SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Trening i sprawnosc

temat działu:

Inne dyscypliny

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 2405

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 105 Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 1295
Witam.Zauwazylem że znacie sie na rzeczy i na wiekszosc pytań odpowiadacie,więc postanowiłem napisać:).Mam taki problem że chcialbym wzmocnic moja sylwetke,podpakowac sie i takze zyskac na gibkosci.Wiecie,po dlugich treningach chcialbym juz sporo razy podciągać się na drążku czy umieć zrobić sprężynkę albo fiflaka.Mam 16 lat i także nie wiem czy mam stosowac jakaś diete.Jestem dosyc wysoki(okolo 184),waże gdzies 67kg.Czy macie jakieś metody by mi w tym wszytkim pomóc?Z góry thx

"Bredgens to taki taniec na głowie jakby kto nie wiedział" - A.Lepper

"Niemożliwe jest chwilowe,niemożliwe to potencjał możliwości..."

Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 26 Napisanych postów 30570 Wiek 43 lat Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 49850
nic nowego tu nie wymyśle
jesli chcesz "podpakować" zwiększ po prostu dzienną podaż kalorii do organizmu (jedz więcej białka i WW),
Jesli chodzi o drążek - chcesz poprawić na nim swoje wyniki w liczbie powtórzeń ?
Wciągaj się w różnych uchwytach (szerokościach i ustawieniach dłoni) na razie nie próbuj raczej z obciążeniem tego ćwiczenia robić (zostaw to jak będziesz miał nieco więcej lat)


Pozdrawiam.
Tomek
...../--------\
./-/...../....... \---\
/____________\


Moderator działów: Aktualności, Sporty ogólnorozwojowe, Nasze hobby & Strongman i trójbój siłowy

"Na tyle jesteś dobry, na ile jest dobry twój najsłabszy punkt"

Pozdrawiam - Tomek

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10868 Napisanych postów 49644 Wiek 27 lat Na forum 20 lat Przeczytanych tematów 57816
czyli dobrze trawiłeś. sporty ogólnorozwojowe mają to do siebie że rozwiną ci ładnie sylwetke , a przy okazji poprawisz Swoją gibkość , sprawność itp. Napisz tylko bardziej szczegółowe pytania to wtedy z przyjemnością pomożemy.

pozdrawiam



Moderator działu "Sporty Ogólnorozwojowe"

[ Biali niepotrafią skakać ]
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 105 Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 1295
Bardziej szczegółowe pytania więc tak:
1.Jakie mam robić ćwiczenia aby zwiększyc ilość podciągnięć oprocz tego co powiedzieliście)chciałbym tak sie nauczyć do chociaż 10
2.Mam robić tylko brzuszki aby pojawiły się mięśnie na brzuchu a nie tzw. tkanka?:)
3.Czy mój wzrost przeszkadza w takich rzeczach jak gwiazda lub fiflak?(mi się wydaje że tak,szczególnie przy gwieździe)
4.Jakie mam stosować ciężarki i w jakich seriach jeśli chcem zobaczyć jakieś wyniki na klacie.(pytam sie odnośnie do mojego wieku)
5.Może ktoś z Was ustaliłby mi jakiś plan tygodniowy ćwiczeń,żeby to wszytsko osiągnąć i mieć ladną,przypakowaną (chociaż troche) sylwetkę.Powiedzcie także czego mam przestrzegać w jedzeniu.Thx z górki:)

"Bredgens to taki taniec na głowie jakby kto nie wiedział" - A.Lepper

"Niemożliwe jest chwilowe,niemożliwe to potencjał możliwości..."

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10868 Napisanych postów 49644 Wiek 27 lat Na forum 20 lat Przeczytanych tematów 57816
1.podciągaj sie w różnych uchwytach ( szeroko ,wąsko , nachwyt , podchwyt )
2.brzuszki i dieta jeśli chcesz sie pozbyć tłuszczu aby odsłonić "tarke"
3.nie
4.co rozumiesz za "wynik" ?
5.z tym to do treningu lub tez do atlasu ćwiczeń



Moderator działu "Sporty Ogólnorozwojowe"

[ Biali niepotrafią skakać ]
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 105 Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 1295
Wynik to mi chodzi o to że bedą widoczne jakieś mieśnie i nie opadła klata.Mówisz że wzrost nie przeszkadza,to czemu jak stane na rękach przy robieniu gwiazdy ylko nogi się przychylą i juz caly lece.U małych osób tak nie ma..A co do diety,to jaka mam stosować?Możesz to uszczególnić?

"Bredgens to taki taniec na głowie jakby kto nie wiedział" - A.Lepper

"Niemożliwe jest chwilowe,niemożliwe to potencjał możliwości..."

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10868 Napisanych postów 49644 Wiek 27 lat Na forum 20 lat Przeczytanych tematów 57816
mam kumpla co o wzroście 196 cm taką Ci gwiazde od******li że włosy stają !!!! odnośnie diety : musisz mniej kalori spożywać niż spalać , lub więcej spalać niż spozywać ( ale to jedno i to samo )



Moderator działu "Sporty Ogólnorozwojowe"

[ Biali niepotrafią skakać ]
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 105 Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 1295
Aha,to powiedz mi ile mniej więcej spalam kalorii dziennie.Uprawiam dosyc aktywny tryb życia.Prawie codzień gram po kilka godzin w piłe(nożną) i już teraz zaczynam ciwczyc(dzis zrobilem 100 brzuszków i poćwiczyłem hantlami.Spytaj sie tego kumpla czy ma jakiesuwagi odnośnie tej gwiazdy ok?Chcialbym sie jej ładnie nauczyć.Może znasz jakieś linki do fotek

"Bredgens to taki taniec na głowie jakby kto nie wiedział" - A.Lepper

"Niemożliwe jest chwilowe,niemożliwe to potencjał możliwości..."

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10868 Napisanych postów 49644 Wiek 27 lat Na forum 20 lat Przeczytanych tematów 57816
podczas jednej godziny gry w noge średnio ok 300-500kcal ( sory za tak duzy rozrzut ale dokładnie niewiem )

już teraz zaczynam ciwczyc(dzis zrobilem 100 brzuszków i poćwiczyłem hantlami

postaraj sie sporządzić jakiś konkretny plan


a kumpla już raczej niespotkam



Moderator działu "Sporty Ogólnorozwojowe"

[ Biali niepotrafią skakać ]
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

rozciaganie & koszykówka

Następny temat

koszykowka

FAME