SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Trening bicepsa

temat działu:

Trening dla początkujących

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 202

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 41 Wiek 254 dni Na forum 253 dni Przeczytanych tematów 4336
Cześć, jak w temacie - mój trening to obecnie 9 serii składających się z
Modlitewnika
Młotków
Uginanie przedramion ze sztangą
Chcę zmienić 2 pierwsze ćwiczenia i wyglądałoby to tak:
Uginanie przedramion ze sztangą stojąc
Uginanie prezdramion leżąc na ławce 45 stopni
i tutaj nie mam pomysłu co mógłbym dodać?


Zmieniony przez - iDis1703 w dniu 2019-11-04 17:47:16
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
georgu Ivan Groźny Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 5323 Napisanych postów 43933 Wiek 29 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 351147
Witaj,
abyśmy mogli Ci precyzyjnie coś doradzić to napisz coś o sobie (wypełnij ankietę poniżej) oraz wrzuć cały trening. Ocena jednej partii w oderwaniu od całości treningu nie ma najmniejszego sensu.

Płeć :
Wiek :
Waga :
Wzrost
:
Cel treningowy :
Staż treningowy na siłowni :
Uprawiane inne sporty :
Dostęp do sprzętu (np. full osprzęt siłownia, sztanga/sztangielki) :
Dieta :
Przeciwskazania medyczne :
Zażywane suplementy :
Ostatnio przerabiany plan:
Ciężary w podstawowych ćwiczeniach (przysiad, klasyczny martwy ciąg, wyciskanie na ławce leżąc):
1

MODERATOR DZIAŁU "INNE DYSCYPLINY"
Instruktor Kulturystyki

http://www.sfd.pl/[blog]_Brudna_miska_by_georgu-t1156013.html 

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 41 Wiek 254 dni Na forum 253 dni Przeczytanych tematów 4336
Płeć : Mężczyzna
Wiek : 18
Waga : 85
Wzrost : 186
Staż treningowy na siłowni : rok
Uprawiane inne sporty : ----
Dostęp do sprzętu (np. full osprzęt siłownia, sztanga/sztangielki) : full
Dieta : 3750 kcal - masa
Przeciwskazania medyczne : brak
Zażywane suplementy : Kreatyna, d3 k2,omega 3, melatonina, kompleks witamin, magnez
Ostatnio przerabiany plan: Split

Obecny plan:
Klata+Biceps - poniedziałek
Wyciskanie na ławce 5 serii 10 powtórzeń
Wyciskanie sztangi na skosie 30 4 serie 8 powtórzeń
Dipy 3 serie 12 powtórzeń
Brama 4 serie 12 powtórzeń

Modlitewnik 3 serie 12
Młoty 3 serie 12
Uginanie ramion ze sztangą 3 serie 12

Plecy- środa
MC 5 serii 10
Ściąganie drążka 3 serie 12
Wiosłowanie sztangą 5 serii 10
Narciarz 4 serie 16
Facepull 3 serie 16

Barki+Triceps - piątek
OHP 5 serii 10
Wznosy 4 serie 14
Odwodzenie na bramie 4 serie 16

Wyciskanie wąsko 3 serie 12
Wyciąg jednorącz 3 serie 12
Wyciąg górny 3 serie 12


Nogi - sobota
Przysiad 5 serii 10
Wykroki ze sztangą 4 serie 10
MC na prostych nogach 4 serie 12
Uginanie na maszynie 4 serie 12
Wspięcia 5 serii 25-30


Na biceps tak jak pisałem - uginanie ze sztangą stojąc, uginanie hantli leżąc 45 stopni i myślałem nad uginaniem dwóch hantli z suspinacją?




Zmieniony przez - iDis1703 w dniu 2019-11-04 18:29:09
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
georgu Ivan Groźny Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 5323 Napisanych postów 43933 Wiek 29 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 351147
Możesz zrobić te dwa ćwiczenia np po 4 serie, albo dodać np uginanie w oparciu o kolano lub uginanie bicepsów na bramie i wtedy dać po 3 serie.
1

MODERATOR DZIAŁU "INNE DYSCYPLINY"
Instruktor Kulturystyki

http://www.sfd.pl/[blog]_Brudna_miska_by_georgu-t1156013.html 

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 41 Wiek 254 dni Na forum 253 dni Przeczytanych tematów 4336
georgu
Możesz zrobić te dwa ćwiczenia np po 4 serie, albo dodać np uginanie w oparciu o kolano lub uginanie bicepsów na bramie i wtedy dać po 3 serie.


A sztanga stojąc, uginanie leżąc i suspinacja dwoma hantlami też byłaby okej?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 41 Wiek 254 dni Na forum 253 dni Przeczytanych tematów 4336
A sztanga stojąc, uginanie leżąc i suspinacja dwoma hantlami (siedząc lub stojąc) też byłaby okej?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 41 Wiek 254 dni Na forum 253 dni Przeczytanych tematów 4336
A sztanga stojąc, uginanie leżąc i suspinacja dwoma hantlami (siedząc lub stojąc) też byłaby okej?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
rion10 Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 4239 Napisanych postów 55659 Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 708409
Mógłbyś zrobić sobie 4 dni treningowe i podzielić trening na jakieś push pull czy góra dół i machnąć każdą partię dwa razy.
Jeśli masz stażu rok to nie trzeba Ci jakichś wymyślnych treningów na biceps bo nie są Ci takie potrzebne można dobrać tak trening żeby był przetrenowany ramienny, biceps z podziałem na głowę długą i krótką i jeszcze do tego ramienno promieniowy.
Natomiast nie wiem czy jest potrzeba kombinować jak wystarczą dwa, trzy podstawowe ćwiczenia i będzie biceps rósł jak technika będzie ok/
1

Wierzyć to znaczy ufać, kiedy cudów brak.
Muscles not grow on trees!

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
anubis84 Instruktor Marcin Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 10931 Napisanych postów 118759 Wiek 35 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 1389545
Na biceps tyle jest ćwiczen że nie wiem, mzoesz dać uginania z supiancją, czy coś na wyciągu.
1

Gdyby ilość pieniędzy, jakie posiadamy, zależała od tego, jak traktujemy innych ludzi, bylibyśmy milionerami.

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 41 Wiek 254 dni Na forum 253 dni Przeczytanych tematów 4336
rion10
Mógłbyś zrobić sobie 4 dni treningowe i podzielić trening na jakieś push pull czy góra dół i machnąć każdą partię dwa razy.
Jeśli masz stażu rok to nie trzeba Ci jakichś wymyślnych treningów na biceps bo nie są Ci takie potrzebne można dobrać tak trening żeby był przetrenowany ramienny, biceps z podziałem na głowę długą i krótką i jeszcze do tego ramienno promieniowy.
Natomiast nie wiem czy jest potrzeba kombinować jak wystarczą dwa, trzy podstawowe ćwiczenia i będzie biceps rósł jak technika będzie ok/



Nie szukam nic nadzwyczajnego :) po prostu czegoś jak najlepszego.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
anubis84 Instruktor Marcin Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 10931 Napisanych postów 118759 Wiek 35 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 1389545
Każdy ma ulobione inne ćwiczenia, nie ma tu tak że robiąc uginanie sztangą zbudujesz wiecej cm w porównaniu do hantli, jest tak ogromny wachlarz ćwiczeń że można sobie próbować rónych kombinacji co lepiej na Ciebie podziała.
1

Gdyby ilość pieniędzy, jakie posiadamy, zależała od tego, jak traktujemy innych ludzi, bylibyśmy milionerami.

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Ocena push pull legs

WPC