SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Trening barków co wywalić?

temat działu:

Trening dla zaawansowanych

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 815

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 10 Napisanych postów 195 Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 1044
Witam. Zamierzam zacząć nowe ćwiczenia na barki i zastanawiam się co z tego wywalić. Obecnie próbuje robić masę, ale z barkami ciężko mi idzie
Oto planowane ćwiczenia:
-wyciskanie sztangielek 4s 20-12powt
-unoszenie sztangielek bokiem w siadzie 4s 15powt
-unoszenie ramion wprzód ze sztangielkami 4s 15powt
-unoszenie sztangi wzgłuż tułowia 3s 15-12 powt
-szrugsy ze sztangą 3s 20powt

Jak myślicie co z tego wywalić, bo najchętniej robiłbym to wszystko ale pewnie jest za dużo?
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 4 Napisanych postów 363 Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 7739
cwiczen tyle moze byc ale powtorzen w seriach za duzo.mysle ze jak zrobisz 2 serie rozgrzewkowe i 2 wlasciwe kazdego cwiczenia to bedzie ok.powtorzen 8 maksymalnie
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 10 Napisanych postów 195 Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 1044
Wypowie się ktoś jeszcze przede wszystkim w kwestii ilości powtórzeń? Planuje zwiększyć, bo od prawie roku robię 12-8 powtórzeń w serii i jakoś mozernie te barki mi rosną, a słyszałem że one lubią dużo ruchu
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 5 Napisanych postów 500 Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 10030
Joł,


Wywal unoszenie wprzód najlepiej

Co do powtórzeń - owszem, barki lubią dużo ruchu, ale nie w ćwiczeniach złożonych takich jak Twoje pierwsze. Nie ma co machać tyle, pamiętając, że tutaj nie tylko naramienne pracują. Ćwiczenie wielostawowe - dużo ciężaru, bez opieprzania się, nie ma co marnować siły na 15+ powtórzeń. Trzeba wykorzystać to, że w tym ćwiczeniu można zastosować duży ciężar. Żałowanie sobie ciężaru w najcięższym ćwiczeniu mija się z celem jak dla mnie.
Jednak unoszenie hantli bokiem to już inna bajka. To ćwiczenie izolowane, różnica jest i tutaj możesz zastosować więcej powtórzeń. Sam robie na max, ile dam rady, w sumie coś koło 30 razy nie narzekam na efekty - wręcz przeciwnie.


Może trochę chaotycznie napisałem, ale mam nadzieję, że mnie rozumiesz

pozdro...
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 3 Napisanych postów 354 Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 1409
moim zdaniem pierwsze dwa cwiczenia zostaw a wywal:-unoszenie ramion wprzód ze sztangielkami 4s 15powt
-unoszenie sztangi wzgłuż tułowia 3s 15-12 powt
-szrugsy ze sztangą 3s 20powt
szrugi rob przy plecach do barkow dodaj unoszenie w opadzie 4 serie i powyrzsze dwa czyli wyciskanie i unoszenie bokiem tez po 4 serie i ewentualnie jakies 2 seryjki na dobicie to moja propozycja:)pozdro
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 10 Napisanych postów 195 Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 1044
Acha powoli zaczynam pojmować. Czyli wyciskanie z max dużym obciążeniem - tylko ile powtórzeń byś mi radził?
Unoszenie bokiem i wprzód to dużo powtórzeń zrobie sobie na początek 18-15 i zobacze co się będzie działo (oba unosy zostawie po 3 serie porobie).
A co z podciąganiem sztangi wzdłuż tułowia i szrugsy? Ile byś mi proponował powtórzeń?
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

2 plany treningowe do oceny

Następny temat

Mój planik do poprawy :)

nutloveb