SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Trening dla początkującego

temat działu:

Junior SFD - pierwsze kroki na siłowni i w sporcie

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 781

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 2 Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 47
Witam

Jestem w tym temacie początkujący, mam do dyspozycji dwie hantelki do 10 kg każda i mam pytanie czy ma ktoś może jakieś linki do opisów jak można wykorzystać tego typu sprzęt do ćwiczeń? Nie oczekuję jakichś gotowych rozpisów czy coś, ale przynajmniej podpowiedzi gdzie szukać pewnych informacji(żeby sobie krzywdy nie zrobić).

Machałem już coś tymi hantelkami, ale wydaje mi się, że powinienem trenować wszystkie grupy mięśni na raz, a nie tylko biceps i triceps. Tylko nie wiem dokładnie jakie ćwiczenia na jakie partie mięśni powinienem wykonywać dysponując jedynie sprzętem jaki mam.

Co do diety to czytałem już, że powinna być zbilansowana, beztłuszczowa i na takiej zresztą jestem. Sporo białka, mało węglowodanów i praktycznie 0 tłuszczu.
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120

PRZYSPIESZ SPALANIE TŁUSZCZU!

Nowa ulepszona formuła, zawierająca szereg specjalnie dobranych ekstraktów roślinnych, magnez oraz chrom oraz opatentowany związek CAPSIMAX®.

Sprawdź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 10 Napisanych postów 7954 Wiek 30 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 46406
"że powinienem trenować wszystkie grupy mięśni na raz, a nie tylko biceps i triceps." odzyskuje wiarę w nowicjuszy
z tym sprzętem zacznij ćwiczyć domatora https://www.sfd.pl/temat272151/ - by Gosteczek
https://www.sfd.pl/temat359947/ - dla poczatkujacych by Mawashi
Wypełnij ankietę to zajmiemy się dietą (ankieta jest w regulaminie)
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 11148 Napisanych postów 51563 Wiek 30 lat Na forum 24 lat Przeczytanych tematów 57816
Może sam domator ?
...
Napisał(a)