SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Trening koszykówki - autorski

temat działu:

Inne dyscypliny

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 7791

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 131 Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 469
Dla rozluznienia:

Gra w 21 ale dla poprawienia celnosci do 100

Gra w Air czyli w grze w ktorej nie można wyladowac z pilka na ziemi =) dla niektórych to skomplikowanie, ale postaram się to wytlumaczyc najdokladniej jak tylko mogę. Air polega na tym, aby oddac rzut w powietrzu. Zaczynamy gre: przeciwnik rzuca pilka o tablice pilka odbija się raz od podloza (może tylko raz się obic) wtedy ja wyskakuje lapie pilke w locie i rzucam. Spadam bez pilki!!! Trafilem! To ide i rzucam za 3 pkt. Jeżeli trafilem to mam jeden pkt. Gra się do 11 pkt albo wiecej albo mniej to jest do uzgodnienia. Przegrany biega tyle kolek wkolo boiska ile brakuje mu do uzgodnionego wyniku jeżeli np. gramy do 11 i trafil 5 to biega 6 kolek. Bieganie nie jest obowiazkowe kwestia umowna. A co jeżeli pilka nie dotknie tablicy albo kosza? Wtedy przeciwnik robi dwutakt, ale nie zwykly! Ten dwutakt polega na podrzucaniu pilki do gory poczekaniu az odbije się i zrobieniu dwutaktu bez pilki wyskoczeniu do niej ( bo jest już w gorze) i trafieniu. Jeżeli natomiast ktos nie dorzuci nawet z 3 pkt to kasuje mu się dorobek i zaczyna od ZERA. Ta gra znalazla poparcie w moim miescie może i w twoim tez??

Gra w osobiste: wykonujemy np. 20 rzutow osobistych. Kto przegrywa robi 10 pompek albo o co się tam zalozyliscie. Gra poprawia celnosc i skupienie się.

Gra w 3 point : czyli cos al. All Stars rzuty za 3 pkt. Takie same pozycje. Każdy zawodnik ma 5 rzutow. Wygrywa ten co najwiecej trafi.

Gra z polowy: To wymyslono raczej z nudow, ponieważ polega na tym ze zawodnik ma trafic z polowy do kosza każdy ma 10 rzutow. Wiadomo kto wygrywa ten co wiecej trafi.

Tą gre to ja wymyslilem =) komu się nie spodoba to trudno. Polega ona na tym, ze gramy 1vs1 na calym boisku =) daje w nogi takie bieganie. I umawiamy się z partnerem, ze ja rzucam tylko za 3 pkt a on tylko wchodzac pod kosz jakies dwutakty naskoki itp. Gramy do momentu az 3man trafi 5 koszy a ten wchodzacy trafi 10. I potem zmiana rol.

®Iverson is the best and Jordan®

Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 131 Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 469
Jutro dolacze trening wlasnej roboty, ktory naprawde mi pomogl.

®Iverson is the best and Jordan®

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 131 Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 469
1. Trening szybkosciowy.
Bieg do kazdej lini i z powrotem do Startu. Przewidywany czas po pierwszych treningach 15 sek. Po kazdej seri 1 min odpoczynku. Po piatym treningu samow wolka ale dokladajcie coraz wiecej a nie mniej.

Pierwszy trening – 3 serie
Drugi trebing – 3 serie
Trzeci trening – 4 serie
Czwarty trening – 4 serie
Piaty trening – 3 serie

2. Bieg przez plotki
Bieg przez plotki. Po trzech treningach przewidywany czas to ponizej 10 sek na 10 plotkow. Plotek musi być na najwiekszym szczeblu ( wysokosci). Trening ten poprawia Jumpa oraz szybkosc.

Pierwszy trening – 3 serie
Drugi trebing – 3 serie
Trzeci trening – 4 serie
Czwarty trening – 4 serie
Piaty trening – 5 serie

3. Celonosc
Celnosc z lini osobistych oraz za 3 pkt. Ilosc wykonywanych rzutow musi rownac się 50 z kazdego cwiczenia.

Pierwszy trening – 2 serie
Drugi trebing – 2 serie
Trzeci trening – 2 serie
Czwarty trening – 2 serie
Piaty trening – 3 serie

4. Bieg z pilka
Bieg z pilka miedzy przeszkodaminp. Plotki, pacholki. Akcje zakanczamy dwutaktem rzucamy az trafimy.

Pierwszy trening – 4 serie
Drugi trebing – 4 serie
Trzeci trening – 4 serie
Czwarty trening – 5 serie
Piaty trening – 6 serie

5. Koperta
Bieg
koperda przewidywany czas to 10 sek.

Pierwszy trening – 4 serie
Drugi trebing – 4 serie
Trzeci trening – 5 serie
Czwarty trening – 5 serie
Piaty trening – 7 serie
Po kazdym biegu 30 sek odpoczynku.

6. Bieg z pilka na czas
Bieg z pilka sprintem wkolo boiska do kosza.

Pierwszy trening – 5 serie
Drugi trebing – 5 serie
Trzeci trening – 6 serie
Czwarty trening – 7 serie
Piaty trening – 8 serie

Przewidywany czas 20 sek.

7. Bieg sprintem przez sale albo boisko
Biegniesz z pilka przez sale i przy koszu robisz dwutakt i tak caly czas potem do drugiego kosza i dwutakt.

Pierwszy trening – 10 serie
Drugi trebing – 10 serie
Trzeci trening – 15 serie
Czwarty trening – 15 serie
Piaty trening – 20 serie

Wszystko musi być sprintem!!!

®Iverson is the best and Jordan®

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10888 Napisanych postów 49840 Wiek 27 lat Na forum 21 lat Przeczytanych tematów 57816
Popraw błędy . SOG na zachęte i powiedz czy stosowałes i czy zauważyłeś zmiane, po treningu.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 131 Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 469
Zauwazylem ze szybciej biegalem nie duzo ale jest i miesnie mi sie tak nie meczyly. I celnosc poprawilem w duzym stopniu.

®Iverson is the best and Jordan®

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 131 Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 469
oceniajcie moj trening! bo nie wiem czy jest dobry czy nie!

®Iverson is the best and Jordan®

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 31 Napisanych postów 3215 Wiek 33 lat Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 20315
Każdy trening (nie mówię o jakiś zupełnych odchyłach) jest pomocny, lepiej biegać i skakać niż nie!!! Najważniejsza jest motywacja i konsekwencja, i... gra, przede wszystkim gra!

Ile do... czyli liczniki do wydarzeń http://ile-do.pl.pl
oraz
Kuchnia wietnamska na http://pyzamadeinpoland.pl 

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 12 Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 401
dobry żęby poprawić panowanie nad piłką przy szybkim przemieszczaniu się (wiecie co mam na myśli --> przechwyt i szybka kontra na kosz przeciwnika :D )

mi się coś takiego przyda i dzięki za rozpisanie tego Wiann :)

----------------------------
You Know very well, who you are! Don't let them hold you down.. Reach for the stars!

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 131 Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 469
Da_Risk pomoglo ci cos??? Bo jak chcesz to opracowuje jeszcze jakies inne ale jeszcze nie sprawdzilem na sobie

®Iverson is the best and Jordan®

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 6 Napisanych postów 305 Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 840
mnie sie podoba sog dla ciebie za robote sądze ze skopiuje to na komputer bo sie przyda (za szybki to janie jestem)

nie ważne buty i koszulka...

...tylko wola do treningu

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

survival

Następny temat

Bieganie po przerwie

Shaker