SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Trening domowy do oceny

temat działu:

Trening dla początkujących

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 1102

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 13 Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 110
Witam. Taki mam plan treningowy proszę o ocenę ćwiczę juz 1 miesiąc.

Ćwiczę poniedziałek wtorek czwartek piątek przed treningiem biegam 40 min w środę tylko biegam sobota, niedziela wolne.

Klatka piersiowa:
- leżąc na ławce poziomej odchylanie ramion ze sztangielkami w bok 3 serie po 12 pow
- leżąc na ławce poziomej wyciskanie sztangielek w górę 3 serie po 12 pow

Triceps:
- leżąc na ławce poziomej opuszczanie sztangi nad czoło (francuskie wyciskanie) 3 serie po 12 pow
- pochylając tułów do przodu, odchylenie jednego ramienia ze sztangielką do tyłu przez uginanie go w stawie łokciowym 2 serie po 12 pow

Barki:
- stojąc w lekkim rozkroku wznoszenie jednego ramienia bokiem w górę 2 serie po 12 pow
- pochylając tułów mocno do przodu wznoszenie ramion ze sztangielkami bokiem w górę 2 serie po 12 pow
- siedząc wyciskanie sztangielek w górę 2 serie po 12 pow

Uda:
- leżąc na maszynie, wyciskanie ciężaru 3 serie po 12 pow
- przysiady ze sztangą na klatce piersiowej 3 serie po 12 pow
- wspięcia na palcach na jednej nodze trzymając sztangę w reku 3 serie po 12 pow

Grzbiet:
- podciąganie sztangi do brzucha (wiosłowanie sztangą) 3 serie po 12 pow
- ściąganie drążka górnego wyciągu do karku 3 serie po 12 pow (nie mam możliwości aby zrobić to ćwiczenie czym je zastąpić ??)

Biceps:
- siedząc, uginanie ramion ze sztangielką 3 serie po 12 pow
- stojąc, uginanie jednego ramienia ze sztangielką 2 serie po 12 pow

Brzuch:
- brzuszki 3 serie po 12 pow

Płeć: Mężczyzna
Wiek: 23
Waga: 78
Wzrost: 174
Cel treningowy:rzeźba (nie wiem czy odpowiednia masa)
Staż treningowy na słowni: 1 Miesiąc
Uprawiane inne sporty: brak
Dostęp do sprzętu (np. full osprzęt siłownia, sztanga/sztangielki): Ławeczka, sztanga prosta, sztangielki bieżnia
Dieta: brak
Przeciwskazania medyczne: brak
Zażywane suplementy: brak


Zmieniony przez - NestoMD w dniu 2009-02-24 17:56:46
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 145 Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 6856
nie bardzo, jak na sprzet ktory posiadasz to FBW ale po 1 to dieta bo bez diety ani nie urosniesz ani sie nie wyrzezbisz masa dobra jak na twoj wzrost
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 13 Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 110
oki to jaka dietę ułożyć sobie?? redukcyjna czy na mase a moze redukcyjno-masowa ??
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 349 Wiek 31 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 3344
Z tego co się orientuję to nie ma diety redukcyjno-masowej

Najlepiej jakbyś wrzucił swoje foto i wtedy można by było łatwo określić.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 13 Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 110


foto
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 13 Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 110


foto 2
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 13 Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 110


foto 3
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 20 Napisanych postów 2183 Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 23737
sciaganie drazka gornego wyciagu do karku-
drazek nachwytem- oczywiscie zakladajac ze masz drzaek.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 20 Napisanych postów 2183 Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 23737
drazek nie drzaek
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 20 Napisanych postów 2183 Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 23737
tak swoja droga- nie chce Cie urazic ale brzuch masz paskudny.
te brzuszki niewiele pomoga.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 349 Wiek 31 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 3344
Hmm gdyby nie ten brzuch byłoby całkiem ok. Poczytaj o diecie i ułóż taką, żebyś wychodził na zero z kcal itd.

Wszystkie potrzebne informacje znajdziesz ogólnie w dziale odżywianie, np.:
http://www.sfd.pl/Potrzebujesz_Diete_Masz_Pytania_ZAJRZYJ-t379384.html
http://www.sfd.pl/Zapotrzebowanie_kaloryczne,_skł._prod._żywnościowych,_%_bf-t276436.html

To Ci wiele rozjaśni.




Co do planu to zastosuj podstawowe FBW, przykładowy plan znajdziesz tutaj:
http://www.sfd.pl/Potrzebny_plan_treningowy-t476625.html



Pzdr
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Obciążenie

Następny temat

Jak ćwiczyć? PORADY

Fruzelina