SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Trening do oceny.

temat działu:

Trening dla początkujących

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 316

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 7 Wiek 25 lat Na forum 1 rok Przeczytanych tematów 150
Witam was.Krótko o mnie.Wiek 23 lata budowa ciała ektomorfik.Staż na siłowni 1 msc.Przyrosty są.Przygotowałem ostatnio plan treningowy by nie bujać się bezczynnie na siłowni a w dodatku lubię mieć wszystko poukładane.Jest to trening FBW,który ułożyłem z atlasem ćwiczeń K**.
W razie dodatkowych ważnych informacji je podam jeśli będzie potrzeba.Trenuję na siłowni 3 razy w tyg.Wt,Cz,Sobota.Boks mam w poniedziałki i środy.
Trening A
Nogi-Wykroki w miejscu z hantlami 4 serie 12/10/8/6 powt. na nogę
Plecy-Wiosłowanie sztangielką 4 serie 12/10/8/6 powt. na rękę
Klatka-Wyciskanie sztangielek poziomo 4 serie 12/10/8/6 powt.
Barki-Wyciskanie hantli siedząc 3 serie 10/8/6 powt.
Biceps-Uginanie sztangielek na przemian 3 serie 10/8/6 powt na rękę
Triceps-Wyciskanie francuskie sztangielkiem zza pleców 3 serie 10/8/6 powt.

Trening B
Nogi-Przysiady ze sztangą 4 serie 12/10/8/6 powt
Plecy-Przyciąganie klamer na siedząco na bramie oburącz 4 serie 12/10/8/6 powt.
Klatka-Rozpiętki poziomo 4 serie 12/10/8/6 powt.
Barki-Unoszenie sztangielek nachwytem bokiem do wysokośći szyi 3 serie 10/8/6 powt.
Biceps-Wyciskanie sztangi lekko łamanej podchwytem 3 serie 10/8/6 powt.
Triceps-Wyciskanie sztangi łamanej leżąc 3 serie 10/8/6 powt.

Trening C
Nogi-Wspięcia na palcach ze sztangielką- 4 serie 12/10/8/6 powt.
Plecy-Yates Row 4serie 12/10/8/6 powt.
Klatka-Ściąganie linki na bramie oburącz- 4 serie 12/10/8/6 powt
Barki-Wyciskanie sztangielki zza pleców- 3 serie 10/8/6 powt.
Biceps-Uginanie Bicepsa w podporze o kolano-3 serie 10/8/6
Triceps-Pompki tyłem 3 serie x 15 powtórzeń.
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
rion10 Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 4003 Napisanych postów 54732 Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 704212
Jak dla mnie średni plan. Dlaczego nie robisz martwego ciągu? Sporo masz ćwiczeń izolowanych w planie. Dwa zestawy powinny w zupełności wystarczyć.

Wierzyć to znaczy ufać, kiedy cudów brak.
Muscles not grow on trees!

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 7 Wiek 25 lat Na forum 1 rok Przeczytanych tematów 150
A jakie ćwiczenia mógłbym zamienić by ten trening był lepszy.W co wrzucić martwy ciąg.A co do 2 opcji treningow,ktore z tych 3 sie nadają
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 6 Napisanych postów 47 Wiek 27 lat Na forum 1 rok Przeczytanych tematów 1502
Trening A/B/A wystarczy. Przysiady a nie wykroki daj do A,martwy ciąg do B. Tak jak rion napisalza duzo izolowanych,daj same podstawy,Siady wioslowania,drazek,porecze,wyciskania,uginania,żadnych maszyn.Daj rampe w wiekszosci cwiczen...Ułoż na nowo i daj do oceny.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
rion10 Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 4003 Napisanych postów 54732 Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 704212
Możesz też sobie zajrzeć do tego tematu i wybrać coś gotowego http://www.sfd.pl/[ART]_Pierwszy_rok_treningów_-t906985.html 

Wierzyć to znaczy ufać, kiedy cudów brak.
Muscles not grow on trees!

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 7 Wiek 25 lat Na forum 1 rok Przeczytanych tematów 150
Dobrze.Skrupulatnie to przeczytam i uloze na nowo.
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Podciąganie

Zestaw 1