SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Trening do weryfikacji .Jeśli jesteś dobrym człowiekiem bardzo błagam zajżyj

temat działu:

Trening dla zaawansowanych

Ilość wyświetleń tematu: 1731

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 149 Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 529
Witam wszystkich serdecznie
Mam 16 lat i ważę 68 kg przy wzroście 168 cm
Ćwiczę Karate kyokushin we wtorki i czwartki a treningi są pod kontem obrony na ulicy ,dietę już mam :)
Prosił bym o weryfikacje mojego planu treningu na siłowni i poprawienie go .Ćwiczę dla masy i jako takiej rzeźby

Piątek-Klatka+ biceps
Klatka
a)Wyciskanie na ławce poziomej 4x12
b)Pompki na poręczach 3x12
c)Pompki na podwyższeniu (czyli ręce na stołkach ,i nogi na stołkach tyle że wyższych)
d)rozpiętki
Biceps
a)uginanie rąk z ciężarem 4x10

Sobota-wolne

Niedziela- Plecy i tricepsy + ramienniki
Plecy
a)podciąganie na drążku 4x10
b)wiosłowanie w opadzie tułowia 3x12
c)tak zwane DZIEŃ DOBRY 4x12 (czyli sztanga na plecy i ukłony przy wyprostowanych nogach i plecach do przodu)
Tricepsy
a)uginanie ramion w oparciu tak że łokcie idą do tyłu 5x11
Ramięnniki
a)uginanie nadgarstków pod chwytem i nad chwytem 3x12

Poniedziałek-wolne

Wtorek Trening SW i Nogi i barki
a)przysiady na jednej nodze z wypięciem na palcach 8x5
Barki
a)podciąganie sztangi do szyji wzdłóż tułowia 3x12
b)podnoszenie sztang do góry 4x12
c)unoszenie wyprostowanych rąk na boki 3x12

Co dziennie oprócz czwartku wykonuje spięcie brzucha 4x30 i 25 sekund przerwy ,i nożyce 30 sekund i 25 sekund przerwy
I po każdym treningu biegam, rozciągam się i dużo śpię
Bardzo prosiłbym szanownych specjalistów o pomoc

Zmieniony przez - Karate24 w dniu 2010-09-05 17:43:00

Zmieniony przez - Karate24 w dniu 2010-09-05 17:44:17
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 64 Wiek 29 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 948
Zaraz ktoś na ciebie nakrzyczy bo nie masz ankiety wypełnionej.
[http://www.sfd.pl/REGULAMIN,_OBOWIĄZKOWA_ANKIETA-t501693.html] 

Aha i wszystko masz źle w planie. Na twoim miejscu poszedł bym na basen zamiast na siłownie, efekty będą dużo lepsze.

Zmieniony przez - Setto w dniu 2010-09-05 18:01:27
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10771 Napisanych postów 47051 Wiek 26 lat Na forum 19 lat Przeczytanych tematów 57816
Koleś ty masz dużo masy ale chyba nie mięśniowej przy takiej wadzę i takim wzroście to ty grubasek jesteś !!!!
Ty masz tyle mięśni czy tłuszczu ??
Odpowiedz na to bo to bardzo ważne, może trzeba zrobić plan redukcyjny ??

Mam takiego kolegę

Zmieniony przez - ninjaz w dniu 2010-09-05 18:03:11
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 207 Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 4282
no ja Ci powiem, ze jesli dopiero zaczynasz przygode z silownia i tyle wazysz przy takim wzroscie to chyba jednak jest to tluszczyk (moge sie mylic ;o), wiec lepiej nas oswiec bo to dosc wazne, czy robisz redukcje czy jestes koksem czy takich wymiarach i chcesz dalej masowac :P
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 149 Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 529
Otóż nie jestem żadnym grubasem w tali mam 81 cm a w klatce 105mam mało tłuszczu (chociaż nie jestem kulturystą który zrobił rzeźbę).A w kulturystce siedzę od dwóch lat .A co do wagi to pomyliłem się o 1 kg a wzrost mam o pół centymetra mniej.Nie mogę mieć za mało tłuszczu bo nie będę miał siły.A przecież mięśnie są 2 razy cięższe od tłuszczu

