SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Trening Trójboju Siłowego

temat działu:

Trening w domu

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 2204

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 46 Wiek 25 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 557
Witam,
chciałem się dogłębnie zapoznać z tajnikami budowania siły. Czytałem książki Pavla Tsatsouline'a i bardzo mnie to zaciekawiło. Do rzeczy interesują mnie konkretne plany , i inne istotne rzeczy na temat trójboju i budowania siły (czy treningi miszczów xD). Myślę, że było tego pełno na forum, ale ja proszę o konkrety, sprawdzone i działające, po to by w przyszłości ułożyć sobie trening. Dodam tylko, że nie jestem takim całkiem początkującym, i trochę znam moje ciało i mniej więcej wiem co i jak na nie działa. Za pomoc dziękuję!!!! (ważne, aby to były istotne informacje, nie muszą być tylko z yt. Z czasem je sobie przyswoję :) .
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Witaj, przygotowaliśmy kilka tematów które mogą Cię zainteresować:

PRZYSPIESZ SPALANIE TŁUSZCZU!

Nowa ulepszona formuła, zawierająca szereg specjalnie dobranych ekstraktów roślinnych, magnez oraz chrom oraz opatentowany związek CAPSIMAX®.

Sprawdź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
QUEBLO Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 2358 Napisanych postów 30594 Wiek 39 lat Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 270604
A masz niezbędny sprzęt do trojboju?

"Będąc na diecie najważniejsze jest, by wieczorem zasnąć, zanim się zechce żreć"

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 46 Wiek 25 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 557
Bedzie wraz ze świętami, sztanga, ławka i trochę dodatkowego obciążenia. Pytam by mieć już podstawową wiedzę na ten temat.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
QUEBLO Moderator
Ekspert