SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Trening interwałowy

temat działu:

Piłka Nożna

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 1110

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 31 Na forum 227 dni Przeczytanych tematów 1067
Siemano mam pytanie planuje dodać do swojego treningu trening interwałowy jaki bardziej polecacie 15 sek sprintu i 45 sek truchtu czy może sprint 10 sek a trucht 15 sek pomóżcie jaki trening najlepszy i ile takich powtórzeń mam 15 lat 178 cm wzrostu i około 67 kg z góry dziękuję za pomoc

Sprawdź ile masz % tłuszczu?

Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
anubis84 Instruktor Marcin Moderator
Ekspert
Szacuny 7878 Napisanych postów 107860 Wiek 34 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 1281107
15 sprint na 45 truchtu, 10 na 15 za mała przerwa, ok 10-15 interwałów poprzedzone rozgrzewką i schładzaniem organzimu

Gdyby ilość pieniędzy, jakie posiadamy, zależała od tego, jak traktujemy innych ludzi, bylibyśmy milionerami.

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 31 Na forum 227 dni Przeczytanych tematów 1067
Bardzo dziękuję za pomoc a z tym schładzaniem organizmu to chodzi zeby polewac się wodą?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
anubis84 Instruktor Marcin Moderator
Ekspert
Szacuny 7878 Napisanych postów 107860 Wiek 34 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 1281107
https://potreningu.pl/articles/4524/krol-plazy-ostre-ciecie--tluszczu/page/2


Sesja mieszana może wyglądać następująco:

rozgrzewka statyczna, ogólnorozwojowa
rozruch – bieg 5-7 minut (bieg spokojny, umiarkowane tętno)
3-5 interwałów: 15 sekund przyspieszenia (szybki bieg lub sprint), 45 sekund odpoczynku (np. trucht)
3-5 interwałów 15 sekund przyspieszenia, 30 sekund odpoczynku
3-5 interwałów: 15 sekund przyspieszenia, 15 sekund odpoczynku
bieg stałym tempem przez 15-20 minut

lub

rozgrzewka statyczna, ogólnorozwojowa
200 m na 60% możliwości,
150 m na 80% możliwości,
100 m na 90% możliwości,
50 m na 100 % możliwości,
Całość powtórz trzy-czterokrotnie,
Jeżeli starczy energii – pobiegaj stałym tempem przez 15-20 minut (np. w tempie 5 minut na 1 kilometr),



Schładzanie w sensie po interwałach robisz spokojne aeroby, to jak w samochodzie z turbiną, podjeżdzasz np pod dom i czekasz minutkę by ona sięschłodziła a nie wyłączyć jak jest rozgrzana, z organizmem jest tak samo.

Gdyby ilość pieniędzy, jakie posiadamy, zależała od tego, jak traktujemy innych ludzi, bylibyśmy milionerami.

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 31 Na forum 227 dni Przeczytanych tematów 1067
Bardzo dziękuję Panu za pomoc
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Pare pytań, piłka nożna.