SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Trening i dieta w domu :D

temat działu:

Trening w domu

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 1836

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 14 Wiek 16 lat Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 1153
Witam mam 16 lat i chce zacząć tak jakby od nowa ćwiczyć (już przed zimą coś tam ćwiczyłem) tylko nwm jak się za to zabrać nie znam się na układaniu diety itp. a podobno to bardzo ważne,planu ćwiczeń również nie umiem :/ Coś o mnie:ważę 65kg mam troszke wyrzeźbione mięśnie na brzuchu lecz są pod grubą warstwą tłuszczu i mam ok 168cm wzrostu.Mam hantelki 9kg i drążek ;)
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120

Wyjątkowo przepyszny zestaw!

Zgarnij 3X NUTLOVE 500 w MEGA niskiej cenie!

KUP TERAZ
...
Najnowsza odpowiedź. Aktualizacja:
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 14 Wiek 16 lat Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 1153
właśnie u mnie jest problem bo mam chyba lekką ginekomastie :/ ale postaram się i zobacze co z tego wyjdzie :)
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 202 Napisanych postów 5637 Wiek 34 lat Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 43870
podaj co jadłes wczoraj

Doradca w dziale Alternatywna Droga
Instruktor Sportów Siłowych
Dietetyk

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
śniadania nie jadłem,obiad zupa,na wieczór ryż z mlekiem
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 202 Napisanych postów 5637 Wiek 34 lat Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 43870
ale dokładnie ilosc, bo nie wiem czy ryzu zjadłes 3 worki czy pół
wklej tez plan treningowy

Dietetyk

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
rano-nic,południe-1 miska,wieczór-1worek ryżu
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
trening-20 brzuszków,20 pompek x3 hantle 9kg x3 drążek 10 podciągnieć x2 i 10 min skakanki
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący