SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Trening do oceny

temat działu:

Trening dla początkujących

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 534

Formularz - Proszę o pomoc

Płeć

mężczyzna

Wiek

20

Waga

82

Wzrost

186

Cel treningowy

masa mięśniowa

Staż treningowy na siłowni

rok

Dostęp do sprzętu (np. full osprzęt siłownia, sztanga/sztangielki)

siłownia

Dieta

brak

Przeciwwskazania medyczne (wady postawy, choroby, kontuzje)

brak

Zażywane suplementy

białko

Wyniki w podstawowych ćwiczeniach [kg] (przysiad, klasyczny martwy ciąg, wyciskanie na ławce leżąc)

przysiad 80kg, martwy 90, wyciskanie 80
Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 65 Wiek 27 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 656
Poniedzialek Klatka piersiowa + biceps
Wtorek
Sroda Plecy
Czwartek
Piatek basen Nogi
Sobota Barki + triceps
Niedziela

Poniedziałek:
Klatka:
- Wyciskanie sztangi plasko 10;8;6;6
- Wyciskanie sztangielek na lawce skośnej 10;10;10;10
- Rozpietki na lawce skośnej 10;10;10;10
Biceps:
- Modlitewnik 10;8;6;6
- Uginanie ramion ze sztanga 12;10;10;8
- Uginanie ramion ze sztangielkami sztangielkami uchwycie młotkowym 10;10;10

Środa:
Plecy:
- Martwy ciąg ze Szrugsami 10;8;6;6
- Podciąganie na drążku szerokim nachwytem total 40
- Ściąganie drążka wyciągu górnego do szyi 10;8;8;6
- Wiosłowanie sztangielka w podporze o ławkę 10;8;8;8

Piątek: godzina 14
Nogi:
- Przysiady za sztanga na barkach 10;8;6;6
- Wykroki 10;8;8;6
- Uginanie nóg w leżeniu na maszynie 10;10;10;10
- Wspięcia na palce ze sztanga na barkach20;12;10;10

Basen: godzina 18

Sobota
Barki:
- wyciskanie sztangielek w siadzie 10;8;8;6
- Unoszenie sztangielek bokiem 10;10;10;10
- Unoszenie ramion w przód ze sztangą 10;8;8;6

Triceps:
- Francuskie wyciskanie sztanga w leżeniu 10;8;8;6
- Francuskie wyciskanie sztangielka w siadzie 10;10;10
- Prostowanie ramienia ze sztangielką w opadzie tułowia 10;8;8;6
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Specjalista
Szacuny 67 Napisanych postów 11397 Wiek 31 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 43692
jak wygladal twoj ostatni rok cw? co robiles? jakie przynioslo to efekty silowe? jak wagowe? jaki trening robiles ostatnio i co w nim bylo?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 96 Napisanych postów 23860 Wiek 33 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 147326
J/W plus

Cel treningowy: masa mięśniowa
Dieta: brak

więc czym chcesz jej nabrać , powietrzem ?

Te wyniki które podajesz to max czy obciążenie robocze ?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 65 Wiek 27 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 656
dieta jest jako taka, nie zbilansowana. Jem dużo produktow wysoko białkowych i weglowodany do kazdego posilku warzywa i owoce miedzy posilkami. te wyniki to obciazenia podczas ostatniej serii
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 65 Wiek 27 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 656
pierwsze 2 miesiace robilem ogolnorozwojowke i redukcje przez 4 miesiace zrzucilem przy tym 12kg. pozniej juz treningi dzielone ale nie za dobre do mojego stazu bylo w nich za duzo cwiczen i nie zbyt dobrane. Z efektow silowych jestem calkiem zadowolony patrzac ze treningi nie byly zyt dobrane do mnie przez ten rok efekty silowe to wyciskanie + 20kg mc+ 30kg przysiad+ 30kg ( a i dodam ze do treningu nog czasem rezygnowalem bo nie zdawalem sobie tak sprawy z jego potrzeby)
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 96 Napisanych postów 23860 Wiek 33 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 147326
Staż treningowy na siłowni: rok

powiedz mi jakim planem ostatnio trenowałeś też SPLIT jaka metoda najbardziej się sprawdzała w twoim wypadku kiedy potrafiłeś stale dorzucać obciążenia

wyniki nie są zadowalające jak na ten czas .

Plan który przedstawiasz jest słaby opiera się o marny podział , słabe parametry dobrałeś .

Jeśli SPLIT to w twoim wypadku wybrałbym ( przy twoim poziomie ) max 3 dni treningowe bo wypoczynek to także trening , podział PUSH/PULL/LEG .

Choć byłbym bardziej ( sam bym tak zrobił ) za 2 zestawami FBW .
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 133 Napisanych postów 20191 Wiek 8 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 69241
Witam.
Jeśli szukasz indywidualnych porad, diety opracowanej precyzyjnie dla Ciebie przez naszych dietetyków oraz treningu przygotowanego przez naszych trenerów personalnych to skorzystaj z tej oferty.

Nasi specjaliści przygotują wszystko za Ciebie i specjalnie dla Ciebie

http://potreningu.pl/plany/strefa-mezczyzny 

Pozdrawiam.
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Trening + bieganie

Następny temat

Plan Ćwiczeć - Prosze o porady i poprawki.

Fruzelina