SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Trening do oceny i porady w sprawie przedramion

temat działu:

Trening dla zaawansowanych

słowa kluczowe: , , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 1295

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 29 Wiek 32 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 237
Wiec tak cwicze ponad 14 15 miesiecy, robie trening silowy 3-4 razy w tygodniu z podzialem na duze partie miesni kazda w inny dzien. Zalezy mi glownie na masie mięśniowej ale potrzebuje tez systematycznie spalac troszke tluszczyku. Zalezy mi zeby troszeczke zrzucic nie mam tego tluszczyku duzo wiec i nie potrzebuje tego robic b szybko. Pytalem trenera i on doradzil mi zebym po treningu silowym robil te 30 minut kardio ale zeby nie spalic miesni przy tym odrazu po silowym przed kardio lyknac amino albo bcaa i teraz pytanie co bedzie najlepsze wlasnie po silowym a przed cardio chroniące miesnie przed spaleniem? do tego trzymam diete te 5 posilkow dziennie i do tego bialeczko rano po treningu i przed snem 80tka.

rzeźba koksie rzeźba

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

poręcz stacjonarna z drążkiem, co o tym myślicie ?

Następny temat

Jak dobrze wiązać paski na nadgarstki ? Do praktykujących.

BF