SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Trening bokserski Jake'a Gyllenhaala - opinie

temat działu:

Sztuki Walki

słowa kluczowe: , , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 2597

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 32 Na forum 3 lata Przeczytanych tematów 2464
Witam. Szperając w sieci natknąłem się na plan treningowy Jake'a Gyllenhaala, który podobno w rok stworzył tą sylwetkę. Od kilku miesięcy ćwiczę na siłowni trening na masę, przybrałem kilka kilogramów na wadze jednak mocno w dół spadła moja wydolność. Chciałbym się tym trochę zająć, nie spalając jednocześnie mięśni. Moglibyście cos powiedzieć o poniższym treningu tego aktora? Ponieważ waham się czy nie opracować podobnego planu. I jak to jest możliwe, że pomimo ciągłego katowania mięśni facet zbudował takie ciało.

Plan treningowy Jecke'a:

Skakanka – trening zaczynał od pracy ze skakanką. 15 minut bez przerwy.

Praca nóg – następnie przechodził do trzech rund treningu pracy nóg, w tym form obronnych. Każda trwała 9 minut.

Uderzenia – sześć rund nauki różnych ciosów i kombinacji. Każda trwała 18 minut.

Worki treningowe – zaczęto od zwykłego worka do treningu idealnych ciosów, następnie przechodził do pracy przy gruszce refleksówce i na koniec na gruszce bokserskiej. Przy każdej po trzy rundy.

Przysiady, podciąganie i pompki na poręczach – Gyllenhaal rozpoczął od 500 przysiadów dziennie, a pod koniec treningu był w stanie robić imponujące 1000 przysiadów dziennie. W tej rutynie robił także 100 podciągnięć i tyleż samo pompek na poręczach.

Trening siłowy – Gyllenhaal musiał 20 razy podczas treningu przerzucić 35 kilową oponę. Potem przechodził do treningu z młotem, którym uderzał w oponę przez 3 minuty bez przerwy. Claybon zaznacza, że to ekstremalnie intensywny trening. Robił także przysiady z obciążeniem – dwa zestawy po 100.

Bieganie – Claybon kazał Gyllenhaalowi biegać 8 kilometrów dziennie pięć dni w tygodniu.

Plan diety Jake’a Gyllenhaala podczas treningu:

Poranna przekąska – przed rozpoczęciem treningu aktor jadł banana, kilka suchych owoców, orzechy i pił kawę espresso. Powiedziano mu, że ważne jest, aby przed treningiem zjeść coś lekkiego, ale zdrowego i pożywnego.

Zdrowe śniadanie – po treningu aktor tracił dużo soli poprzez pot, więc kazano mu pić izotoniczny napój. Na śniadanie jadł omlet z białka i szejka proteinowego. Nie było mowy o opuszczeniu posiłku przy takim treningu.
lekki lunch i lżejsza kolacja – mówią, że Jake musiał skupić się na rodzaju pożywienia, a nie na jego ilości. Na obiad jadł pieczonego ziemniaka z tuńczykiem i sałatką. Na kolacje pił zdrową zupę i niewielką ilość proteinowego szejka. Aktor uważa, że proteinowe szejki nie powinny być pite bez potrzeby, ale tylko po ciężkich sesjach treningowych.
suplementy i zakazy – Jake musiał unikać jedzenia zawierającego cukier, ale pozwalano mu okazjonalnie na lampkę wina. Kazano mu pić ponad 2 litry wody dziennie. Jadł proteinowe batony, ciemną czekoladę i suplementy bogate w kwasy tłuszczowe omega 3, 6 i 9.






Zmieniony przez - Michu5 w dniu 2017-08-06 20:43:09

Zmieniony przez - Michu5 w dniu 2017-08-06 20:45:55
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 1052 Napisanych postów 4762 Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 128934
Ale co tu komentować? Chcesz kondycji to ściągasz w PDF książki Rossa Enamait i ćwiczysz, sprawdzone gotowce bardzo dobrze ułożone. Poza tym, ćwiczysz na masę, obstawiam że nie biegasz ani nie robisz obwodów i dziwisz się, że wydolności nie ma. Jak ona ma być skoro jej nie ćwiczysz? Rób na zmianę trening na siłowni z obwodówką i bieganiem to kondycja będzie.

Jake przegłodził się do roli w NIghtcrawler, po czym pamięć mięśniowa pomogła mu odbudować muskulaturę do roli boksera. Przecież on nie był anorektykiem, do roli księcia Persji dopakował. O tym że jak każdy hollywoodzki aktor miał w filmie dopakowaną górę ciała a bocianie nóżki to chyba wspominać nie muszę - The Rock w Herkulesie też to samo reprezentował.

Dużo ostrego biegania i obwodówek to miał kratę i niski BF. Dieta też coś jakby ketoza, więc nic dziwnego że był dobrze docięty
2

,,Ludzie chwytają za miecz, by ukoić rany na duszy, których doznali w przeszłości. I by umrzeć z uśmiechem na ustach".

