SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Trening górnej części ciała na 5 dni w tygodniu

temat działu:

Trening dla początkujących

słowa kluczowe: , , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 207

Formularz - Proszę o pomoc

Płeć

Mężczyzna

Wiek

17

Waga

95

Wzrost

186

Cel treningowy

zrzucenie tłuszczu i rozbudowanie tkanki mięśniowej górnej części ciała

Staż treningowy na siłowni

3 miesiące

Uprawiane inne sporty

siatkówka

Dostęp do sprzętu (np. full osprzęt siłownia, sztanga/sztangielki)

siłownia,FitX

Dieta

brak

Przeciwwskazania medyczne (wady postawy, choroby, kontuzje)

brak

Zażywane suplementy

posiadam kreatynę i dextrozę,lecz na razie nie używam

Ostatnio przerabiany plan

Wyniki w podstawowych ćwiczeniach [kg] (przysiad, klasyczny martwy ciąg, wyciskanie na ławce leżąc)

wyciskanie na ławce 7,5kg na stronę,3 serie po 12 powtórzeń
Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 1 Na forum 164 dni Przeczytanych tematów 22
Cześć wszystkim,

mam kilka pytań odnośnie treningu dla początkujących.
Mam obecnie wakacje przez miesiąc i chciałbym przeznaczyć ten miesiąc kompletnie na górną cześć ciała. Na siłownię mogę chodzić max.6 dni,a minimum 5 w tygodniu.

Czy istnieje taki plan treningowy i czy jest to bezpieczne?(górna część ciała zaczynając od brzucha a kończąc na barkach/plechach.Ręce również.)
Kilka informacji o mnie,które mogą się przydać:
-17 lat,
-95kg,
-186cm wzrostu,
-staż na siłowni 3 miesiące(3-5 razy w tygodniu),
-gram od 8 lat w siatkówkę

Chcę poświęcić czas kompletnie na górną część ciała,gdyż odkąd pamiętam w górnej części ciała posiadam nadmiar tłuszczu.
Mogę wrzucić również wymiary całego ciała jeśli są potrzebne.

Sprawdź ile masz % tłuszczu?

Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 92 Napisanych postów 291 Wiek 19 lat Na forum 2 lata Przeczytanych tematów 13134
Troche chaotycznie to rozpisałeś, teoretycznie można trenować 5 a nawet 6 razy w tygodniu ale musi byc do tego odpowiednia dieta, suplementacja, oraz regeneracja. Nie warto trenować tylko góry bo nogi są równie ważne a jak cwiczymy nogi to wszystko rosnie. Skoro twój staż to tylko 3 miesiace to prawdopodobnie wiekszosci cwiczen jeszcze dobrze nie wykonujesz, to że bedziesz trenować częściej miejsce w którym masz dużo tłuszczu to nie znaczy, że on z tego miejsca zejdzie. Wiecej powiem, podczas treningu nóg spalasz wiecej kalorii niz jakbys robił górę, radze sie zastanowić czy ma sens to co chcesz robic.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
rion10 Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 3143 Napisanych postów 50615 Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 682462
Tłuszczu w górze ciała nie spalisz trenując mocniej górę ciała. Jak bilans kaloryczny jest ujemny to tłuszcze będzie leciał, a pomoże w tym również trening dołu ciała.

Wierzyć to znaczy ufać, kiedy cudów brak.
Muscles not grow on trees!

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
anubis84 Instruktor Marcin Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 8189 Napisanych postów 108957 Wiek 34 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 1328517
katowanbie góry ciała nie spowoduj że nagle z niej stracisz tłuszcz. trening góry 5 x tydzien to lekka przesada jak na staż 3 miesiace.

Gdyby ilość pieniędzy, jakie posiadamy, zależała od tego, jak traktujemy innych ludzi, bylibyśmy milionerami.

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
ronie220 Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 3349 Napisanych postów 42795 Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 329992
Przy tym stażu zalecałbym FBW trzy razy w tygodniu a na spalanie tłuszczu-diete.

Trener personalny Lotar Hryniewicz (kontakt fb lub pw)
Nowy blog:

http://www.sfd.pl/[BLOG]_Wojo_zmc_i_Ronie220_rywalizacja_i_wzajemny_doping-t1157467.html 

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
TomQ-MAG Fizjoterapeuta Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 6486 Napisanych postów 142633 Wiek 29 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 1142551
trening na 5 dni rozpisac mozna, jednak partia 2 razy w tygodniu przy odpowiendim rozlozeniu objetosci powinna byc tutaj podstawa
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Serie ćwiczeń a upadek mięśniowy.