SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Trening do oceny i porada

temat działu:

Trening dla początkujących

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 116

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 6 Wiek 25 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 114
Witam.
Zacząłem ponownie przygodę z siłownią.
Pytanie do was mam 168cm wzrostu i 84kg wagi.
Chce zrzucić tłuszcz i nabrać masy mięśniowej.
Niżej podaje plan treningowy powiedzcie czy coś zmienić czy może być.
Niedziela klata i tric
Poniedziałek rowerek 60min
Wtorek plecy i bicek
Środa rowerek 60min
Czwartek barki i przedramie
Piątek i Sobota odpoczynek.
Nie ukrywam że chciałbym do tego dołożyć jakie suple co poradzicie?
Diete oczywiście też mam.
W treningu staram się każde ćwiczenie robić 5x8





Zmieniony przez - fenK w dniu 2019-10-30 06:43:09
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
rion10 Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 4256 Napisanych postów 55711 Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 708637
Dlaczego zaczynasz od treningu dzielonego zamiast jakiegoś treningu całościowego, który przygotowałby Cię do dźwigania w podstawowych ćwiczeniach, poszedłbym zupełnie inną drogą. Kilka pdostawowych ćwiczeń siłowych wykonywanych 3 razy w tygodniu na początek wystarczy.
Co do suplementów to na początku powinna Ci wystarczyć sama dieta ewentualnie suplementy, które by uzupełniały niedobory ale to już musi wynikać z Twojej diety.
Jeszcze jedna sprawa to ten trenin oczywiście trzeba uzupełnić o trening nóg.

Wierzyć to znaczy ufać, kiedy cudów brak.
Muscles not grow on trees!

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 6 Wiek 25 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 114
Co do nóg aktualnie mam kontuzję więc narazie nie mogę nic na nogi robić.
A co do treningu to jaki trening byś polecił w takim razie.


Zmieniony przez - fenK w dniu 2019-10-30 10:27:55
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
rion10 Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 4256 Napisanych postów 55711 Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 708637
Jak masz jakąś konkretną kontuzję nóg to ani nie przetrenujesz nóg ani solidnie dołu grzbietu, czy ogólnie grzbietu bo martwy ciąg też odpada.
Jeśli chcesz trenować w takim wypadku tylko górę to możesz sobie wziąć dowolny podział na przykład push pull. Będziesz mieć dwa treningi i będziesz je sobie wykonywał zamiennie. Oczywiście też muszą być to treningi oparte na wielostawowych ćwiczeniach.
W grzbiecie wiosłowania ok, ale warto tam dać jeszcze podciąganie na drążku, w barkach jakieś wyciskanie nad głowę.

Wierzyć to znaczy ufać, kiedy cudów brak.
Muscles not grow on trees!

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Łopatki a pompki

WPC zestaw