SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Trening do oceny ( pewnie mnie zjedziecie :) )

temat działu:

Trening dla zaawansowanych

słowa kluczowe: , , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 925

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 3 Napisanych postów 269 Wiek 30 lat Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 2647
Ułożyłem sobie plan treningowy w oaprciu o rady niektórych forumowiczów:


trening A:

Klata:
WYCISKANIE SZTANGI W LEŻENIU NA ŁAWCE POZIOMEJ 4 x 12
ROZPIĘTKI W SIADZIE NA MASZYNIE 4 x 12

BARKI:
2 Ćwiczenia 4 x 12

Kaptury:
1 Ćwiczenie 4 x 12

Triceps:
PROSTOWANIE RAMION NA WYCIĄGU STOJĄC 3 x 12
POMPKI W PODPORZE TYŁEM 3 x 12

Brzuch:
SKŁONY W LEŻENIU PŁASKO 6 x 20



trening B:

Uda:
PROSTOWNIE NÓG W SIADZIE 4 x 12
UGINANIE NÓG STOJĄC NA MASZYNIE ( Każda noga oddzielnie ) 4 x 12

Grzbiet:
ŚCIĄGANIE DRĄŻKA/RĄCZKI WYCIĄGU GÓRNEGO W SIADZIE SZEROKIM UCHWYTEM (NACHWYT) 4 x 12
PRZYCIĄGANIE LINKI WYCIĄGU DOLNEGO W SIADZIE PŁASKIM 4 x 12

Biceps:
UGINANIE RAMION ZE SZTANGA (LEKKO ŁAMANY 120 cm ) PODCHWYTEM STOJĄC 3 x 12
UGINANIE RAMIENIA ZE SZTANGIELKĄ W SIADZIE-W PODPORZE O KOLANO 3 x 12

Łydki:
1 Ćwiczenie 4 x 12


Poniedziałek: A ( max )
Wtorek: B ( max )
Środa: Wolne
Czwartek: a ( 1/2 ciężaru z poniedziałku albo 3/4 jak lepiej ?)
Piątek: b ( 1/2 cięzaru z wtorku albo 3/4 jak lepiej ?) )
Sobota,Niedziela: Wolne



Co myślicie o tym planie treningowym mam zamiar stosować go przez 8 tygodni ( do końca tego roku ). Jakie ćwiczenia proponujecie na BARKI , KAPUTRY, ŁYDKI. Jaka powinna być poprawna kolejność wykonywanych ćwiczeń w dany dzień. Czy w czwartek i piątek powinna być 1/2 czy 3/4 ciężaru z poniedziałku i wtorku ??? Pewnie mnie zjedziecie ze zle ale trudno jestem troche zielony i proszę o porade :)

Zobacz i oceń moją siłownię - http://www.sfd.pl/Moja_domowa_siłownia_v2.0-t427777.html 

Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120

Wyjątkowo przepyszny zestaw!

Zgarnij 3X NUTLOVE 500 w MEGA niskiej cenie!

KUP TERAZ
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 12 Napisanych postów 2125 Wiek 31 lat Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 6171
Staż, cel??

Jeśli opuszczasz trening, to ktoś inny kto pragnie zwycięstwa bardziej ma wtedy trening życia i
już nigdy go nie dogonisz...

Animal

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 3 Napisanych postów 269 Wiek 30 lat Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 2647
Staż: ćwiczę pół roku ale bez jakotakiego planu. Cel: wzrost siły i mieśni ;] żeźbienie to chyba potem

Zobacz i oceń moją siłownię - http://www.sfd.pl/Moja_domowa_siłownia_v2.0-t427777.html 

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 47 Napisanych postów 10951 Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 73516
staz??
wiek??
cel??
kontuzje??
masz dostep do professionalnej siłowni??