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 788 Napisanych postów 4696 Wiek 49 lat Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 170874
Czytam Twojego posta drugi raz i nie wiem o co pytasz
Z jednej stron wyraźnie piszesz o sylwetce. A drugiej podajesz plan treningowy w dużej mierze bokserski.
Zaznaczam, że jestem fanem crossfit. Zatem polecam na sylwetkę uzupełnić siłownię crossfitem. Jednak jeśli zależy Ci na umiejętności walki, polecam uzupełnić boksem lub inną SW.
Czy będą spadki masy? To zależy ile już jej masz. Mogą być. Wg mnie warto. Sama masa bez kondycji, gibkości, rozciągnięcia robi z człowieka nieco niekompletnego sportowca. Oczywiście najważniejsze jest komu na czym zależy.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 32 Na forum 3 lata Przeczytanych tematów 2464
Sorry panowie, faktycznie trochę nie sprecyzowałem o co mi dokładnie chodzi. Zacznę od tego że nie mam zbyt dużej wiedzy jeśli chodzi o ćwiczenia. Poszedłem na siłownie z myślą o lekkim powiększeniu się i poprawieniu sylwetki. Mam 174 cm wzrostu i odkąd ćwiczę przybrałem na masie ponad 5 kg. Teraz ważę ponad 70 kg. Nie robiłem cardio ani interwałów, bo czytałem że w trakcie robienia masy całkowicie mija się to z celem. Moja wydolność niestety mocno spadła. Przeglądając różne artykułu w sieci natknąłem się na trening tego aktora i byłem zaskoczony, że facet łączył trening siłowy z cardio/ interwały i mocno przypakował. I chciałem się Was zapytać, czy połączenie siłowni (3-4 razy tygodniowo) z basenem i bieganiem ma sens jeśli chce zbudować masę mięśniową i poprawić sylwetkę.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 788 Napisanych postów 4696 Wiek 49 lat Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 170874
Michu5
Sorry panowie, faktycznie trochę nie sprecyzowałem o co mi dokładnie chodzi (...) Poszedłem na siłownie z myślą o lekkim powiększeniu się i poprawieniu sylwetki (...) przybrałem na masie ponad 5 kg (...) Nie robiłem cardio ani interwałów, bo czytałem że w trakcie robienia masy całkowicie mija się to z celem. Moja wydolność niestety mocno spadła (...) czy połączenie siłowni (3-4 razy tygodniowo) z basenem i bieganiem ma sens jeśli chce zbudować masę mięśniową i poprawić sylwetkę.
Na Boga, dalej nie wiem jakie chcesz od nas uzyskać informację.
Wyraźnie piszesz, że poszedłeś na siłownię aby poprawić sylwetkę, zyskałeś 5 kg mięśni i nadal jesteś zainteresowany budowaniem masy i poprawą sylwetki.
Ale piszesz także, że mocno spadła Ci wydolność i czy dorzucić basen i bieganie do siłowni.
Co jest Twoim celem? Sylwetka czy wydolność (przy zachowaniu masy)?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 32 Na forum 3 lata Przeczytanych tematów 2464
Jeśli by sie dało to chce dalej pracować nad sylwetką, oraz poprawić wydolność nie tracąc masy. A jeśli to nie jest możliwe to bym wolał poprawic wydolność nie tracąc masy


Zmieniony przez - Michu5 w dniu 2017-08-07 18:38:00
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10800 Napisanych postów 47758 Wiek 26 lat Na forum 20 lat Przeczytanych tematów 57816
Program Jake'a Gyllenhaala jest bardzo zaawansowany. Moją wypowiedź potraktuj raczej jako poglądową, bo nie jestem trenerem. Znam już trochę swój organizm i układam sobie trening po swojemu. Wymyśliłem sobie taki i działa, tzn. nie tracę wydolności i szybkości, a sylwetka się poprawia:

1. Podrzut kettleball nad głowę z przysiadem
2. Podciąganie sztangi wzdłuż tułowia (to można zmienić, bo zależy mi akurat na barkach i kapturze)
3. Pompki na poręczach
4. Przysiady z wyskokiem (sztanga na karku)
5. Pociąganie na drążku

Jako rozgrzewka bieg (interwały)
Na zakończenie brzuch i skakanka. Potem warto się rozciągnąć, bo może spinać.

Wszystkie ćwiczenia robię bez przerwy, jedną serię z każdego (12-16 powtórzeń oprócz drążka). Duża dynamika i umiarkowany ciężar. Potem przerwa do uspokojenia oddechu i od nowa. Trening bokserski robię osobno. Co jakiś czas wymieniasz ze 2 ćwiczenia, jedno można dodać.


Zmieniony przez - Ernesto_Mendoza w dniu 2017-08-10 14:24:34
2
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 32 Na forum 3 lata Przeczytanych tematów 2464
Dzięki wielkie Ernesto za pomoc :D Dołożę do swojego treningu podrzuty kettleball nad głowe z przysiadem, i inne tego typu ćwiczenia wytrzymałościowe
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Władimir Kliczko kończy karierę.

Fruzelina