trać czasu i wypróbuj jeden i drugi sposób. Zobacz który będzie przynosił lepsze efekty.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
rion10 Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 3897 Napisanych postów 54264 Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 702374
Spróbuj w jednym ćwiczeniu wrzucić większy zakres powtórzeń i zobacz jak będziesz reagował. Jak trening jest dobrze skomponowany i miska na dobrym poziomie to będzie szło do przodu.
1

Wierzyć to znaczy ufać, kiedy cudów brak.
Muscles not grow on trees!

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 399 Napisanych postów 72270 Wiek 38 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 304520
Zostawiłbym przysiady w mniejszym przedziale powt., a wykroki i inne dodatkowe ćwiczenia w większym. Wiadomo, wykroki >12 powt. to katorga ale przecież nogi same się nie zrobią
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 4 Napisanych postów 382 Wiek 32 lat Na forum 3 lata Przeczytanych tematów 2096
Hubert81
Zostawiłbym przysiady w mniejszym przedziale powt., a wykroki i inne dodatkowe ćwiczenia w większym. Wiadomo, wykroki >12 powt. to katorga ale przecież nogi same się nie zrobią


Tak wykroki dają popalić :) i najwięcej sprawiają mi problemu.


Dodałem sobie coś takiego jeszcze jak wspinanie się na podest ze sztangą na karku. Wydaje mi się że to też ciekawe ćwiczenie.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 399 Napisanych postów 72270 Wiek 38 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 304520
bezpieczniej ze sztangielkami bądź kettlami.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 4 Napisanych postów 382 Wiek 32 lat Na forum 3 lata Przeczytanych tematów 2096
Hubert81
bezpieczniej ze sztangielkami bądź kettlami.

Aha czyli taka wspinaczka ze sztanga kontuzjogenna bardziej niż z hantlami np?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 399 Napisanych postów 72270 Wiek 38 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 304520
w przypadku utraty równowagi może być niebezpiecznie. Za to trzymając sztangielki w przypadku potknięcia/zachwiania po prostu je wypuszczasz i po kłopocie.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 4 Napisanych postów 382 Wiek 32 lat Na forum 3 lata Przeczytanych tematów 2096
Racja :)
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Zegarek z minutnikiem i pulsometrem?

Następny temat

Trening do oceny

Masa