SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Trening brzucha a cała sylwetka

temat działu:

Trening dla zaawansowanych

słowa kluczowe: , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 8807

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 4 Napisanych postów 2914 Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 17433
Wiele się pisze na temat treningu brzucha. Raz i ja mam pytanie, sam sobie pomogę a warto skorzystac z doświadczeń innych jeżeli je mają.
Otóż regularnie trenuje brzuch, trenuje go 3-4 razy w tygodniu. Robię około 100 spięć, klasyczne brzuszki, brzuszki bokiem, wznosy nóg na ławkach skośnych. Jest tego całkiem duży pakiet. Efekt tego jest taki, że noszę brzuch na kolanach. Mięśnie są, powiedziałbym za duże i za ciężkie. Wypychają brzuch za klatkę. Ich strukturę w pewnym uproszczeniu widać nawet pod tkanką tłuszczową, którą niestety wciąż mam.
Może mi ktoś łaskawie doradzi, jakie ćwiczenia są w stanie wepchnąć mięśnie brzucha pod linię klatki. Zdaje sobie przy tym sprawę z faktu, że jest to także w jakimś sensie uwarunkowane genetycznie i rezultat może jest możliwy do uchwycenia po zabiegu skrócenia powłok brzusznych ale to nie ten kierunek.
Macie jakieś pomysły, doświadczenia, przemyslenia ????

Fighter
Moderator: Sztuki Walki
Zapraszam do dyskusji.
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120

Wyjątkowo przepyszny zestaw!

Zgarnij 3X NUTLOVE 500 w MEGA niskiej cenie!

KUP TERAZ
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10868 Napisanych postów 49625 Wiek 27 lat Na forum 20 lat Przeczytanych tematów 57816
Aby "wepchac" brzuch na miejsce używałem (nie uwierzysz) toner-a to takie urządzenie dla kobiet które polega na przyciąganiu do siebie tego urzędzenia (opsartego na brzuchu) to urządzenie wymusza na mięśniach utrzymywania brzucha w odpowiednim miejscu
Poza tym myślę że robisz za cięzki treninig nie za dużo lecz za cięzki,poza tym aeoroby i gimnastyka (pomagają w kształtowaniu całego ciała)

Przemeczek
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 290 Napisanych postów 17217 Wiek 41 lat Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 86315
Arnold twierdził, że dzięki zasysaniu (wciąganiu) brzucha po treningu uzyskał tak wąską talię. Robił to w kilku seriach po 60-120 sek. Poprostu siedział z wciągniętym brzuchem. Pewne rozwiązania treningowo - poglądowe w tamtych czasach były czasem kontrowersyjne ale można spróbować. Ja zaczełem w pracy przed kompem.


Pozdrawam,
Mawashi

Lepiej jest być kanciastym Czymś niż okrągłym Niczym.

"Lepiej być kanciastym czymś, niż okrągłym niczym"

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 4 Napisanych postów 2914 Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 17433
Przemeczek -> nie wiem ile miałeś do wepchnięcia, ale ja kiedyś tego próbowałem i pozrywałem gumy.
Mawashi -> myślisz, że to może pomóc. Coż, spróbować nie zawadzi, ale żebym był optymistą to nie powiem

Fighter
Moderator: Sztuki Walki
Zapraszam do dyskusji.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 17 Napisanych postów 2595 Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 17718
Ja mialem podobny problem, w takim wypadku najlepjiej robic mase brzuch, wypychanie. Powtorzen ok. 12. Dla mnie dziala. Zawsze robilem rzezbe a nie mialem rzezby a jak zrobilem mase to odrazu widac!

POW * MIA
Bring them home!!!

Farmaceuta - Technik

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 4 Napisanych postów 2914 Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 17433
Co Ty gadasz ? Czytałeś mojego posta ? Ta masa już się nie mieści pod klatką. Mam się zabić robiąc dalej masę ?
Dzięki, tej rady nie biorę pod uwagę.

Fighter
Moderator: Sztuki Walki
Zapraszam do dyskusji.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 290 Napisanych postów 17217 Wiek 41 lat Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 86315
Pytałem trenera na siłowni i dostałem odpowiedź. Wielu chciało by mieć taki problem jak Ty Fighter, ale do tematu. Ogranicz ćwiczenie mięśni brzucha do 2 x w tygodniu i wykonuj tylko spięcia (max ilość powtórzeń 30, 45 sek przerwy) ok. 8 serii, a jako następne ćwiczenie 2 x po 5 min. kręcenia się z drążkiem (kijem od szczotki) na karku w pozycji siedzącej.
Według mnie możesz śmiało spróbować, ale decyzja należy do Ciebie.

Pozdrawam,
Mawashi

Lepiej jest być kanciastym Czymś niż okrągłym Niczym.

"Lepiej być kanciastym czymś, niż okrągłym niczym"

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 4 Napisanych postów 2914 Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 17433
Dzięki Mawashi. Skręty robię z hantlami, one raczej powiedziałbym działają na skośne brzucha. Może i zadziała. Potrenuje i dam znać jak sprawy.

Fighter
Moderator: Sztuki Walki
Zapraszam do dyskusji.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 290 Napisanych postów 17217 Wiek 41 lat Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 86315
Chodzi o ograniczenie ćwiczeń i skrócenie odpoczynków między seriami, skręty SĄ na skośne brzucha a spięcia na proste, dzięki temu 2 x w tyg przetrenujesz cały brzuch.

Pozdrawam,
Mawashi

Lepiej jest być kanciastym Czymś niż okrągłym Niczym.

"Lepiej być kanciastym czymś, niż okrągłym niczym"

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 7 Napisanych postów 2285 Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 18850
Witam,
Miałem taki problem i rozwiązałem go w następujący sposób:
Robię 5 cwiczeń w każdym po 3 serie po min. 15 powtórzeń, haczyk jest w tempie wykonywanych powtórzeń i odstępu między poszczególnymi seriami. Powtórzenia wykonuję bardzo szybko i dynamicznie a odstęp miedzy seriami nie większy niż 40 sekund. W moim przypadku to pomogło i obecnie przy wadze ok. 100 kg legitymuje się 82 cm pasem, przy jednoczesnej wyraźnej separacji poszczególnych mieśni brzucha. Dodam, że na każdym treningu noszę pas wyszczuplający. I może jeszcze jedno, zaczynaj każdy trening od brzucha.
Pozdrawiam,
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 263 Wiek 39 lat Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 1814
a propos pasa wyszuplajacego: widzialem jak na silowni kolesie zakladaja takie rzeczy i niebardzo wiem po co to komu, jesli Dąbek mozesz cos o yom wiecej, to bardzo prosze

twister@atleta.pl

-=TWIST AGAIN=-

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

pocenie sie

Następny temat

drążek

Dzem