SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Trening do oceny

temat działu:

Trening dla zaawansowanych

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 538

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 14 Wiek 37 lat Na forum 1 rok Przeczytanych tematów 368
Witam, proszę o poprawki do mojego treningu.3- dniowy split na mase z priorytetem na ręce

Pon.
Klatka, biceps
1)- wyciskanie sztangi na płasko 10-8-6-6
2)- wyciskanie sztangi na skosie w górę 12-10-10-8
3)- rozpiętki na maszynie 12-10-8-8
4)- pompki na poręczach 4x Max

1)- uginanie ramion na modlitewniku 10-8-8-6
2)- uginanie chwytem młotkowym 4x15

Śr- nogi, barki

1)- wyciskanie żołnierskie 12-10-8-8
2)- unoszenie hantli do boku 4x12
3)- unoszenie hantli do przodu 4x12
4)- unoszenie hantli w opadzie na ławeczce 4x12


1)- wykroki z hantlami 4x10 na nogę
2)- wyciskanie na suwnicy 12-10-8-6
3)- prostowanie nóg na maszynie 12-10-8-8
4)- uginanie nóg na maszynie 12-10-8-8
5)- wsparcia na palce siedząc 4x20

Piątek- plecy, triceps

1)- rozciąganie na drążku zachwytem 4x max
2)- ściąganie drążka górnego wyciągu do klatki wąski chwyt 12-10-8-6
3)- wiosłowanie hantlami 12-10-8-8
4)- unoszenie tułowia na ławeczce rzymskiej 4x 12

1)- Wyciskanie francuskie hantlami leżąc 12-10-8-8
2)- pompki na poręczach 4x max
3)- ściąganie wyciągu górnego (warkocz) 12-10-8-8

1)- uginanie ramion z hantlami stojąc 12-10-8-8
2)- uginanie na wyciągu dolnym 12-10-8-8


Do tego na każdym treningu dwa ćwiczenia na brzuch po 3 serie


Nie robię MC ani przysiadu że sztangą że względu na zły stan kręgosłupa (lekarz zabronił)
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 14 Wiek 37 lat Na forum 1 rok Przeczytanych tematów 368
Sorry za literówki...słownik narobił dziadostwa
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 17 Napisanych postów 78 Wiek 230 dni Na forum 229 dni Przeczytanych tematów 5617
tragiczny plan
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 14 Wiek 37 lat Na forum 1 rok Przeczytanych tematów 368
Ktoś rzuci okiem???
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 3 Napisanych postów 31 Wiek 26 lat Na forum 3 lata Przeczytanych tematów 891
za duża objętość i za mała częstotliwość treningu poszczególnych partii, za dużo izolacji, zbytnie przywiązywanie uwagi do mało znaczących rzeczy
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 14 Wiek 37 lat Na forum 1 rok Przeczytanych tematów 368
W pon.ma jedno ćwiczenie izolowane na klatkę, na nogi fakt aż trzy ale jak pisałem nie mogę obciążać kręgosłupa i nie mam pomysłu na inne cwiczenia.W piątek jedna izolacja na plecy i jedna na triceps...to chyba nie za dużo.Za mała częstotliwość treningów...mogę tylko 3 razy w tyg.- praca nie puści- dlatego chce dana partię dobrze przetrenowac.Co masz na myśli z tym przywiazywaniem uwagi do rzeczy nieistotnych?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 3 Napisanych postów 31 Wiek 26 lat Na forum 3 lata Przeczytanych tematów 891
jeśli chodzi o nogi to skup się na takich ćwiczeniach jak przysiad bułgarski i żuraw, polecałbym trening push-pull albo góra-dół, przywiązywanie uwagi do rzeczy nieistotnych to koncentrowanie się na barkach i ramionach zamiast na nogach i grzbiecie, na barki masz prawie same izolacje
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 14 Wiek 37 lat Na forum 1 rok Przeczytanych tematów 368
Rozumiem,ale plecy mam najbardziej rozrośnięte a łapy porażka...Czy chcesz powiedzieć że wykonując ćwiczenia złożone "pójdzie" masa całego ciała? bo zawsze myślałem że rośnie mięsień któremu poświęcamy najwięcej uwagi.
Właściwie zastanawiam się nad zmianą splitu na push & pull albo na FBW, Twoim zdaniem przyniesie lepsze rezultaty?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 3 Napisanych postów 31 Wiek 26 lat Na forum 3 lata Przeczytanych tematów 891
zdecydowanie lepsze, Knife wiele razy pisał o skuteczności tych form treningu, masa to przede wszystkim nogi i grzbiet, ramiona to dodatki, przy dobrym treningu wystarczy 8 serii tygodniowo na biceps i triceps
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 14 Wiek 37 lat Na forum 1 rok Przeczytanych tematów 368
Ok.Poczytam jeszcze i spróbuje ułożyć coś sensownego.Dzieki za poświęcony czas.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
ronie220 Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 3231 Napisanych postów 41888 Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 322855
Zastanawiam się jak mamy cokolwiek doradzić skoro nie napisałeś żadnych informacji o sobie?

Trener personalny Lotar Hryniewicz (kontakt fb lub pw)
Nowy blog:

http://www.sfd.pl/[BLOG]_Wojo_zmc_i_Ronie220_rywalizacja_i_wzajemny_doping-t1157467.html 

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Rodzaj progresji