SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Trening klatki

temat działu:

Trening dla początkujących

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 660

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a) Temat przeniesiony przez anubis84 z działu Szybkie pytanie.
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 30 Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 344
Witam , otóż na swojej siłowni posiadam tylko wolne ciężary , niestety wyciągów czy atlasów brak.Moje pytanie jest następujące jakie ćwiczenie najlepiej "katuje" klate ? Posiadam trening na masę , w dzień po treningu nie bardzo "czuje" że te mięśnie wczoraj pracowały , wykonuje rozpiętki , wyciskanie w leżeniu , wyciskanie hantlami leżąc , oraz na skosie. Poleciłby mi ktoś naprawdę ciężkie ćwiczenie na wolnych ciężarach maksymalnie aktywujące mięśnie klatki piersiowej ?
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 50 Napisanych postów 7409 Wiek 48 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 39811
cos ci wkleje,bo widze,ze nie lapiesz:


brawn:

rion10 napisał(a):
Jednak przestrzegam jednocześnie przed określaniem jakości treningu po samym bólu mięśniowym, bo to nie jest miarodajny czynnik ponieważ w dużej mierze zależy od Twojego odżywiania i regeneracji.


Więc co proponujesz jako miarodajny czynnik?


traktor71:

miarodajny czynnik?
to bardzo proste.
troche wiecej kg na sztandze,niz poprzednio,
chociaz 1p wiecej,niz poprzednio.

TO JEST WYKLADNIK UDANEGO TRENINGU.



brawn:

Nie jest i nigdy nie było moim celem bicie jakichś rekordów w podniesionym obciążeniu.



traktor71:

to musze cie zmartwic-NIE MASZ POJECIA NA CZYM POLEGA TRENING SILOWY I Z TAKIM NASTAWIENIEM-NIGDY NIE OSIAGNIESZ SUKCESU.

mozesz bys spompowany na maxa!
mozesz miec mega zakwasy przez tydzien i dluzej!

jesli nadal bedziesz uzywal takich samych obciazen lub w inny sposob nie zmuszal organizmu do ciezszej pracy- NIGDY NIE ZBUDUJESZ ANI SILY,ANI SYLWETKI.

powtorze to,co napisalem przy innej okazji:

glowne zalozenia treningu kulturysty i trojboisty sa takie same-PROGRES SILOWY.

u tego pierwszego - generalnie:stosujac wiekszy wachlarz cwiczen i wyzsze przedzialy powtorzen,

u drugiego - generalnie:stosujac mniejszy wachlarz cwiczen i nizsze przedzialy powtorzen.

szkoda,ze 99% cwiczacych jest tego albo nieswiadoma albo ma tak wyprany mozg przez "madre porady" z prasy "specjalistycznej,ze nie dopuszcza tak prostej i banalnej reguly.

wiecej czasu zagladac w notatnik treningowy-sprawdzac CYFERKI-niz spedzac czas na przegladaniu sie w lusterku i pomiary z centymetrem.

to sa podstawowe reguly gry dla nowicjuszy,poczatkujacych oraz sredniozaawansowanych.

zawodnik zaawansowany z uwagi na fakt,ze jest coraz blizej swoich mozliwosci rozwojowych musi uzywac innych technik treningowych,aby zmusic organizm do dalszej adaptacji,
ale...
tu takich nie ma,wiec...patrz poczatek wypowiedzi.


Zmieniony przez - traktor71 w dniu 2012-07-14 12:09:56

"live and die in the squat rack"

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 30 Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 344
Dziekuje bardzo traktor :)
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 50 Napisanych postów 7409 Wiek 48 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 39811
zawsze mozesz sprobowac poreczy w wersji na klatke-jako glownego cwiczenia(zamiast,np.wycisku na lawie). mnostwo osob jest zachwycona taka zamiana.

"live and die in the squat rack"

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Plan do oceny (MASA)

Następny temat

Prosze o sprawdzenie i pomoc w poprawie treningu

Wheya