SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Trening masa/siła

temat działu:

Trening dla początkujących

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 884

Formularz - Proszę o pomoc

Płeć

Mężczyzna

Wiek

22

Waga

74

Wzrost

181

Cel treningowy

Masa

Staż treningowy na siłowni

2lata nastepnie 3 lata przerwy aktualnie od 3tygodni

Uprawiane inne sporty

brak

Dostęp do sprzętu (np. full osprzęt siłownia, sztanga/sztangielki)

Ławeczka z wyciągiem, modlitewnikiem i rozpiętkami, gryf prosty długi, prosty krótki, łamany, hantelka, obciążenie 2x20,2x10,2x5kg

Dieta

Ograniczony budżet i częste niespodziewane wyjazdy mnie ograniczają ale sie staram.

Przeciwwskazania medyczne (wady postawy, choroby, kontuzje)

brak

Zażywane suplementy

bcaa, mass5100

Wyniki w podstawowych ćwiczeniach [kg] (przysiad, klasyczny martwy ciąg, wyciskanie na ławce leżąc)

Wyciskanie:cały ciężar 8-10x, przy bicepsie na gryf łamany 2x10kg, hantelka 2x5
Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 31 Napisanych postów 2034 Wiek 29 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 19955
Witam
Prosił bym o ułożenie jakiegoś rozsądnego planu na 4dni.
Szukałem na forum i w internecie są różne plany ale nie dobrałem nic dla siebie,w niektorych cwiczeniach ograniczaja mnie ciezary poniewaz nie moge zrobic 2 hantelek a np rozpietki przy laweczce sa beznadziejne (lub nie umiem na nich cwiczyc ).
Jeśli coś napisałem źle lub źle robię to proszę mnie poprawić/pouczyć.
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 3879 Napisanych postów 45098 Wiek 162 dni Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 338729
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 133 Napisanych postów 20191 Wiek 8 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 69241
Witam.
Jeśli szukasz indywidualnych porad, diety opracowanej precyzyjnie dla Ciebie przez naszych dietetyków oraz treningu przygotowanego przez naszych trenerów personalnych to skorzystaj z tej oferty.

Nasi specjaliści przygotują wszystko za Ciebie i specjalnie dla Ciebie

http://potreningu.pl/plany/strefa-mezczyzny

Pozdrawiam.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 96 Napisanych postów 23860 Wiek 34 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 147326
"Wyniki w podstawowych ćwiczeniach [kg] (przysiad, klasyczny martwy ciąg, wyciskanie na ławce leżąc): Wyciskanie:cały ciężar 8-10x, przy bicepsie na gryf łamany 2x10kg, hantelka 2x5 '

z tego co rozumiem do tej pory trenowałeś tylko klatę i biceps ?

"Staż treningowy na siłowni: 2lata nastepnie 3 lata przerwy aktualnie od 3tygodni "

wracasz po przerwie , zero filozofii j/w kolega bierz pierwszy prosty gotowiec i idz trenować .

Za to zadbaj o odżywianie odpowiednie i odpowiedni wypoczynek względem wysiłku .
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 31 Napisanych postów 2034 Wiek 29 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 19955
Martwego ciągu nie robię póki pasa nie załatwię, przysiady robię z małym obciążeniem delikatnie na razie żebym mógł chodzić na drugi dzień, z czasem zwiększę.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 31 Napisanych postów 2034 Wiek 29 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 19955
Martwego ciągu nie robię póki pasa nie załatwię, przysiady robię z małym obciążeniem delikatnie na razie żebym mógł chodzić na drugi dzień, z czasem zwiększę.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 96 Napisanych postów 23860 Wiek 34 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 147326
a po co ci pas do martwego ? jeszcze na tym poziomie ? uważasz że on cię uchroni przed kontuzjami ? czy o coś innego chodzi ?

czyli jednym słowem skupiasz się na razie na zestawie dyskotekowym ?

a to wyciskanie to ile ciężaru zakładasz ?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 31 Napisanych postów 2034 Wiek 29 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 19955
Zestaw dyskotekowy hahah :D cwicze tylko i wylacznie dla siebie a nie zeby zalozyc obcisla koszulke okulary odpalic bmw i pojechac na wiejska dyskoteke z zimnym łokciem i disco polo volume max :D
no liczyłem ze troche ochroni :)
a do wyciskania: zaczynam od 2x20 na rozgrzewke i progresja w gore a ze malo ciezaru to koncze na 70+gryf :)

Zmieniony przez - Raadek1990 w dniu 2013-01-17 12:14:51

Zmieniony przez - Raadek1990 w dniu 2013-01-17 12:18:13
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 3879 Napisanych postów 45098 Wiek 162 dni Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 338729
Rób martwy ciąg,inaczej czeka cię ciężka kontuzja w przyszłości.
Żadne ćwiczenie tak nie wzmacnia mięśni stabilizujących kręgosłup.

I poczytaj,po co w ogóle się stosuje pas treningowy.



Zmieniony przez - ronie220 w dniu 2013-01-17 13:47:37
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 31 Napisanych postów 2034 Wiek 29 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 19955
Przysiad
wyciskanie na lawce
mc
military press
wyciskanie w waskim chwycie
uginanie ramion - gryf prosty(chyba bede robil tydzien prostym tydzien lamanym albo co trening zmiana)
uginanie ramion z hantelkami (dorzucilem to zeby zredukowac asymetrie bicepsow)
4s 12p

na koniec 3-4 serie brzuszkow

Zmieniony przez - Raadek1990 w dniu 2013-01-21 14:21:00
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Plan do oceny!

Następny temat

Pierwsza styczność z siłownią

Dzem