SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Trening biegowy pod wytrzymałość

temat działu:

Inne dyscypliny

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 2221

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 7 Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 47
Witam, słyszałem dużo pozytywnych opinii na temat tego forum i jego specjalistów, dlatego chciałbym prosić o ułożenie treningu wytrzymałościowego. Mogę biegać 5x w tygodniu i mam do dyspozycji bieżnię 250m. Obecnie mam 19lat i 3lata przerwy. W gimnazjum byłem w klasie sportowej, więc jakiś kontakt ze sportem był (10h/tydz). Od tamtej pory praktycznie nic nie ćwiczyłem (szkoła średnia imprezy etc.) i chciałbym zacząć od nowa, już od dziś.
Z góry dzięki za wszelką pomoc,
pozdrawiam.
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 23 Napisanych postów 285 Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 4882
Trochę za mało napisałeś. O jaką wytrzymałość ci chodzi ? chcesz poprawić do pilki wytrzymałość tempową czy może szykujesz sie do jakies dlugiego biedu(np polmaraton) i chcesz polepszyć wytrzymałość tlenowa ?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 7 Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 47
po prostu chce polepszyć kondycję, do niczego się nie szykuje, robię to dla siebie
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 23 Napisanych postów 285 Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 4882
Osobom zaczynającym biegać poleca się na początek bieganie dluszych odcinków i koncząc je rytmami. PO okolo miesiacu takich treningow mozesz przejsc do jakis szybszych odcinkow.

Biegaj 3-4 razy w tygodniu. po 30-40 min(nie wiem jak teraz z twoja kondycja jak dasz rade mozesz po 1h biegac, jak nie to na pooczatek po 20 min i stopniowo zwiekszaj do 1h) i na koniec treningu jakieś rytmy np 6*100(rytmy czyli tak na 70-80% staraj sie biec luzno nie spinać się.)

I pamietaj jak biegasz musisz czuć organizm, jak czujesz ze jesteś bardzo zmeczony, robisz lzejszy trening lub odpuszczasz. aby sien ie zajechac. Wiadomo ze za lekko tez nie mozesz biegać, musi boleć ale jak zaczynasz sie czuc ze nic ci sie nie chce ciagel zmeczony psychicznie i fizycznie zrob se kilka dni przerwy.


Biegaj tak gdzies przez miesiąc. potem dorzuć jakieś tempa i Biegi ciągłe
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 7 Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 47
no okej, właśnie jestem po pierwszym biegu ok. 50minutowym w tym trochę marszu bo bym się faktycznie zajechał. Tylko bez tych rytmów bo nie słyszałem o nich. Ogólnie to dzięki i staram się zastosować


Zmieniony przez - Cheetos5 w dniu 2010-04-13 07:19:04
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 7 Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 47
ps. a jak wygląda sprawa z alkoholem i niezdrowym żarciem. Mam tu na myśli hamburgery itd.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 23 Napisanych postów 285 Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 4882
Co do jedzenia to za dużej wiedzy nie mam;p ale z własnego doświadczenia powiem, że raz na jakiś czas można wypić (a np 2-3 piwka to spokojnie 1-2 razy w tygodniu nic sie nie dzieje) po porządnej bibe jest troche gorzej i sie dochodzi do siebie 2-3 dni ;D. I staraj sie po treningu jeść pełnowartościowy posiłek, tak samo śniadanie jest ważne. fast foody możesz zjesc raz na jakis czas ale zeby nie byl to podstawowy pokarm w twojej diecie

Zmieniony przez - pabel1 w dniu 2010-04-13 08:58:20
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 7 Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 47
co to grubych imprez to mam spory bagaż doświadczeń, chodziło mi ogólnie właśnie tak jak napisałeś pare piwek 1-2x w tygodniu

póki co to chyba tyle, będę się brał do pracy W razie jakiś wątpliwości będę pisał w tym temacie
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 7 Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 47
pabel wiesz co, stwierdziłem, że jeszcze w dni, w które nie będę biegał chciałbym jakiś trening składający się z pompek i brzuszek, ogólnie ćwiczenia na brzuch i ręce. Masz jakiś pomysł?



ps. sory za post pod postem, ale w ten sposób odświeżam temat
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 23 Napisanych postów 285 Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 4882
Jak masz mozliwość to na siłowni rób obwodówkę a jak nie to podpatrz sobie ćwiczenia z [http://www.kulturystyka.pl/atlas/trening_domatora.asp] i ułóż sobie jakąś obwodówkę w domu. I co jakiś czas zmieniaj cwiczenia i plan(gdzies tak raz w miesiacu, ale to sam mussiz wyczuc kiedy ci sie nudzi) Wtedy bedzie wieksza motywacja do robienia cwiczen
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 7 Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 47
nie ważne już, nie doczytałem
dzięki za link


Zmieniony przez - Cheetos5 w dniu 2010-04-13 20:14:39
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Plan treningowy pod bieganie

Następny temat

Najlepsze korki

NutLove