SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Trening dla średniaka Push-pull do oceny.

temat działu:

Trening dla początkujących

słowa kluczowe: , , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 73

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 18 Na forum 4 lata Przeczytanych tematów 139
Witam chciałbym się zapytać co sądzicie o tym planie i mam pare pytań. Czy zamiast mc mogę dać sobie sumo? I na co moge zmienić wiosłowanie nachwytem w pull hiper?




Push siła
-przysiad tył 3x3 prog
-wykroki z hantlami 3x8 prog
-bułgary 3x8
-wyciskanie poziomo sztangi 3x3 prog
-wyciskanie skos hantle 3x5 prog



Pull siła
- mc 3x5
-wiosło 3x5
-podciąganie, 3x5
-facepulle 3x8
-uginanie siedząc w skosie hantle bicek 3x8 prog


Push hiper
-przysiad przedni 3x5 prog
-dipy 3x8 prog
-ohp 3x5prog
-rozpiętki 3x12 prog
-Francuz 3x12-15
-Wznosy bokiem 3x12-15
- coś na brzuch 3x12-15

Pull hiper
-Rumun 3x5
-Wyciąg górny 3x8
-wiosłowanie nachwyt 3x8 prog
-Linki triceps 3x12
-uginanie sztangą 3x12-15
- Brzuch coś 3x12-15
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
TomQ-MAG Fizjoterapeuta Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 8055 Napisanych postów 149317 Wiek 30 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 1184175
napisz nam na początek podstawowe informacje

Ankieta w dziale trening dla początkujących

Płeć :

Wiek :

Waga :

Wzrost
:

Cel treningowy :

Staż treningowy na siłowni :

Uprawiane inne sporty :

Dostęp do sprzętu (np. full osprzęt siłownia, sztanga/sztangielki) :

Dieta :

Przeciwskazania medyczne :

Zażywane suplementy :

Ostatnio przerabiany plan:

Ciężary w podstawowych ćwiczeniach (przysiad, klasyczny martwy ciąg, wyciskanie na ławce leżąc):

8. Ankieta w dziale MUSI być wypełniona czy to poprzez zaznaczenie odpowiedniej opcji przy zakładaniu tematu ( wskazane) czy to przez jej skopiowanie i wklejenie do tematu. Ankieta powinna być wypełniona rzetelnie i w całości w przeciwnym wypadku temat z miejsca zostanie skasowany." .

Czytaj więcej na https://www.sfd.pl/REGULAMIN,_ANKIETA_DZIAŁU-t473858.html 
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 18 Na forum 4 lata Przeczytanych tematów 139
Płeć : m

Wiek :21

Waga :80

Wzrost :180

Cel treningowy :Siła

Staż treningowy na siłowni :2Lata

Uprawiane inne sporty :Nie

Dostęp do sprzętu (np. full osprzęt siłownia, sztanga/sztangielki) :Tak

Dieta : Nie

Przeciwskazania medyczne : Żadne

Zażywane suplementy : Kreatyna

Ostatnio przerabiany plan: ..

Ciężary w podstawowych ćwiczeniach (przysiad, klasyczny martwy ciąg, wyciskanie na ławce leżąc): ..
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 18 Na forum 4 lata Przeczytanych tematów 139
Te dwa ostatnie nawet nie mają sensu w tym temacie wiec :D
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
rion10 Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 4256 Napisanych postów 55711 Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 708637
Po pierwsze nie wiem po co Ci podział na siłę i hipertrofię skoro nie masz diety? Jakieś choćby ogólne podstawy poprawnego odżywiania są zachowane czy zupełnie się tym nie przejmujesz?

Nie wiem też dlaczego w dniach hipertrofii schodzisz do 5 powtórzeń w ćwiczeniach tutaj bym pracował na wyższych zakresach powtórzeń.
W push siła brakuje mi siłowego ćwiczenia na barki np ohp warto by było coś dodać w niskich zakresach powtórzeń.
Poza tym całkiem spoko tylko trzeba dodać jeszcze do pull hiper jakieś ugiananie nóg.

Wierzyć to znaczy ufać, kiedy cudów brak.
Muscles not grow on trees!

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Czy ćwiczeniami siłowymi mogę schudnąć?

WPC zestaw