SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Trening dla Początkującego/ pomoc z wybraniem narzędzi

temat działu:

Trening dla początkujących

słowa kluczowe: , , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 739

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 48 Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 204
mam 16 lat, 85kg wagi, 172cm wzrostu.
Chcę zacząć cwiczyć tylko mam pytanie czy to nie zrobi czegoś złego z moim wzrostem ? Chce jeszcze urosnąć.

Jestem totalnym amatorem i nie wiem od czego zacząć, nawet nie wiem jak nazywają się poszczególne urządzenia na siłowni... :(
ale mam chęć zacząć modelować moje ciało.

prosze o pomoc.
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120

Wyjątkowo przepyszny zestaw!

Zgarnij 3X NUTLOVE 500 w MEGA niskiej cenie!

KUP TERAZ
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 5 Napisanych postów 1625 Wiek 30 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 12063
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 189 Wiek 30 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 1760
Mozesz isc na silownie bez obaw.Musialbys ciagac duzo zelastwa,aby uszkodzic kregoslup i ogolnie proces rosniecia..a tak w ogole,jesli zaczynasz przygode z cwiczeniami to lepszym rozwiazaniem bedzie trening domatora,przynajmniej poczatkowo,abe nabrac czegokolwiek ;p pozdro
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 5 Napisanych postów 1625 Wiek 30 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 12063
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 48 Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 204
tak tylko ja nie wiem jak mam cwiczyć tzn wogle który przyrząd uzywac
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 189 Wiek 30 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 1760
To juz musisz sobie poczytac o tym itp,prezciez nie bedzie nikt tu tlumaczyl do czego kazdy przyrzad sluzy ;pp czytaj podwieszone i powodzenia