SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Trening dla 50+

temat działu:

Ladies SFD

słowa kluczowe:

Ilość wyświetleń tematu: 2721

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a) Temat przeniesiony przez QUEBLO z działu Trening w domowych warunkach.
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 11 Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 158
Przeczytałam chyba całe forum (oczywiście te tematy które mnie interesują) i nie znalazłam pomocy. Podobnie, jak gdzie indziej. Mam 54 lata, chciałabym poprawić swoją kondycję i wygląd oczywiście. Mam dużą nadwagę a jednocześnie jestem bardzo sprawna fizycznie. Prowadzę dom dla czterech dorosłych osób (ogród, warzywniak, przetwory, dwa psy, więc jestem "strong women" . Dobrze pływam. Raz w tygodniu jadę na basen (25 km autobusem, bo ubóstwiam wodę ;), mieszkam na wsi). Problem polega na tym, że nie mam dostępu do jakiejkolwiek siłowni (odległość i niestety kasa :()i prosiłabym o jakiekolwiek sugestie, jak się powinnam zabrać za poprawę mojej kondycji w warunkach domowych? Dlaczego tutaj proszę o pomoc? Ponieważ się boję. W tym roku byłam na dwóch pogrzebach przyjaciół, którzy postanowili biegać, bo się zaniedbali i obaj dostali zawału w trakcie treningu. Szukałam w necie bardzo długo i jedyne co znalazłam, to ćwiczenia "rączki w dół, rączki w górę". Ja nie mam 80 lat i jednocześnie nie mam 40. Więc?
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120

Ranking TOP10 spalaczy tłuszczu

Chcesz wspomóc walkę z niechcianym tłuszczem? Zastanawiasz się jaki produkt wybrać?

Zobacz ranking
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 3 Napisanych postów 43 Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 3159
Wyjścia są następujące:
1. treningi z piłką gimnastyczną (swiss-ball)
2. treningi oporowe ze sztangielkami lub gumami gimnastycznymi
3. bardzo krótkie treningi interwałowe
plus joga ;)

Póki jest jeszcze ciepło proponuję rower. Po 5/10 minutach przejażdżki, którą potraktuje Pani jako rozgrzewkę, zaczynamy zabawę. Rzecz w tym, aby w trakcie jazdy wykonać kilka interwałów od 6 do 8. Np. 30 sek. jazdy rowerem (z prędkością 8/9 w 10-stopniowej skali. 10 oznacza prędkość maksymalną jaką może Pani osiągnąć jadąc rowerem). Po upływie 30 sek. należy zwolnić, kontynuując przez minutę jazdę z prędkością odpowiadającą 4/5 stopni w naszej skali. Po chwili "oddechu" zabawa zaczyna się od nowa.
Proszę spróbować, po treningu - świetne samopoczucie gwarantowane ;)

Pozdrawiam
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 48 Napisanych postów 12867 Wiek 27 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 90337
Aia, a ja bym polecał wejśc do działu dla pań i tam spytać o poradę.
Kobiety chętnie udzielają wszelkich potrzebnych rad. A kto jak nie kobieta, doradzi dobrze drugiej kobiecie.

Trening bez nóg, to jak seks bez orgazmu.

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 31 Napisanych postów 9627 Wiek 26 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 44421
Gratuluję energiczności

Ja także radziłbym wejść do działu "Ladies SFD".
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
obliques Zasłużona dla SFD
Ekspert
Szacuny 180 Napisanych postów 65575 Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 188925
Witam Ladys
Jeżeli mamy ci pomóc jak najlepiej uwzględniając twoje potrzeby prosimy o wypełnienie ankiety z regulaminu działu i w miarę czasu zapoznanie sie z linkami w nim zawartymi.

http://www.sfd.pl/Koncepcja_i_regulamin_działu-t666947.html 
...
Napisał(a)
Usunięty przez Martucca za pkt 1 regulaminu
Ekspert
Szacuny 212 Napisanych postów 59591 Wiek 15 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 228104

Matka Chrzestna

NIEDOCZAS mam

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 11 Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 158
Właśnie tego chciałam uniknąć. Przeczytałam wszystkie dzienniki. Nie znalazłam dla siebie żadnych informacji. Ja po prostu szukam wiadomości, jak się "nie zabić", ale sobie pomóc. Dzięki okcydental. Skorzystam. Na rowerze jeżdżę, ale rekreacyjnie. Teraz zacznę inaczej. O jodze nie mam zielonego pojęcia. Ćwiczyłam callanetics, ale się zniechęciłam.
Pozdrawiam, dzięki.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
obliques Zasłużona dla SFD
Ekspert
Szacuny 180 Napisanych postów 65575 Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 188925
???
czegoś nie rozumiem w tej wypowiedzi
chyba jednak nic nie czytałaś
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 212 Napisanych postów 59591 Wiek 15 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 228104
- Ja po prostu szukam wiadomości, jak się "nie zabić", ale sobie pomóc.

- Dzięki okcydental. Skorzystam.


Tym się właśnie zabijesz. Kolega okcydental najwyraźniej nie przeczytał dokładnie twojego posta, a przede wszystkim umknęła mu informacja, ile masz lat


Zmieniony przez - Martucca w dniu 2011-09-04 00:17:19

Matka Chrzestna

NIEDOCZAS mam

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 11 Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 158
Administracja przeniosła mój post do tego działu, ale najwyraźniej nie zrozumiała, o co mi chodzi. Mnie nie chodzi o zrzucenie kilku, kilkunastu, kilkudziesięciu kilogramów. Mnie chodzi o podanie zestawu ćwiczeń dla 54-latki, które może wykonywać SAMA w domu :). Dla poprawienia kondycji. A jak schudnę przy tym, to i lepiej.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 863 Wiek 42 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 42775
aia1957 - fakt, że większość z prowadzących tu dzienniki chce schudnąć, nie znaczy że wszystkie
przeczytałaś wszystkie dzienniki, a przeczytałaś koncepcję działu? ankieta pozwala na indywidualne podejście

a propozycja okcydental jest mówiąc oględnie "uniwersalna" (jak np. plany biegowe Twoich znajomych)
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

unplugged / dziennik treningowy

Następny temat

Konkurs Na nowy rok szkolny - Kij i Marchewka

Whey vit