SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Trening - czy tak może być ?

temat działu:

Trening dla początkujących

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 1375

Formularz - Proszę o pomoc

Płeć

Mężczyzna

Wiek

17

Waga

70

Wzrost

169

Cel treningowy

Ogólna poprawa siły, sylwetki..

Staż treningowy na siłowni

Około rok.

Uprawiane inne sporty

Chwilowo przerwa w boksie, lecz od lipca zaczynam MT.

Dostęp do sprzętu (np. full osprzęt siłownia, sztanga/sztangielki)

" Siłownia " w domu, ławeczka, gryf prosty, łamany, sztangielki, drązek do podciągania.

Dieta

W trakcie układania..

Zażywane suplementy

Brak

Ostatnio przerabiany plan

Coś w stylu FBW..

Wyniki w podstawowych ćwiczeniach [kg] (przysiad, klasyczny martwy ciąg, wyciskanie na ławce leżąc)

Wyciskanie: 63kg
Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 145 Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 8337
Witam ostatnio rozpisałem sobie plan na masę..
Ćwiczyłem już wcześniej trochę na siłowni [ około roku z przerwami ] więc myślę ze jakieś pojęcie już mam o ćwiczeniu..
No więc zaczynamy.
do Ankiety nie dodało mi się że MC 67kg więc dopisuję tutaj..


TRENING:
Wtorek
Barki + Biceps
BARKI
- Wyciskanie sztangi sprzed głowy,
- Podciąganie sztangi do brody,
- Unoszenie sztangielek w opadzie tułowia/unoszenie rąk ze sztangielkami bokiem.

Biceps
- Sztanga na modlitewniku,
- Arnoldki,
- Uginanie ramion ze sztangielkami z sublimacją nadgarstka/uginanie ramion ze sztangielkami z ręką opartą o kolano.
- " 21 ".

CZWARTEK
Klatka + Triceps
Klatka
- Wyciskanie sztangi leżąc,
- Wyciskanie sztangielek skos,
- Rozpiętki.

Triceps
- Wyciskanie francuskie leżąc (sztangą),
- Wyciskanie francuskie sztangielkami w siadzie,
- Pompki tyłem.

Sobota
Plecy + Biceps..
Plecy
- Podciąganie na drążku,
- Wiosłowanie sztangą/sztangielkami,
- MC na prostych nogach,
- Kaptury.

Biceps
- Sztanga na modlitewniku,
- Arnoldki,
- Uginanie ramion ze sztangielkami z sublimacją nadgarstka/uginanie ramion ze sztangielkami z ręką opartą o kolano.
- " 21 ".

Tak wiem nie ma nóg ale pracuję nad planem na nogi..
I jak poprawić coś w tym planie, coś zmienić czy może pozostać tak jak jest teraz ?
Dodam że każde ćwiczenie staram się wykonywać 4 serie ( 12, 10, 8, 6) oczywiście zwiększając obciążenie co seria.



Aa.. i planuję jeszcze dorzucić ABS'a na brzuch :)

Zmieniony przez - Skejciik w dniu 2012-06-11 11:15:26
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 15 Napisanych postów 2037 Wiek 24 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 17417
Z tego co mi wiadomo to arnoldki są ćwiczeniem na barki , więc dlaczego je dałeś do treningu bicepsów ?

Jak pomogłem to podziękuj . !
Jak nie to pytaj .!

" Madrym jest ten ktory umie przyznac sie do własnej głupoty"



TEST FITMAX Fire Fit podsumowanie str.6 : http://www.sfd.pl/TEST_Fire_Fit__Cyborg69-t860618.html?pow=tak&userid=304292#post5.

http://www.sfd.pl/Cyborg69_,_będzie_sie_działo_!_-t948969.html - MÓJ DZIENNIK

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 145 Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 8337
Przepraszam pomyliłem ćwiczenia..
Oczywiście chodziło mi o UGINANIE RAMION ZE SZTANGIELKAMI W SIADZIE NA ŁAWCE SKOŚNEJ..
Niestety nie mogę edytować mojej pierwszej wiadomości ale zamiast Arnoldek jest wcześniej wspomniane UGINANIE RAMION ZE SZTANGIELKAMI W SIADZIE NA ŁAWCE SKOŚNEJ.

