SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Trening masowy- Ocenka.

temat działu:

Trening dla początkujących

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 1300

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 5 Napisanych postów 89 Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 1816
kaptury gif 18 z tego linku http://www.kulturystyka.pl/atlas/plecy.asp
tylne aktony miesni barku gif 8 z tego linku http://www.kulturystyka.pl/atlas/naramienne.asp 

Manchester Leci 4 rok kiedy ja tutaj, to zupelnie inny swiat lecz ma polskosc nie zatruta,

I wciaz pamietam skad jestem bo dba o to moje serce, moj dom moja ziemia gdzie stawialem kroki pierwsze

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 6 Napisanych postów 506 Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 2942
Poniedziałek: Klata-Biceps.

wyciskanie sztangi płasko 4s. 12-10-8-8.
Wyciskanie Sztangi na skosie 4s. 12-10-8-8.skos ujemny ?
Wyciskanie sztangielek, skos górny 3s. 3x 12-10-8.
Rozpiętki na płasko lub skos? 4s. 4x 10-10-10-10
zmniejsz serie do 3 jesli chcesz miec 4 cwiczenia, jak nie daj plaska 4s + skos gorny 4s + rozpietki 4s

Uginanie przedramion ze sztangą łamaną 3s. 4x 12-10-10-8.
podnoszenie sztangielek na ławce 3x 12-10-8masz na mysli uginanie z supinacja ?
Młotki 3s 12-10-8-8.
Uginanie przedramion na wyciągu górnym 3x 12-10-8wywal

Środa: Plecy-Triceps.

Wiosłowanie 4s. 12-10-8-8.
Martwy ciag 4s 12/8
Podciąganie na drążku szeroko do klatki 4s. 10-10-10-10
Szrugsy 3s 20/15/10

Pompki na poreczach 3s
wyciskanie francuskie 3s 12-10-8-8.
Prostowanie przedramion na wyciągu nachwytem 4s 12-10-8-8.wywal
Prostowanie przedramion na maszynie 4s. 12-10-8-8.wywal
wyciskanie wasko 3s

Piątek: Nogi-Barki.

Przysiad ze sztangą na barkach 4s. 12-10-8-8
Prostowanie nóg na maszynie siedząc 3s. 10-10-10.
Uginanie nóg na maszynie leżąc 4s. 10-10-10-10
Wypychanie nóg na suwnicy 4s. 12-10-8-8.wywal
Tz. Baletnica 3s. 20-20-20.co to jest ? wywal
Wspięcia na palce ze sztanga na barkach 4s. 20-15-12-10.

Wyciskanie sztangi sprzed głowy 4s. 12-10-8-8 nie na maszynie
Wyciskanie sztangielek 4s. 12-10-8-8wywal
Podciąganie sztangi do brody 4s. 12-10-8-8wywal
Unoszenie sztangielek bokiem stojąc 3s. 12-10-8-8
Unoszenie sztangielek w opadzie 3s. 12-10-8-8

i przedramiona dodaj

Zmieniony przez - elemelas w dniu 2010-04-22 21:22:00
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 8 Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 63
Okej, dziękuje za te uwagi na pewno pozmieniam kilka ćwiczeń, z góry dzięki. I to mniej więcej będzie dobry trening myślisz?
A jeszcze "Wyciskanie sztangi sprzed głowy 4s. 12-10-8-8 nie na maszynie" może to być na takiej właśnie nie wiem czy to zalicza się do maszyny w sensie, że sztanga jest stabilna.
Ps. A co myślisz o zamienieniu Klata-bic na Klata-Triceps a Plecy-Triceps na Plecy-Biceps?

Zmieniony przez - Ratsgib w dniu 2010-04-23 19:21:34
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 6 Napisanych postów 506 Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 2942
A jeszcze "Wyciskanie sztangi sprzed głowy 4s. 12-10-8-8 nie na maszynie" może to być na takiej właśnie nie wiem czy to zalicza się do maszyny w sensie, że sztanga jest stabilna.
chodzi Ci napewno o suwnice. trzymaj sie wolnych ciezarow, lepiej buduja miesnie. jesli masz problem z utrzymaniem sztangi - bierz mniejszy ciezar. pamietaj ze technika jest w kulturystyce najwazniejsza, bo co z tego ze dzwigniesz te 5kg wiecej jesli bedzie to niepoprawnie wykonane.

A co myślisz o zamienieniu Klata-bic na Klata-Triceps a Plecy-Triceps na Plecy-Biceps?
wedle upodobania, wiekszosc ludzi tak trenuje, ale trening zawsze trzeba dobierac pod siebie i obserwowac co na Ciebie najlepiej dziala. tylko jesli zrobisz taka podmianke to wywal po jednym cwiczeniu na bica/trica, i rob w sumie 6-8 serii na nie.

trening po poprawkach bedzie git
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 8 Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 63
Dzięki, mam nadzieje że cię nie męczę moimi pytaniami, hehe mam jeszcze pytanko co do pompek na trica, bo ciężko jest mi robić na zwykłym drążku, czy mógłbym robić to na maszynie z drążkiem i pomocnymi ciężarami?
A jeszcze czy kolejność wykonywanych ćwiczeń ma znaczenie, tz czy jakoś pozamieniać ćwiczenia?
I te Szrugsy to które ćwiczenie bo mi pokazuje że na barki :((

Zmieniony przez - Ratsgib w dniu 2010-04-23 23:01:46
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 6 Napisanych postów 506 Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 2942



oto i szrugsy

kolejnosc jak najbardziej ma znaczenie, zostaw tak jak jest

a z tymi pompkami nie bardzo kumam ocb czy oby na pewno myslisz o tym cwiczeniu ? sprawdz na YT, alernatywa sa pompki w podporze tylem
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 8 Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 63
Chodziło mi o pompki na poręczach, tylko że ze wspomaganiem maszyny (Ustawiasz Ciężar i maszyna pomaga Ci podnosić się w górę, bo na zwykłych nie daje rady). Tak więc można robić na maszynie, ponoć dla osób które nie dają rady jest to najlepsze rozwiązanie.
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

trening taki ? redukcja

Następny temat

HIIT po treningu silowym

Fruzelina