SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Trening dla początkujących

temat działu:

Trening dla początkujących

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 578

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 1 Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 37
Witam właśnie zaczynam przygodę z siłownią mam 17 lat ważę 65kg, znalazłem na forum plan ogólnorozojowy.
-podciąganie na drążku w szerokim nachwycie 3s max -plecy
-wyciskanie sztangi na ławce płaskiej 3s 12-15p -klatka
-wyciskanie francuskie 2s-15-15p -triceps
-unoszenie sztangielek na boki - 2s 12-15p -barki
-podciaganie sztangi do brody 2s-12-15p -barki
-uginanie sztangą stojąc 2s 12-15p -biceps
-przysiady ze sztangą na barkach 2s 12-15p -uda
-wspięcia na palce z hantlami 2s 15-25p -łydki
-unoszenie tułowia z opadu 2s max -grzbiet
-skłony na ławce skośnej 2s max -brzuch
Ale problem w tym że nie posiadam drążka i ławeczki skośnej.Czy podciąganie na drążku w szerokim nachwycie,skłony na ławce skośnej mógł bym czymś zamienić?Mam do dyspozycji hantelki,ławeczkę regulowana i sztangę.Po zrobieniu ogólnorozwojówki chcę zabrać się za masę.Z góry dziękuje za odpowiedzi.

Płeć: Mężczyzna

Wiek: 17

Waga: 65kg

Wzrost: 180cm

Cel treningowy: Masa

Staż treningowy na słowni: Początkujący

Uprawiane inne sporty: Piłka nożna

Dostęp do sprzętu (np. full osprzęt siłownia, sztanga/sztangielki): Mam do dyspozycji hantelki,ławeczkę regulowana i sztangę.

Dieta: Brak

Przeciwskaznania medyczne: Brak

Zażywane suplementy: Brak
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 7 Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 21
Trenuj partie mięśniowe według odpowiedniej kolejności. Nie można ćwiczyć mniejszych, a potem większych mięśni. Aby układ mięśniowy w czasie treningu pracował prawidłowo powinno sie najpierw ćwiczyć nogi (uda), potem klatkę, plecy, ramiona (biceps, triceps), łydki.

Podciągania no drążku według mnie niczym nie zastąpisz. To bardzo specyficzne ćwiczenie. Ale wiesz.. jest wiele innych na te partie mięśniowe, sprawdź w atlasie ćwiczeń. to samo tyczy się wyciskania w skosie, chociaż tutaj, możesz wypróbowac różne warianty z pompkami.
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Pierwsze FBW sogi

Następny temat

FBW na Masę! DO OCENY!

Fruzelina