SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Trening mojej produkcji, proszę o sprawdzenie

temat działu:

Trening dla zaawansowanych

słowa kluczowe: , , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 755

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 357 Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 10763
Witam,
otóż właśnie skończyłem hst i nakreśliłem sobie mniej więcej taki trening. Ćwiczenie jednej partii na tydzień nie za bardzo na mnie działało, dlatego też wymyśliłem takie "coś"
Ilość powtórzeń będzie dobrana mniej wiecej na duże/małe partie mięśniowe 12/9

Liczę na wyrozumiałość
Plan na 2 tyg.

Poniedziałek A1:
Klata (Wyciskanie na płaskiej-sztanga, wyciskanie na skosie hantle, rozpiętki)
Biceps (uginanie ramion sztangą, uginanie ramion hantlami z supinacją, uginanie sztangą nachwytem)
Plecy (Wiosłowanie, podciąganie hantli)

Środa B1:
Barki (wyciskanie hantlami siedząc, unoszenie ramion w bok, unoszenie sztangi/hantle w przód)
Triceps (wyciskanie francuskie, wyciskanie hantlą do góry siedząc, wyciskanie wąskie)
Kaptury

Piątek A2:
Klata (Wyciskanie na skosie sztanga, wyciskanie na płaskiej hantle)
Biceps (uginanie ramion hantlami o kolano, młotki, uginanie sztangi nachwytem)
MC

Poniedziałek B2 :
Barki (wyciskanie w siadzie sztangą, podciąganie sztangi do brody, unoszenie hantli w opadzie)
Triceps (pompki tyłem, prostowanie ze sztangielką w opadzie, wyciskanie wąskie)
Wiosłowanie, podciąganie hantli)

Środa A1:
Klata (Wyciskanie na płaskiej sztanga, wyciskanie na skosie hantle)
Biceps (uginanie ramion sztangą, uginanie ramion hantlami z supinacją, uginanie sztangi nachwytem)
Kaptury

Piątek B2:
Barki (wyciskanie hantlami siedząc, unoszenie ramion w bok, unoszenie sztangi/hantle w przód)
Triceps (wyciskanie francuskie, wyciskanie hantlą do góry siedząc, wyciskanie wąskie)
MC

P.S. Mój staż ok. 2 lat
ah i jeszcze jedno, nie ma nóg bo mam małe problemy z kolanem, na nogi będe sobie machał na maszynie powolutki.
zdr.

Zmieniony przez - michał28 w dniu 2009-02-22 21:55:55
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 357 Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 10763
up
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 357 Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 10763
Panowie doradcy z treningu proszę o rady!
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 23 Wiek 29 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 51
mysle ze jest ok.ale nie pamietaj ze dieta to podstawa,bez dobrej diety nie nabierzesz miesni,ale Twoj trening jest ok
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

mam 16 lat chce zwiekszyć sie i mase

Następny temat

Trening na mase do wglądu i poprawy

Fruzelina