SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Trening "cód"

temat działu:

Trening dla początkujących

słowa kluczowe:

Ilość wyświetleń tematu: 458

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 1 Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 3
Witam.

Jeśli podobny temat miał już wcześniej miejsce, to bardzo przepraszam, najwyraźniej coś przeoczyłem. Z góry chciałbym prosić o w miarę możliwości najszybszą odpowiedź.

Mam 17 lat, warzę 80kg. Nie należę do osób z nie wiadomo jaką nadwagą, ale jednak trochę tłuszczu zdążyło się odłożyć.
Stworzyłem ten tam, ponieważ chciałbym prosić Was o radę odnośnie treningu. Do 13 października mam dostępną siłownię, natomiast do 27 października muszę stracić jak największą tłuszczu, w miarę możliwości wyrobić rzeźbę (głównie chodzi o brzuch, jednak ramionami i całą resztą też nie pogardzę). Czas spędzony na siłowni nie gra roli; jestem w stanie spędzać na niej całe dnie byle tylko osiągnąć cel. Na siłowni dostępne są wszystkie przyrządy do fitness'u, jak i zarówno sprzęty siłowe.
Jeszcze raz proszę o pomoc, nie jestem w stanie opisać jak bardzo jest to dla mnie ważne.

Z góry dziękuję i pozdrawiam.

Płeć: Mężczyzna

Wiek: 17

Waga: 80

Wzrost: 180

Cel treningowy: W treści tematu (Trening "cód").

Staż treningowy na słowni: 1 miesiąc

Uprawiane inne sporty: Boks

Dostęp do sprzętu (np. full osprzęt siłownia, sztanga/sztangielki): Full

Dieta: Brak (ograniczenie cukrów)

Przeciwskaznania medyczne: Brak

Zażywane suplementy: Brak
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
_Knife_ Moderator
Ekspert
Szacuny 201 Napisanych postów 11365 Wiek 38 lat Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 86747
Masz na razie bana na 30 dni, skoro myślisz że cudownie się zmienisz w 4 tygodnie.

Na to się pracuje latami.
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Prośba o plan dla amatora

Następny temat

Plan treningowy do oceny.

nutlove nowy