i rozpisz ten trening normalnie w poszczegolne dni a nia A i B jakies
i ja nie wiem co to znaczy cwiczenia 2 itp. i nie chce mi sie domyslac
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 3 Napisanych postów 269 Wiek 30 lat Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 2647
Wiek: 16 niedlugo
Staż pisałem pół roku bez planu
cel poprawa siły i zwiększenie mięśni
mam dostęp do: atlas, gryf łamany , hantle

Zobacz i oceń moją siłownię - http://www.sfd.pl/Moja_domowa_siłownia_v2.0-t427777.html 

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 47 Napisanych postów 10951 Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 73516
BARKI:
2 Ćwiczenia 4 x 12

juz rozumiesz- nie wiem o co ci tu chodzi dlatego powinienes staranine przedstawic plan, i nie wiem czemu nei stosujesz progresji
tak moze bym ci odrazu cos doradził a teraz juz nie mam czasu

Zmieniony przez - biliwiget w dniu 2006-10-29 13:10:30
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 3 Napisanych postów 269 Wiek 30 lat Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 2647
2 ćwiczenie 4 x 12 czyli
dwa ćwiczenia każdego z ćwiczeń wykonywać 4 serie po 12 powtórzeń

Zobacz i oceń moją siłownię - http://www.sfd.pl/Moja_domowa_siłownia_v2.0-t427777.html 

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 3 Napisanych postów 269 Wiek 30 lat Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 2647
Już nieco uzupełnione:

Ułożyłem sobie plan treningowy w oaprciu o rady niektórych forumowiczów:


trening A:

Klata:
WYCISKANIE SZTANGI W LEŻENIU NA ŁAWCE POZIOMEJ 4 x 12
ROZPIĘTKI W SIADZIE NA MASZYNIE 4 x 12

BARKI:
WZNOSY BOCZNE SZTANGIELKAMI STOJAC 4 x 12
WYCISKANIE SZTANGI Z KLATKI PIERSIOWEJ SIEDZAC 4x12

Kaptury:
WZNOSY BARKÓW ”SZRUGSY 4 x 12

Triceps:
PROSTOWANIE RAMION NA WYCIĄGU STOJĄC 3 x 12
POMPKI W PODPORZE TYŁEM 3 x 12

Brzuch:
SKŁONY W LEŻENIU PŁASKO 6 x 20



trening B:

Uda:
PROSTOWNIE NÓG W SIADZIE 4 x 12
UGINANIE NÓG STOJĄC NA MASZYNIE ( Każda noga oddzielnie ) 4 x 12

Grzbiet:
ŚCIĄGANIE DRĄŻKA/RĄCZKI WYCIĄGU GÓRNEGO W SIADZIE SZEROKIM UCHWYTEM (NACHWYT) 4 x 12
PRZYCIĄGANIE LINKI WYCIĄGU DOLNEGO W SIADZIE PŁASKIM 4 x 12

Biceps:
UGINANIE RAMION ZE SZTANGA (LEKKO ŁAMANY 120 cm ) PODCHWYTEM STOJĄC 3 x 12
UGINANIE RAMIENIA ZE SZTANGIELKĄ W SIADZIE-W PODPORZE O KOLANO 3 x 12

Łydki:
WSPIECIA NA PALCE W STANIU 4 x 12


Poniedziałek: A
Wtorek: B
Środa: Wolne
Czwartek: A
Piątek: B
Sobota,Niedziela: Wolne



Co myślicie o tym planie treningowym mam zamiar stosować go przez 8 tygodni ( do końca tego roku ). Jakie ćwiczenia proponujecie na BARKI , KAPUTRY, ŁYDKI. Jaka powinna być poprawna kolejność wykonywanych ćwiczeń w dany dzień. Czy w czwartek i piątek powinna być 1/2 czy 3/4 ciężaru z poniedziałku i wtorku ??? Pewnie mnie zjedziecie ze zle ale trudno jestem troche zielony i proszę o porade :)

Zobacz i oceń moją siłownię - http://www.sfd.pl/Moja_domowa_siłownia_v2.0-t427777.html 

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

czym zastąpić?

Następny temat

biceps problemy z treningiem

Water