SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Trening do oceny Split masowanie

temat działu:

Trening dla początkujących

słowa kluczowe: , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 1008

Ankieta

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 44 Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 1822
PONIEDZIAŁEK

- wyciskanie sztangi na ławce poziomej 4x 10,8,8,8

- wyciskanie hantli skos górny 3x 12,10,10

- rozpiętki w bramie 3x 12,12,12

2.Biceps

- Uginanie sztangą stojąc 3x 12,10,10

- Uginanie ramion ze sztangielkami chwyt młotkowy 3x 12,10,10


3.Triceps

- wyciskanie francuskie jednorącz leżąc 3x 12,10,10

- prostowanie ramion z górnego wyciągu/pompki na poręczach 3x 10,10,10

4.Brzuch

-Unoszenie nóg w leżeniu na ławce 4x max,max,max,max



Środa

1.Nogi-brzuch-przedramie

- przysiad ze sztangą na karku - 4x 12,9,9,9

- przysiady wykroczne ze sztangielkami w dłoniach 4x 9,9,9,9

- wspięcia na palce z obciążeniem stojąc 4x 12,9,9,9

- unoszenie nóg w zwisie na drążku 4x max max max max

- skłony tułowia w leżeniu 3x max max max

- uginanie nadgarstków ze sztangą podchwytem 4x 20,20,20,20



Piątek

1.plecy

- podciąganie się w szerokim uchwycie 3x max

- wiosłowanie sztangielką w opadzie tułowia 3x 12,10,10

- Martwy Ciąg 3x 12,10,10

2.Barki

- wyciskania sztangi zza karku 3x 12,10,10

- Unoszenie sztangielkami bokiem w góre stojąc 3x 15,12,12

- Przyciąganie sztangi do brody 3x 15,12,12

3.Kaptur:

- szrugsy 4x12

Powrót do sportu siłowego po roku przerwy ,na pomne że ogólnie rozwojowy był tera pora troszkę popracować

Mozesz wszystko na co sie nastawisz czlowieku

Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120

Wyjątkowo przepyszny zestaw!

Zgarnij 3X NUTLOVE 500 w MEGA niskiej cenie!

KUP TERAZ
...
Najnowsza odpowiedź. Aktualizacja:
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 133 Napisanych postów 20191 Wiek 9 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 69241
Witam.
Jeśli szukasz indywidualnych porad, diety opracowanej precyzyjnie dla Ciebie przez naszych dietetyków oraz treningu przygotowanego przez naszych trenerów personalnych to skorzystaj z tej oferty.

Nasi specjaliści przygotują wszystko za Ciebie i specjalnie dla Ciebie

http://potreningu.pl/plany/strefa-mezczyzny 

Pozdrawiam.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 160 Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 1666
Podaj wynuki w podstawowych ćwiczeniach, oraz dlaczego przerwałes poprzedni plan?

Zwycięża ten, kto wytrwa.

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 44 Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 1822
Nie do końca kumam wynukki :D^^ chodzi ci o podstawowe wyniki Z powodu przewlekłego zapalnie zatok i narośli w zatokach szczękowych jestem po operacji od Kwietnia :D

Mozesz wszystko na co sie nastawisz czlowieku

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 160 Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 1666
Sorki miało być WYNIKI w podstawowych ćwiczeniach :D , czyli max na serie w przysiadzie, mc i wyciskaniu leżąć

Z tego co napisałeś to robiłes już trening ogólnorozwojowy, dlaczego go przerwałeś, była progresja, masa szła do przodu?

Zwycięża ten, kto wytrwa.

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 44 Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 1822
Haha :D nie mam tyle obciążenia że by zobaczyć ile wyciskam :D tzn siłka w domu :D bo już nim ćwiczę prawie 3 miechy i chce zmienić program :D ile można na tym samym :D

Mozesz wszystko na co sie nastawisz czlowieku

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 160 Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 1666
Jak była progresja oraz jak masa szła do przodu to niczego nie zmieniaj!!!!

Zwycięża ten, kto wytrwa.

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 44 Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 1822
Progresu nie było :D masa ładnie :D 5 kg :D w 2 miechy :D tzn ogólny skończyłem było 7 dni przerwy tera kończę pod koniec lipca split i znów 7 dni wolnego ,,regeneracyjny'' i chce na ten plan przejść a to z tego względu że zakwasy mam już po 3 dni ;/

Mozesz wszystko na co sie nastawisz czlowieku

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 160 Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 1666
Ja radze wziąść się za całkiem coś innego - FBW

http://www.sfd.pl/Split_Masa_3x_w_tygodniu-t785989.html 
- post Traktora

trening bazuje na podstawowych ćwiczeniach złożonych które dają siłe oraz naszą ukochaną mase

nie ma sensu dzielenie ćwiczenia poszczególnych mięsni na dni tygodnia, marnujesz swój potencjał!!!
dużo więcej osiągniesz tylko wykonując podstawowe ćwiczenia

Skupiasz się przedewszystkim na dokładaniu cięzaru, jedzeniu i regeneracji - masa sama pójdzie

http://www.sfd.pl/progresja-t460928-s2.html 

pozdro

Zwycięża ten, kto wytrwa.

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 160 Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 1666
Aha, no i tak na marginesie, abyś nie martwił sie o naszego ukochanego bica :D - to że tam nie ma ćwiczenia typowo na niego to nie znaczy że biceps nie pracuje. przy podciąganiu na drążku pracuje on bardziej niż przy uginaniu ze sztangą, wiedziałes o tym???

przyjdź za pare miesiący, pogadamy jak będziesz duży i silny

pozdro

Zwycięża ten, kto wytrwa.

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 44 Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 1822
No pewnie że pracuje ale jako mięsień pomocniczy :D^^ co do wielkości no mały an pewno nie jestem :D łapkę masz na miniaturce :P co do siły na łapki 50 kg :D na klate wycisk 98 kg przypomnę że trenowałem przed chorobą 2 lata ;p systematycznie :D tak ze coś tam zostało :D:P

Mozesz wszystko na co sie nastawisz czlowieku

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 181 Wiek 46 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 8533
mając 2-letni staż pytasz w dziale dla początkujących o ocenę planu? po co? żeby otrzymać gotowe przeklejane z postu na post farmazony j/w? że działa tylko FBW, że biceps rośnie najbardziej gdy go nie ćwiczymy ...
mój ulubiony, działający na mnie set to:
1. klatka + biceps
2. nogi + barki
3. plecy + tric

w/g mnie masz dobrą ilość ćwiczeń, na barki też dałbym tylko dwa zamieniając wyciskanie zza karku na wyciskanie sztangielek w staniu, w tric jako pierwsze wyciąg pionowy, jako drugie wyciskanie sztangi wąsko, w secie jaki napisałem powyżej ma to dodatkowy sens bo to ćwiczenie angażuje również klatkę którą ćwiczyliśmy w poniedziałek
tyle ode mnie chociaż zaraz i tak mnie zjedzą wyznawcy jedynie słusznego FBW
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

FBW + interwały

Następny temat

Split ocena

Wheya