Zmieniony przez - Skejciik w dniu 2012-06-11 14:34:21
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 15 Napisanych postów 2037 Wiek 24 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 17417
A więc tak , uważam że na biceps robisz za dużo ćwiczen ,troche mi to przypomina trening arnolda ,który dla ciebie nie jest wskazany . Poza tym trenując biceps dwa razy w tygodniu mijasz sie troche z celem , pamietaj że w tym sporcie wiecej nie znaczy lepiej ,dlatego odpuść sobie jeden trening bicepsa .

Jak pomogłem to podziękuj . !
Jak nie to pytaj .!

" Madrym jest ten ktory umie przyznac sie do własnej głupoty"



TEST FITMAX Fire Fit podsumowanie str.6 : http://www.sfd.pl/TEST_Fire_Fit__Cyborg69-t860618.html?pow=tak&userid=304292#post5.

http://www.sfd.pl/Cyborg69_,_będzie_sie_działo_!_-t948969.html - MÓJ DZIENNIK

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 145 Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 8337
A jakie ćwiczenia i ile proponujesz na biceps ?
To może zamiast bicepsa to robić plecy + przedramię ?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 15 Napisanych postów 2037 Wiek 24 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 17417
Wyrzuć tylko to 3 ćwiczenie i będzie git. Uważam że na biceps , zreszta tak samo jak i na triceps 3 ćwiczenia po 3 serie w zupełności wystarczą .
Możesz robić Biceps z plecami , natomiast do barków dodaj sobie nogi i będzie ok .

Zmieniony przez - Cyborg69 w dniu 2012-06-11 16:09:35

Jak pomogłem to podziękuj . !
Jak nie to pytaj .!

" Madrym jest ten ktory umie przyznac sie do własnej głupoty"



TEST FITMAX Fire Fit podsumowanie str.6 : http://www.sfd.pl/TEST_Fire_Fit__Cyborg69-t860618.html?pow=tak&userid=304292#post5.

http://www.sfd.pl/Cyborg69_,_będzie_sie_działo_!_-t948969.html - MÓJ DZIENNIK

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 145 Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 8337
Mam jeszcze jedno pytanie.. Czy mogę sobie biegać w dni nietreningowe tak po 40minut ?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 15 Napisanych postów 2037 Wiek 24 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 17417
Oczywiście że tak , dzięki temu zachowasz odpowiednią kondycję i co ważne podkręcisz metabolizm , dzięki czemu nie bedziesz tak łapał zbędnej tkanki tłuszczowej podczas budowania masy .
Jeżeli dieta będzie odpowiednia to mozesz uzyskać bardzo dobre efekty .

Jak pomogłem to podziękuj . !
Jak nie to pytaj .!

" Madrym jest ten ktory umie przyznac sie do własnej głupoty"



TEST FITMAX Fire Fit podsumowanie str.6 : http://www.sfd.pl/TEST_Fire_Fit__Cyborg69-t860618.html?pow=tak&userid=304292#post5.

http://www.sfd.pl/Cyborg69_,_będzie_sie_działo_!_-t948969.html - MÓJ DZIENNIK

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 145 Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 8337
A co do diety to ona powinna mieć jakoś spektakularnie więcej kcal niż wynosi zapotrzebowanie czy wręcz przeciwnie ?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 15 Napisanych postów 2037 Wiek 24 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 17417
Jeżeli chcesz budować masę mięśniową to bilans kaloryczny musi być na plus , jeżeli chcesz redukować to na minus . Na początek 300-400kcal na plus wystarczy , jeżeli waga po tygodniu bedzie stała w miejscu to dodaj 100-200kcal . Ważne aby się ważyć regularnie co tydzień , np w każdy poniedziałek rano na czczo .

Jak pomogłem to podziękuj . !
Jak nie to pytaj .!

" Madrym jest ten ktory umie przyznac sie do własnej głupoty"



TEST FITMAX Fire Fit podsumowanie str.6 : http://www.sfd.pl/TEST_Fire_Fit__Cyborg69-t860618.html?pow=tak&userid=304292#post5.

http://www.sfd.pl/Cyborg69_,_będzie_sie_działo_!_-t948969.html - MÓJ DZIENNIK

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 145 Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 8337
I taki troszkę archeologiczny wpis ale nie chcę zakładać nowego tematu..
A więc poćwiczyłem już te 8 tygodni, przybrałem 4kg no i właśnie gdzieś czytałem że trzeba zrobić przerwe tydzień i mi się ta przerwa jutro kończy i nie wiem czy konieczna jest zmiana ćwiczeń ? Czy trzeba robić też takie przerwy, jak tak to co ile i jakie długie mają być ?
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Pomoc w treningu

Następny temat

sflaczałe mięśnie

Nutel