SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Trening dla początkujących/dziennik xKuba92x

temat działu:

Trening w domu

słowa kluczowe: , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 3812

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 90 Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 2422
Witam po dość długiej przerwie Przerwa była spowodowana chorobą (grypa), później były problemy z motywacją do ćwiczeń, ale teraz wracam i myśle, że już nie zabraknie mi chęci do treningu. Zaczynam więc od nowa.

Cele tak jak w poprzednim dzienniku czyli nabranie siły i troszke masy.
Chciałbym też żeby ten dziennik pokazał niektórym, że w domowych warunkach bez sprzętu tez można coś zdziałać

Wymiary:
Wzrost:180cm
Waga:72kg
Biceps:30cm

Wyniki siłowe:
Pompki:w seriach 15x3 lub 25 za jednym razem;)
Podciąganie na drążku: "aż" jedno podciągnięcie

Trening:
http://www.sfd.pl/Plan_treningu_dla_osób_początkujących_-_foty_str._12-t359947.html

Tym planem chcę jechać 3-4 miesiące. Zobaczymy jakie będą efekty i najprawdopodobniej przerzucę się na trening dla średniozaawansowanych. W dalszych planach jest siłka i treningi SW

Poniedziałek/Środa/Piątek Trening dla początkujących
*zamiast podciągania na drążku jakie jest zaproponowane w tym treningu mawashiego, będę się podciągał z pomocą nóg, a opuszczał powoli samemu.

Wtorek/Sobota
Bieganie(jak pogoda pozwoli) lub Skakanka (troszkę kondycji się przyda ).

DIETA
Nie mam ścisłej diety jednak wyliczyłem, swoje zapotrzebowanie na około 3000kcal. Tak to mniej więcej będzie wyglądać:

Śniadanie:
Jajecznica
chleb razowy z polędwicą
pomidor
herbata

W szkole:
kanapki z chleba razowego z polędwicą
owoc
woda

Obiad:
To co mama ugotuje Często ziemniaki i schabowy czy tam kurak

Po treningu:
banan
Ryż, tuńczyk (lub kurak)

Kolacja:
Twaróg półtłusty
Miód

b: 2g
ww: 3,5g
t: 1,3g
*na kg masy ciała


Pozdrawiam i zapraszam do śledzenia mojego dziennika.

Zmieniony przez - xKuba92x w dniu 2008-11-15 13:00:30

Sprawdź ile masz % tłuszczu?

Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 179 Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 4666
powodzenia

cały czas do przodu.

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 90 Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 2422


Wrzucam na razie jedną fotkę żeby było z czym porównać, ale nie jest ona zbyt wyraźna (robiona telefonem). Głównie progres będę oceniał na podstawie wyników siłowych/wymiarów.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 11 Napisanych postów 1859 Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 31142
Miło, że kolejna osoba nie poddaję się tym, że nie ma sprzętu/dostępu do siłowni i działa w kierunku rozwoju swojego ciała
Co do diety podstawowe zasady są zawarte, ale wydaje mi się, że trochę za mało ww jest w niej, powinno być z 5-6g/kg masy na ciała.
Oczywiście będe zaglądał i życzę powodzenia.

NIGDY SIĘ NIE PODDAWAJ!

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 90 Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 2422
Szepke - dzięki za odwiedziny Co do diety to faktycznie troche za mało węgli. Wiadomo, że dojdą jeszcze warzywka, jakieś przekąski itd. ale musze chyba dodać jeszcze jeden posiłek...

Edit. Zrobiłem bład: powinno być 5,5g węgli na kg masy oczywiście:) Jednak i tak troche za mało ww bo zrealizowałem ledwie 80% zapotrzebowania na węgle.

Zmieniony przez - xKuba92x w dniu 2008-11-15 13:26:28
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 11 Napisanych postów 1859 Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 31142
Niekoniecznie musisz dodawać posiłek, na Twoim miejscu dołożyłbym węglowodany w pierwszym śniadaniu
Tłuszczu też wychodzi lekko za mało, powinno być ok 2g/kg. Dodaj np. orzechów w śniadaniu, oliwy z oliwek do obiadu. Chyba, że dodajesz oliwy, a nie policzyłeś :)

Zmieniony przez - szepke w dniu 2008-11-15 13:40:20

NIGDY SIĘ NIE PODDAWAJ!

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 90 Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 2422
Nie nie oliwy nie uwzględniłem w diecie, muszę jednak to zrobić. Z orzechami dobry pomysł, kiedyś jadłem ale ostatnio "zapomniałem" o nich

Reszta wymiarów(żeby było z czym później porównywać):

Pas 82cm (nad pępkiem)
Klatka 89cm (na wydechu)
Udo 55cm
Przedramię 25cm

Zmieniony przez - xKuba92x w dniu 2008-11-15 19:33:39
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 99 Wiek 30 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 989
Noo powodzenia. Będę śledził rezultaty. Zobaczymy jak na mamusinych obiadkach urośniesz ;P
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 90 Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 2422
1 tydzień:

2 obwody

1) Napinanie mięśni brzucha leżąc 15 powtórzeń

2) Wspięcia na palce obunóż 15 powtórzeń

3) Przysiady z obciążeniem w rękach 15

4) Podciąganie na drążku podchwytem na szerokości barków 5 powtórzeń(oczywiście oszukane troche ).

5) Pompki klasyczne 12 powtórzeń

6) Podciąganie wzdłuż tułowia baniaka z wodą, oburącz 12 powtórzeń

7)Uginanie przedramion z baniakami z wodą 12 powtórzeń

8) Pompki z wąskim ustawieniem rąk 8 powtórzeń

9)Uginanie nadgarstków z baniakiem z wodą 12-15 powtórzeń


Dzisiaj pierwszy trening planu. Poszło dość łatwo, jednak uświadomiłem sobie jaki jestem słaby (głównie podczas podciągania na drążku ). Przez najbliższe 2 tygodnie jadę dwa obwody, a później do wale do pieca...jeszcze jeden

Pzdr.

Zmieniony przez - xKuba92x w dniu 2008-11-17 19:34:45
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 235 Napisanych postów 17147 Wiek 39 lat Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 85800
Trzymam kciuki i powodzenia

"Lepiej być kanciastym czymś, niż okrągłym niczym"

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 90 Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 2422
Dzisiaj dzień nietreningowy. Planuje niedługo dorzucić ABS 2 i trzaskać go we wtorek/czwartek/piątek. Żeby nie było, że nic nie robię to zaraz trochę porozciągam zastałe nogi

Mawashi- dzięki Twoja obecność dużo dla mnie znaczy, gdyż kto najlepiej ma się znać na tym treningu jak nie Ty?

Pozdrawiam.
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Jak poszerzyć obwód tali?

Następny temat

Trening