SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Trening dostosowany do ciezkich treningow SW

temat działu:

Sztuki Walki

słowa kluczowe: , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 841

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 15 Wiek 29 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 132
Witam.
Zwracam sie do was z prosba o ulozenie treningu, ktory bedzie najodpowiedniejszy przy sporcie, ktory uprawiam.
Trenuje Sambo, treningi mam pon/sr/pt od 20 do 22. Treningi sa bardzo ciezkie, czasami w polowie treningu nie mam juz sil, ale jednak sie nie poddaje i walcze do konca. Ciezko mi jest wytrzymac powiedzmy 10 sparingow z rzedu po 3min. Nasz trener to rusek i nie ma litosci.
A wiec sprawa wyglada nastepujaco. Trenuje do tego 3 razy w tyg. (wt/czw/sob) takim planem (progress)<CM-1 powtorzenie>:
Mc 8/6/4/2/1 CM 70kg
Wioslo 8/6/4/2/1 CM 60kg
WL 8/6/4/2/1 CM 62,5
Wyciskanie stojac z klatki 8/6/4/2/1 CM 35kg
Trening musze przyznac, ze nie jest zly bo daje efekty silowe, jestem w stanie coraz wiecej podniesc, ale to mi nie pomoaga przy trengach sambo. Myslalem nad ulozeniem jakiegos planu bardziej kondycyjno/wytrzymalosciowego, poniewaz to z tym, a nie z sila mam problem. Moze zaczac trenowac jakis trening dynamiczny?
Prosze o pomoc.

~~

Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 287 Wiek 27 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 6147
ale jak sam mowisz ze masz problemy z praca na treningu to lepiej zacznij biegac i wyrabiaj sobie kondycje.
takie moje skromne zdanie.

a co trenigu to zapraszam do dzialu:
Trening dla poczatkujacych
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 6 Napisanych postów 678 Wiek 27 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 5910
Jesli chodzi o trening wytrzymalosciowy miesnie to dobrze robic po 15 powtorzen lub wiecej. Ja robie trening wytrzymalosciowy to wszystkiego po 15 robie.
Mc 5s x 15powt
Wioslo 5 x 15
WL 5 x 15
Cos na bicepsy dorzuc sobie i jakies przysiady ze sztanga. Jeszcze proponowalbym Cie podciaganie na drazku, pompki klasyczne, brzuszki 5s x 30powt.
Taka moja rada

"Walcz z sercem ale używaj tez głowy"
Zapasy - Stoczonych Walk : 10

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 4 Napisanych postów 81 Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 2131
<Valtras> poszukaj na forum, zagladaj do innych dzialow, popytaj tez w "swoim sambo dziale"

Na poczatek temat podwieszony dwa dzialy wyzej...
http://www.sfd.pl/Trening_siłowy,_suplementacja,_kondycja_pod_MMA_ART._/_FAQ_/_ARCHIWUM-t423784.html

Zmieniony przez - melessio w dniu 2009-11-13 18:26:36

aha no yhy nono tak

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 8 Napisanych postów 1719 Wiek 36 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 34084
zagladnij tutaj, sporo ciekawych rzeczy...
http://www.body-factory.pl/showthread.php?p=131528#post131528 

They are the weakest, however strong, who have no faith in themselves or their own.

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Nasz portal

Następny temat

kb + siłka + basen

Shaker