SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Trening domowy rekreacyjny

temat działu:

Trening dla początkujących

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 569

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 2 Na forum 3 lata Przeczytanych tematów 25
Cześć, Witajcie!

Mam do Was wielką prośbę, abyście wypowiedzieli się na temat mojego treningu.
Mam 21 lat, 73 kg i 177 cm wzrostu. Kiedyś uczęszczałem na siłownie, niestety nabawiłem się tam dyskopatii i zupełnie wypadłem z formy. Kontuzja mi nie przeszkadza w wykonywaniu podanych niżej ćwiczeń, ale o zwykłej siłowni w ogóle nie myślę.
Nie jest to trening skierowany na konkretny cel, ot chcę w domu trochę się poruszać, bardziej dla samopoczucia i zabicia czasu niż super efektów, jednak chciałbym by coś z tego wyszło :)

Poniedziałek, środa i piątek ( tak, trzy dni te same ćwiczenia)

4x15 ugięć sprężyną królewską na wyprostowanych rękach.
3x15 powtórzeń hantlem na biceps.
4x minuta rowerek leżąc
3x15 pompek na kostkach.
Myślę nad wyrzuceniem ćwiczeń ze sprężyną, gdyż dużo czytałem o braku efektów treningu z nią, ew. potraktowaniu tego jako rozgrzewki.
Używam też ściskacza.

Powtórzeń i serii jest mało ze względu na to, iż dopiero zaczynam ponownie ćwiczyć. Siły z czasów siłowni wiele nie zostało :)

Z góry dzięki za wszystkie odpowiedzi! :)


Zmieniony przez - wycir95 w dniu 2016-02-29 21:51:55
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
rion10 Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 4473 Napisanych postów 56460 Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 711588
Nie możesz wykonywać żadnych przysiadów, wyskoków, jakiegoś podciągania na drążku?

Bo ten trening, który przedstawiłeś to mogłaby być rozgrzewka

Wierzyć to znaczy ufać, kiedy cudów brak.
Muscles not grow on trees!

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 2 Na forum 3 lata Przeczytanych tematów 25
Przysiady i wyskoki odpadają, drążek mam, ale no za "Chiny Ludowe" nie dam rady jeszcze się na nim podciągnąć, za słabe ręce :)

Najbardziej zależy mi w sumie na wzmocnieniu, przynajmniej lekkim, górnych partii mięśni, by móc więcej pompek robić i właśnie dać radę podciągać się w bliższej przyszłości.


Zastanawiałem się, czy nie zacząć robić trening ze stron: http://www.podciaganie.pl/ i http://www.100pompek.pl/. Czy ktoś próbował stosować te plany?


Zmieniony przez - wycir95 w dniu 2016-03-01 09:58:25
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
rion10 Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 4473 Napisanych postów 56460 Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 711588
Średnie są te plany lepiej na początek próbować się podciągać z pomocą nóg np na krześle bądź wykonywać same negatywy. Podobnie jest z pompkami założyć jakiś limit na początek i starać się dokładać regularnie ilość powtórzeń.

Wierzyć to znaczy ufać, kiedy cudów brak.
Muscles not grow on trees!

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Pomoc w rozpisaniu planu na siłownie - spalanie tkanki.

Następny temat

Plan do oceny

NutLove