SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Trening mało czasu. Masa. Do sprawdzenia

temat działu:

Trening dla początkujących

słowa kluczowe: , , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 428

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 21 Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 226
Witam, przez poprzedni rok robiłem trening, po którym przyszło mi siły, ale nie masy. W tym roku zależy mi głównie na masie i ułożyłem taki plan. Mam trochę mało czasu na ćwiczenie i mogę tylko 2x w tygodniu chodzić na siłownię, w 1 dzień robię trening w domu.

Poniedziałek

Klatka płasko 8 8 6 6 6
Klatka skos 8 8 6 6 6
Rozpiętki/Brama/ROZPIĘTKI W SIADZIE NA MASZYNIE 8 8 6 6 6

Barki 8 8 6 6 6

Triceps na wyciągu 8 8 6 6 6

---
Czwartek

Przysiady 20 20 20

Martwy ciąg 12 12 12
ŚCIĄGANIE DRĄŻKA/RĄCZKI WYCIĄGU GÓRNEGO W SIADZIE SZEROKIM UCHWYTEM NACHWYT: 8 8 6 6 6
PRZYCIĄGANIE LINKI WYCIĄGU DOLNEGO W SIADZIE PŁASKIM 8 8 6 6 6

Biceps: UGINANIE RAMION ZE SZTANGIELKAMI STOJĄC PODCHWYTEM Z „SUPINACJĄ" NADGARSTKA/modlitewnik 8 8 6 6 6

Przedramię nachwytem 8 8 6 6 6
Przedramię podchwytem 8 8 6 6 6

--
Sobota

Podciąganie sztangielek wzdłuż tułowia 3x (8-5 powtórzeń)
Unoszenie sztangielek w opadzie tułowia 3x (8-5 powtórzeń)
Arnoldki 3x (8-5 powtórzeń)
Unoszenie ramion w przód ze sztangielkami 3x (8-5 powtórzeń)
Unoszenie sztangielek bokiem w górę 3x (8-5 powtórzeń)

Wiosłowanie z hantlem 3x (8-5 powtórzeń)
Szrugsy 3x (8-5 powtórzeń)

Biceps młotkowo 3x (8-5 powtórzeń)

WYCISKANIE “FRANCUSKIE" JEDNORĄCZ SZTANGIELKI W SIADZIE 3x (8-5 powtórzeń)

Skłony boczne 3x (8-5 powtórzeń)


Co sądzicie o tym planie? Narazie mi się wydaję, że jest ok, ale może coś można poprawić? :)

Płeć: Mężczyzna

Wiek: 18

Waga: 76

Wzrost: 182

Cel treningowy: Masa

Staż treningowy na słowni: 1 rok

Uprawiane inne sporty: Piłka nożna (obecnie rzadziej), bieganie (jak jest cieplej :) )

Dostęp do sprzętu (np. full osprzęt siłownia, sztanga/sztangielki): W poniedziałki full wypas siłownia, w czwartki siłownia, gdzie jest tylko najpotrzebniejszy sprzęt. W domu: 2 hantle i obciążenie 28 kg do nich; ekspander; ściskacze; drążek.

Dieta: Staram się trzymać dietę, ale nie zawsze daję radę, dlatego od nowego roku chcę zakupić gainer.

Przeciwskaznania medyczne: brak

Zażywane suplementy: Obecnie brak, ale od nowego roku planuje gainera.

Zmieniony przez - Bofedojo w dniu 2009-11-28 23:02:54
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Klatka Piersiowa - Dziwny problem

Następny temat

Dobrze czy źle?

injelly