SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Trening domatora - prośba o skontrolowanie :P

temat działu:

Trening w domu

słowa kluczowe: , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 1610

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 54 Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 760
Witam,
tak jak w temacie, chciałbym żebyście rzucili okiem i podpowiedzieli mi co zmienić w moim domowym treningu.
Dodam tylko że mam do dyspozycji hantla 5kg, ekspander, herkulesa, i taką spreżynę, podobno na klatę i plecy.

Wzrost: 175cm
Waga: 60kg~
Wiek: 17,5 roku

(Rozgrzewka)
Poniedziałek: (klatka + triceps)
1. Pompki płasko w szerokim rozstawie rąk 5 x 15
2. Pompki płasko w wąskim rozstawie rąk 5 x 15
3. Uginanie sprężyny przed sobą 5 x 15
4. Unoszenie hantla z nad ramion za plecy (francuskie)5 x 10
5. a6w

Wtorek:
1. a6w

Środa: (plecy + biceps )
1. Rozciąganie ekspandera za plecami 5 x 15
2. Rozciąganie ekspandera przed sobą 4 x 15
3. UGINANIE RAMION ZE SZTANGIELKAMI STOJĄC PODCHWYTEM 5 x 15
4. UGINANIE RAMION ZE SZTANGIELKAMI STOJĄC (UCHWYT „MŁOTKOWY") 5 x 15
5. a6w

Czwartek: (uda + łydki + nadgarstki)
1. Przysiady 5 x 15
2. Wspięcia na palce 5 x 15
3. Uginania nadgarstka z hanklem 5 x 15
4. ściskanie herkulesa 5 x 15
5. a6w
Piątek, sobota, niedziela
1. a6w


Liczę na Wasze komenty! :P

Zmieniony przez - sosik5 w dniu 2009-04-11 12:23:24

Sprawdź ile masz % tłuszczu?

Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 70 Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 685
trenuj pom,śr,pt i napisz wiek cel mase itd ...
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 54 Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 760
Celem jest nabranie troche masy i ogólna poprawa sylwetki. Mam ułożoną dietę i starm się jej przestrzegać.

Zmieniony przez - sosik5 w dniu 2009-04-11 12:56:34
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 5 Napisanych postów 2240 Wiek 26 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 13530
a jaki masz staż??

|| No Pain ||
|| No Gain ||

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 54 Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 760
Hm. Ćwiczyłem nieco inny trening przez jakieś pół roku. Wtedy ćwiczyłem 1-2 ćwiczenia na każdą partię mięśni codziennie, ale nie dało mi efektów.

Na tym treningu jadę około miesiąca.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 5 Napisanych postów 2240 Wiek 26 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 13530
te ćwiczenia z ekspanderem które robisz są nie na te partię które ćwiczysz danego dnia. http://www.kulturystyka.pl/atlas/trening_domatora.asp
znajdź ćwiczenia na te partię bo w treningu na plecy rozciąganie ekspandera przed i za sobą są na klatę a nie na plecy, pompki z wąskim rozstawem są bardziej na triceps niż na klatę, rozpiętki są na klatę i możesz je robić.
serie też źle dobrane. na duże partię(nogi, plecy, klatka od 12 do 16 serii) a na mniejsze (biceps, triceps, barki od 9 do 12 serii)
popraw trening i wklej i wtedy Ci pomożemy.
masz trening dla średniozaawansowanych Mawashiego w podwieszonych więc na jego podstawie utwórz ten trening

Zmieniony przez - Piter92 w dniu 2009-04-11 15:33:31

|| No Pain ||
|| No Gain ||

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 54 Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 760
Wprowadziłem kilka poprawek.

(Rozgrzewka)
Poniedziałek: (klatka + triceps)
1. Pompki płasko w szerokim rozstawie rąk 5 x 15
2. Rozciąganie ekspanera przed sobą 5 x 15
3. Uginanie sprężyny przed sobą 5 x 15
4. Unoszenie hantla z nad ramion za plecy (francuskie)5 x 10
5. a6w


Środa: (plecy + biceps )
1. Rozciąganie ekspandera nad głową 5 x 15
2. Rozciąganie ekspandera przymocowanego na końcu 5 x 15
3. UGINANIE RAMION ZE SZTANGIELKAMI STOJĄC PODCHWYTEM 5 x 15
4. UGINANIE RAMION ZE SZTANGIELKAMI STOJĄC (UCHWYT "MŁOTKOWY") 5 x 15
5. a6w

Piątek: (uda + łydki + nadgarstki)
1. Przysiady 6 x 15
2. Wspięcia na palce 6 x 15
3. Uginania nadgarstka z hanklem 5 x 15
4. ściskanie herkulesa 5 x 15
5. a6w


Wtorek, sobota, niedziela
1. a6w



Nie mam niestety jak robić rozpiętek, drążka narazie też nie posiadam.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 12 Napisanych postów 2885 Wiek 26 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 32917
JEzeli to ma byc split to za malo cwiczen. W ogole ni to split, ni to fbw. Ja bym proponowal ulozyc jakies porzadne fbw jak dla ciebie... I zamiast a6w rob abs w dni treningowe

Zmieniony przez - kooteK92 w dniu 2009-04-14 07:41:47
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 235 Napisanych postów 17147 Wiek 39 lat Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 85800
kootek - jak chcesz zrobić fbw w domu?
sosik - polecam wykonanie planu dla początkujących przez najbliższy miesiąc. Później możesz robić coś dzielonego, ew. plan dla średniozaawansowanych, chodź zdziwisz się jak ciężko będzie Ci szedl ten dla poczatkujacych.
No i patrzac na to jak ćwiczyłeś, to po pierwsze musisz się nauczyć umiaru

"Lepiej być kanciastym czymś, niż okrągłym niczym"

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 54 Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 760
Mawashi - trening dla początkujących mam już za sobą. Czuję że po nim jest troche lepiej, może nie wizualnie, ale na pewno lepiej. Teraz chcę już ćwiczyć ten dla średniozaawansowanych i właśnie o pomoc w ułożeniu tegoż planu Was proszę :P
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 235 Napisanych postów 17147 Wiek 39 lat Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 85800
Możesz go wykonać w oryginalnej formie?

"Lepiej być kanciastym czymś, niż okrągłym niczym"

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

nowy plan. prosze o porade.

Następny temat

Pomoc