SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Trening - co do poprawy??

temat działu:

Trening dla początkujących

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 716

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 10 Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 937
Poniedziałek: Barki, Bicepsy, Łydki
1.Unoszenie sztangielek bokiem
2.Unoszenie sztangielek bokiem w opadzie
3.Uginanie ramion ze sztangielka sp."Młotkowym"
4.Uginanie ramion ze sztangą na modlitewniku
5. Wspięcia na palce w staniu
Wtorek:??
Środa: Klatka, Triceps
1.Wyciskanie sztangi w leżeniu na ławce poziomej
2. Wyciskanie sztangielek w leżeniu na ławce poziomej
3. Przenoszenie sztangielki w leżeniu w poprzek ławki poziomej
4. Pompki w podporze tyłem
5. Prostowanie ramienia ze sztangielką w opadzie tułowia
Czwartek:??
Piątek: Plecy, Przedramię, Kaptury
1.Wyciskanie sztangi sprzed głowy
2.Podciąganie sztangielki w opadzie (wiosłowanie)
3. Podciąganie końca sztangi w opadzie
4. Wznosy barków "Sztrugsy"
5. Uginanie nadgarstków podchwytem i nachwytem w siadzie

ROZGRZEWKA
Poniedziałek: Barki, Bicepsy, Łydki
1.Klękamy na podłodze opierając ramiona o podłogę wewnętrzną stroną dłoni, palcami skierowanymi w naszym kierunku, prostujemy ramiona w łokciach.
2. Jedną rękę prostujemy przed siebie równolegle do podłogi, drugą chwytamy się(podchwytem) za łokieć wyprostowanej ręki i z w tej pozycji przyciągamy do siebie wyprostowaną rękę.
3. Do ćwiczenia jest potrzebna duża podkładka. Trzymając się czegoś stabilnego wykonujemy na jednej nodze(na przemian)pogłębianie piętą.
Środa: Klatka, Triceps
1.Skręty tułowia w przeciwnym kierunku do rozciąganej strony klatki z oparciem reki o ściane.
2.Ramiona wyprostowane z tyłu i oparte o ściane, wykonujemy płytkie przysiady.
3. Stojąc w lekkim rozkroku unosimy jedna rękę, (której mięśnie będziemy rozciągać)pionowo w górę, zginając ją jednocześnie maksymalnie w łokciu. Drugą ręką chwytamy za łokieć i przyciągamy go za głowę.
Piątek: Plecy, Przedramię, Kaptury
1.Do tego ćwiczenia jest potrzebny punkt oparcia. Splatamy ramiona nad głową łącząc przedramiona ze sobą, chwytając jednocześnie za łokcie od zewnątrz. Tak złączone przedramiona kładziemy na naszej podporze jednocześnie klęcząc na kolanach przed krzesłem. Z tej pozycji wykonujemy pogłębianie tułowia.
2. Dłonią jednej ręki chwytamy za palce drugiej(wyprostowanej).W tej pozycji przyciągamy palce do siebie odginając jednocześnie dłoń w nadgarstku do góry.
3. stajemy przy ścianie, ramiona wyprostowane i oparte o ścianę na wysokości pasa, tułów pochylony tak, by plecy były w jednej linii z ramionami-równolegle do podłogi. Z tej pozycji pogłębiamy skłon tułowia, jednocześnie utrzymując ramiona w niezmiennym położeniu

Ile najlepiej robić powtórzeń i ile serii jeśli chce ćwiczyć na mase?? i jakimi ciężarami czy maksymalnymi dla ilości powtórzeń czy mniejszymi??
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 326 Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 3237
danielx89

proponuje mala lekture:

posty drsquat'a.

http://www.sfd.pl/FBW_do_oceny-t380753.html (tutaj znajdziesz plan dla siebie)

http://www.sfd.pl/Trening_FBW-t381663-s2.html 

pozdrawiam.

PS.
rozumiesz,ze nie wprowadzam korekt do twojego planu,gdyz wiem,ze na swiezaka 100 x lepiej podziala trening calosciowy,niz taka masturbacja,ktora rozpisales.

"live and die in the squat rack"

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 10 Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 937
a jakbym połaczył wszystkie cwiczenia i robiłe je 3 razyw tygodniu to byłoby git czy nie bardzo.moze ma ktos jakies propozycje trzningowe 3x tyg.
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

proszę ocenic trening jaki ułożyłem początkującemu

Następny temat

masa idzie dobrze ale siła nie bardzo :/ jaka może być przyczyna?

Fruzelina