Zmieniony przez - Karate24 w dniu 2010-09-05 19:41:36

Zmieniony przez - Karate24 w dniu 2010-09-05 19:43:19
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
apokalipsa NUTRIFARM Moderator
Ekspert
Szacuny 379 Napisanych postów 37465 Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 126362
jaki jest Twój staż na siłowni?

ps. czemu zakładasz drugi podobny temat?
no i czemu nie wypełnileś ankiety- jak sugerował kolega powyżej?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 149 Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 529
To ze założyłem drugi podobny to dlatego ze mi radzili żebym tutaj "przyszedł" i założył.A co do ankiety to zaraz to zrobię tylko się zmierzę .Trenowałem już 2 lata gdybym nie miał stażu to bym nie zakładał w dziale dla zaawansowanych ;)
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 149 Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 529
Pomoże ktoś ?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 5 Napisanych postów 685 Wiek 34 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 4380
pomoże ktoś jak ankietę wypełnisz. Brak ankiety= brak odpowiedzi. Proste.
Taki wymóg tego działu. Ale widzę, że nie respektujesz więc pewnie i odp. nie chcesz.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 149 Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 529
Już uzupełniłem dane .Musiało to trochę potrwać
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 5 Napisanych postów 685 Wiek 34 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 4380
1. codzienne brzuszki zostaw. Nie jest to dobra droga ani do siły, ani masy, ani rzeźby brzucha. Nie da ci ani lepszej kondycji ani wyglądu. Jest to najsłabsza metoda z dostępnych na ładny brzuch.
2. co jest z twoim kręgosłupem? Naturalnie jesteś jeszcze młody itd. ale nie oznacza to, że nie możesz wykonywać doskonałych ćwiczeń typu: przysiad, martwy ciąg itd. Są to najlepsze ćwiczenia wielostawowe angażujące największe ilości mięśni. W tym wieku najlepiej jest darować sobie długotrwałe i intensywne cykle siłowe w tych ćwiczeniach oraz częste bicie rekordów. Jednak nie wyklucza to normalnego, progresywnego trenowania na solidnych ciężarach. Istnieją nawet przesłanki, logiczne, że osiowe obciążanie ciała mieszczące się w normach stymuluje wzrost kośćca i zwiększenie wysokości w konsekwencji tego. Mówimy naturalnie o obciążaniu bez bicia rekordów i bez szaleńczego treningu siłowego na max ciężarach, bo przy tych w tym wieku łatwo o kontuzję i trwałe deformacje.
3. czym/ jakim sprzętem dysponujesz. Jeśli twoje wyposażenie ogranicza się do drążka, hantli po 5kg każdy, krzeseł i tyle- to niestety nie będzie to dział dla ciebie. Dlatego, że nei zajmujemy się tutaj wymyślaniem nowych, pobocznych w sensie konstruktorskim zastosowań sportowych dla umeblowania twego mieszkania. Takie siłownie umysłowe i kreatywne używanie mebli= dział dla domatora. Tym bardziej, niestety, że niemożliwe jest zrobienie porządnego i EFEKTYWNEGO treningu zaawansowanego na meblach. Niestety jeśli chcesz efektów potrzeba solidnego wyposażenia czyt. minimum obciążenia i sztangi, patrząc na twoje wymiary = 100kg obciążenie powinno na czas jakiś starczyć( raczej krótko:) w mc)

A więc musisz jesze podać i te informacje, które nota bene normalnie uzupełnia się w ankiecie potraktowanej przez ciebie w sposób iście ,,nie zaawansowany" żeby nie mówić= na odwal.
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Silny brzuch

Następny temat

moze byc???

aerofull