SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Trening dla początkujących

temat działu:

Trening dla początkujących

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 1356

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 19 Wiek 29 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 187
Witam!
Nie znam się na ćwiczeniach, ale dużo o tym czytałem i obserwowałem kolegów i dlatego chciałbym poprawić swój wygląd.
Mam 16 lat, wzrost 180 cm., waga 69 kg. Pływam, biegam wieczorem i gram w piłkę nożną (nieregularnie). Chciałem się poradzić, jaki plan dla początkujących byłby dla mnie najlepszy; Masa czy Rzeźba albo Ogólny?
Bardzo bym prosił o ułożenie planu dla mnie (mam dostęp do profesjonalnej siłowni. Pozdrawiam
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120

PRZYSPIESZ SPALANIE TŁUSZCZU!

Nowa ulepszona formuła, zawierająca szereg specjalnie dobranych ekstraktów roślinnych, magnez oraz chrom oraz opatentowany związek CAPSIMAX®.

Sprawdź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 355 Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 4231
Masa/Rzezba to cel treningowy zalezny glownie od diety.
Co rozumiesz pod pojeciem trening ogolny?

Na poczatek standardowo jakies FBW opare o podstawowe cwiczenia.
Podaj ciezary w podstawowych bojach to bedziemy wiecej wiedziec:
przysiad:
martwy ciag:
wyciskanie lezac:
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 5 Napisanych postów 2007 Wiek 30 lat Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 15517
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 5 Napisanych postów 211 Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 28941
Ciekawe co chcesz rzeźbić, bo na pewno nie mięśnie...
Plany na masę i na rzeźbę się zbytnio nie różnią. Wszystko głównie zależy od odżywiania.