SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Trening-Redukcja

temat działu:

Trening dla początkujących

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 839

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 18 Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 144
Poprzedni trening FBW.
Bez diety
Rezultat - Brak.

Moje foty

http://imageshack.us/photo/my-images/39/K**3.jpg/


http://imageshack.us/photo/my-images/109/K**1.jpg/

Dieta teraz tak.
Nie wiem jaki trening może ten ?



1. „Thrusters” - dopalacz (czyli pełny przysiad przedni + wyciskopodrzut sztangi) 3-5 serii, 75-85% CM, 3-6 powt.
2. Podciąganie na drążku nachwytem 3-4 serie, 75-85% CM, 5-10 powt.
3. Wyciskanie sztangi leżąc na ławce głową w dół 3-4 serie, 75-85% CM, 4-6 powt.
+ Wiosłowanie sztangą w opadzie tułowia 3-4 serie, 75-85% CM, 6-8 powt.
4. Martwy ciąg na prostych nogach / RDL 2-3 serie, 75-85% CM, 6-8 powt.
5. Wyciskanie sztangi wąskim chwytem lub pompki w podporze tyłem 2-3 serie, 75-85% CM, 5-8 powt.
6. Uginanie ramion ze sztangą łamaną, stojąc: 2-3 serie, 75-85% CM, 8-12 powt.
7. Wspięcia na palce 3 serie, 75-85% CM, 30-40 powt.
8. Russian twist – rotacja z obciążeniem na ławce ukośnej

Mogę ćwiczyć 3xtyg
Aeroby tak 2-3xtyg 30-60min.
Chcę się wziąść za siebie lato idzię a jak wyglądam tak wyglądam myślę że przez 3miech ciężkiej pracy można osiągnąć te 6kg mniej.
Suple -Żadne
Pas jedynie taki niebieski za 30zł bardziej się pocę.

Wzrost:174
Waga:75
Pas:82
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 5 Napisanych postów 2007 Wiek 27 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 15517
Ten niebieski pas Ci nic nie daję. Wklej całą ankietę działu. Plan dobry, ale na Twoim miejscu wybrałbym coś prostszego.


Zmieniony przez - latwoo w dniu 2012-03-28 15:28:03

Pozdro ;)

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 18 Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 144
http://www.sfd.pl/Redukcja_15lat-t848320-s2.html#post1  latwo co masz na myśli wiesz ja przez 3 miechy chcę redukjcę ładną walnąć.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 5 Napisanych postów 2007 Wiek 27 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 15517
Po co mi ten link? Wiem, że chcesz "walnąć" redukcję, ale po co mi to? Pisałem Ci żebyś wkleił całą ankietę.

Pozdro ;)

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 18 Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 144
jaką ankiete ?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 123 Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 5813
trening na redukcji nie jest az tak bardzo istotny, najwazniejsza dieta z ujemnym bilansem kalorycznym (zobacz dzial odchudzanie) i aeroby (bieganie, basen,rower) dla mnie ten twoj trening jest mega przeladowany... najprostsze fbw bierz, traktor ci poradzi jakbys mial problem. W pasie biegaj, zawsze cos minimalnie da, chociaz ogolna opinia jest taka,ze nic nie daje.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 123 Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 5813
latwoo jak ty mowisz,ze ten plan jest dobry pod dawidmasa to wez idz do innego dzialu
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 18 Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 144
Ej to poradzi mi ktoś w końcu jakiś plan :) Tak jak pisałem
FBW 3xtyg zrobiłem bez diety i nie wchodziło całkiem dobrze,
praktycznie to zero weszło. Teraz moje pytanie jaki trening i prosze nie odsyłajcie mnie już do innego działu./
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 5 Napisanych postów 2007 Wiek 27 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 15517
@alaztair: naucz się czytać ze zrozumieniem.

dawidmasa
jaką ankiete ?


Czytaj podwieszone tematy, regulaminy i tym podobne. Tego nikt za Ciebie nie zrobi.

Pozdro ;)

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 18 Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 144
Poprawi ktoś tą rozpiskę czy jest ok. Na redukcję, bo nie wiem tylko sprzeczacie się jak dzieci.
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Plan treningowy

Następny temat

Obciążenie a wzrost i wiek

Shaker