SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Trening interwałowy

temat działu:

Piłka Nożna

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 3204

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 50 Na forum 2 lata Przeczytanych tematów 2005
Siemano mam pytanie planuje dodać do swojego treningu trening interwałowy jaki bardziej polecacie 15 sek sprintu i 45 sek truchtu czy może sprint 10 sek a trucht 15 sek pomóżcie jaki trening najlepszy i ile takich powtórzeń mam 15 lat 178 cm wzrostu i około 67 kg z góry dziękuję za pomoc
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120

Wyjątkowo przepyszny zestaw!

Zgarnij 3X NUTLOVE 500 w MEGA niskiej cenie!

KUP TERAZ
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
anubis84 Instruktor Marcin Moderator
Ekspert
Szacuny 14769 Napisanych postów 124945 Wiek 36 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 1422160
15 sprint na 45 truchtu, 10 na 15 za mała przerwa, ok 10-15 interwałów poprzedzone rozgrzewką i schładzaniem organzimu

Gdyby ilość pieniędzy, jakie posiadamy, zależała od tego, jak traktujemy innych ludzi, bylibyśmy milionerami.

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 50 Na forum 2 lata Przeczytanych tematów 2005
Bardzo dziękuję za pomoc a z tym schładzaniem organizmu to chodzi zeby polewac się wodą?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
anubis84 Instruktor Marcin Moderator
Ekspert
Szacuny 14769 Napisanych postów 124945 Wiek 36 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 1422160
https://potreningu.pl/articles/4524/krol-plazy-ostre-ciecie--tluszczu/page/2


Sesja mieszana może wyglądać następująco:

rozgrzewka statyczna, ogólnorozwojowa
rozruch – bieg 5-7 minut (bieg spokojny, umiarkowane tętno)
3-5 interwałów: 15 sekund przyspieszenia (szybki bieg lub sprint), 45 sekund odpoczynku (np. trucht)
3-5 interwałów 15 sekund przyspieszenia, 30 sekund odpoczynku
3-5 interwałów: 15 sekund przyspieszenia, 15 sekund odpoczynku
bieg stałym tempem przez 15-20 minut

lub

rozgrzewka statyczna, ogólnorozwojowa
200 m na 60% możliwości,
150 m na 80% możliwości,
100 m na 90% możliwości,
50 m na 100 % możliwości,
Całość powtórz trzy-czterokrotnie,
Jeżeli starczy energii – pobiegaj stałym tempem przez 15-20 minut (np. w tempie 5 minut na 1 kilometr),



Schładzanie w sensie po interwałach robisz spokojne aeroby, to jak w samochodzie z turbiną, podjeżdzasz np pod dom i czekasz minutkę by ona sięschłodziła a nie wyłączyć jak jest rozgrzana, z organizmem jest tak samo.

Gdyby ilość pieniędzy, jakie posiadamy, zależała od tego, jak traktujemy innych ludzi, bylibyśmy milionerami.

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 50 Na forum 2 lata Przeczytanych tematów 2005
Bardzo dziękuję Panu za pomoc
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Pare pytań, piłka nożna.

BF