...
Napisał(a)
Cześć jestem początkujący. Ważę 54kg i mam 165 wzrostu. Czy ktoś może mi powiedzieć ile na Start a jakim obciążeniem mam zacząć na dane ćwiczenie i podesłać jakiś plan treningowy - mam tylko ławkę i obciążenie.
Witaj, przygotowaliśmy kilka tematów które mogą Cię zainteresować:
100% CZYSTY HYDROLIZAT KOLAGENU
Kolagen SFD PURE GOLD dedykowany osobom dbającym o zdrowy wygląd skóry, a także osobom uprawiającym sport, po kontuzjach sportowych.
Sprawdź
...
Napisał(a)
To, z jakim ciężarem zaczniesz ćwiczyć jest zależne od twojej siły a tego nikt nie wie, wyłącznie ty. Zacznij sobie od mniejszych ciężarów i obserwuj czy jest to dla ciebie za łatwe/trudne/w sam raz. Co do planów to na pewno w podwieszonych postach znajdziesz to co trzeba a zaniedługo pewnie ktoś podrzuci linka.
...
Napisał(a)
Poczytaj tematy podwieszone a znajdziesz tam wszystko czego potzrebujesz odnośnie układania treningów . Nikt tu planów za ciebie nie będzie układał bo musissz sam się wysilić trochę i jak dodasz coś gotowego to wtedy każdy chętnie poprawi i podpowie . Co do ciężaru jaki masz stosować to nikt ci nie podpowie bo nie wiemy nic o tobie a ponadto sa to tak indywidualne kwestie że samemu trzeba dobierać pod swoje możliwości
Wypełnij ankietę działu
Wypełnij ankietę działu
Wszystko o mnie :) https://www.facebook.com/TrenerTomaszPalej
...
Napisał(a)
napisz nam dokladnie jakim sprzetem dysponujesz, bo napisales, ze masz lawke i obciazenie, czyl co nie masz sztang czy malych gryfow aby skrecic hantle?
musisz byc bardziej precyzyjny jak oczekujesz dobrej porady, czy tego bysmy podpowiedzieli ci jakim planem treningowym moglbys trenowac. jednak przy ograniczeniach mozliwosci sprzetowych dobrze sprawdza sie trening FBW gdzie cale cialo trenujemy na jednej sesji treningowej. co do wybranego obciazenia dobierz taki ciezar aby wykonac minimum 12 ruchów z zapasem

1
Prowadzenie on-line, trening, dieta, suplementacja https://www.instagram.com/tomq.bb
[email protected]
...
Napisał(a)