SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Trening dla snowboardera

temat działu:

Trening w domu

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 1323

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 1 Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 34
Witam wszystkich.

Temat poruszalem juz na wielu forach (glownie snowboardowych, narciarskich i ogolnotematycznych) i wiekszosc ludzi kieruje mnie wlasnie na sfd.
Jesli nie tutaj to chyba juz nigdzie nie uzyskam odpowiedzi na moje pytania. Postaram sie w miare szybko i dokladnie opisac swoj "problem".
Od paru lat jezdze na desce jednak dopiero w tym roku wymyslilem ze w sumie moglbym sie przygotowac do sezonu. Zima zbliza sie wielkimi krokami a ja nie robie nic w kierunku nalezytego przygotowania sie do jazdy.
Bardzo prosilbym Was o przygotowanie (lub pomoc w przygotowaniu) odpowiedniego planu treningowego. Szukalem juz podobnych postow na tym forum ale bezskutecznie.

Chodzi mi glownie o:
-zestaw prostych cwiczen ktore mozna wykonywac BEZ uzycia zadnego sprzetu
-czesto ale krotko (np. codziennie po 30 minut)
-ciwczenia ogolnorozwojowe (takie zybym sie nie polamal na stoku), rozciagajace (przydatne do freestyle'u) i wzmacniajace nogi.
-do wykonywania w domu (nie przepadam za silowniami, jesli mam juz cwiczyc to najlepiej w wlasym kacie.
-ogolnie "takie cos" przydatne w czasie jazdy na desce. Generalnie to Wy tu jestescie ekspertami wiec czekam na Wasze sugestie.

Dzieki za pomoc
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 10 Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 1039
http://www.kulturystyka.pl/atlas/trening_domatora.htm

Jak bez sprzętu to nie widze innej możliwości.

Rozciaganie:
http://www.kulturystyka.pl/atlas/stretching.htm

I polecam bieganie...
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 138 Napisanych postów 18684 Wiek 35 lat Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 117415
dokladnie jak kolega wyżej. wybierasz cwiczenia na interesujące Cię partie i układasz plan, mysle ze nie bedzie trwał wiecej niz 3 kwadranse.

jesli chcesz isc na łatwizne to moge ci za $ zrobić rozpiskę i służyć pomocą. jesli tak to odezwij sie na priv- maila albo gg.
pozdrawiam
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Ciezki powrot do formy...Pomozcie kobiecie!

Następny temat

Pierwszy plan HST prosze o poprawki :)

nutloveb