SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Trening domatora poprawa sylwetki/kondycja

temat działu:

Trening w domu

słowa kluczowe: , , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 2057

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 27 Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 453
Witam ulożylem taki oto plan domatora na ogólna poprawę kondycji i sylwetki na rozpoczęcie mojej przygody z silownią.

Proszę o ocenę. Przedstawiam tylko ćwiczenia oczywiście wszystko poprzedzone rozgrzewką itd. korzystalem z planu treningu zamieszczonego na:
http://www.sfd.pl/Plan_treningowy_dla_osób_początkujących-t359947.html

1) M.Brzucha - tutaj zamiast podanych ćw. chialbym robić "6 Weidera"
2) Lydki - Wspięcia na palce na jednej nodze 15-20 powtórzeń
3) Uda - Przysiady z obciążeniem w rękach 12-15 powtórzeń
4) Plecy - Podciąganie na drążku ze stopami opartymi o krzesło 10-12powtórzeń (tutaj wariant z podporą gdyż mam slabe plecy i nie robię wiele podciągnieć w zwisie czyt. 2-3)
5) Klatka - Pompki klasyczne ( zamiast konkretnej liczby powtórzeń chialbym zastosowac program treningowy "100 pompek")
6) Naramienne - Wyciskanie baniaków z wodą siedząc 8-10 powtórzeń
7) Dwuglowe - Uginanie przedramion z baniakami z wodą 10-12 powtórzeń
8) Trójglowe - Pompki w podporze tyłem 12-15 powtórzeń ( albo zmienić/ać na wyciskanie hantelki/butli z woda za glową)
9) Przedramiona - Nawijanie ciężarka na sznurek z uchwytem prostym

Trening 3 x tyg. pon,sro,pt na poczatku 2 obwody nastepnie stopniowo zwiekszac ilosc obwodow obciazenia czy cwiczenia na bardziej wymagajace, (6 weidera zgodnie z planem codziennie) do tego chcialbym dorzucic basen i rowerek stacjonarny, tylko nie wiem za bardzo kiedy i gdzie to wrzucić i ile czasu ćwiczyc na rowerku czy ile dlugosci robic na basenie i jakimi stylami by bylo ok.

Pozdrawiam
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 12 Napisanych postów 2885 Wiek 27 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 32917
NIe stosuj tych planow typu 100pompek czy a6w, dobra dieta i ten trening da naprawde dobre efekty.
Jesli tak bardzo chcesz, to brzucha nie rob na treningi, tylko poza nim rob te a6w- np. rano czy na koniec treningu
Na basen czy rowerek w dni nietreningowe. Czas tak 35-50 minut. Plywaj zabka, tyle dlugosci basenu ile ci zejdzie w powiedzmy 40 minut :)

Zmieniony przez - kooteK92 w dniu 2010-04-15 13:14:58
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 27 Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 453
Plywac tylko zabka? Mialem we wstepnym planie plywac roznymi stylami na poczatek:
w seriach po 5 dlugosci (25m) Kraul x 1 Zabka x 1 Plecy x 1 Zabka x 1 Plecy x 1
i powiedzmy 5-6 takich serii z 2-3min. odpoczynkiem miedzy nimi. Potem na rozluznienie mniejszy basen czy jacuzzi.

Co do rowerka czy dzielic to na sesje tzn. rano i wieczorem po 30 min czy za jednym razem w ciagu dnia te 35-50 min?

Ostatnie pytanie jak to podzielic ten rowerek i basen zeby bylo optymalnie nie przeciazajac miesnii zeby mialy odpowiednia ilosc czasu na regeneracje.

Mam 4 dni nietreningowe wt,czw,sob,ndz.

3 dni rowerek 1 basen? CZy robic basen i rowerek w ten sam dzien nietreningowy? Jak bylo by najlepiej to podzielic?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 219 Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 689
e plywaj tam wszystkimi stylami idż na basen na np 2godzinki i plywaj wszystkimi stylami tyle samo czasu i zwalniaj tempo przyspieszaj itp plywaj se normalnie i se czasami odpocznij i się baw W WODZI NIE WIEM MACHAJ NOGAMI W WODZIE I RĘKAMI JA TAK ROBIE I RĘCE I NOGI POTEM BOLA
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 27 Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 453
A jak rozlozyc rowerek i basen na dni nietreningowe tak zeby bylo najbardziej optymalnie to o czym pisalem w porzednim poscie?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 219 Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 689
ponawiam
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Co w takiej sytuacji?

Następny temat

MUJ PLAN NA MASE jaki jest

Fruzelina