SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Trening Pomocy :)

temat działu:

Trening dla początkujących

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 699

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 255 Wiek 32 lat Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 3358
Witam.
Jestem nowy i zielony w ułożeniu sobie treningu :)
Prosiłbym kogoś kto sie zna o ułozenie dobrego treningu i OPISANIE kazdego cwiczenia jak sie go powinno wykonywac :) Bo czytałem juz wiele planow treningowych i połowe cwiczen nie mam zielonego pojecia jak wykonywac :((

Płeć : Mężczyzna

Wiek : 16

Waga : 90

Wzrost : 182

Cel treningowy : Siła,dobra sylwetka

Staż treningowy na słowni : 6 mies

Uprawiane inne sporty : Czasem piłka nozna

Dostęp do sprzętu (np. full osprzęt siłownia, sztanga/sztangielki) : Ławka,Modlitewnik,sztanga,hantelki,obciązenia.

Dieta : Nie mam nic :) (Jesli to sie liczy to jem chleb razowy,i wit.Capivit A+E) ^_^

Przeciwskaznania medyczne : brak

Zażywane suplementy : brak

Prosze o ułozenie treningu tutaj :) a nie podawanie linkow do jakis tematow ktorych mało rozumiem :D
Pozdrawiam.

Jestem zielony ^_^ xD
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Pozdro z HoLaNdIi !! ^_^

Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120

PRZYSPIESZ SPALANIE TŁUSZCZU!

Nowa ulepszona formuła, zawierająca szereg specjalnie dobranych ekstraktów roślinnych, magnez oraz chrom oraz opatentowany związek CAPSIMAX®.

Sprawdź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 3 Napisanych postów 538 Wiek 36 lat Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 12358
Blublam jak to nie rozumiesz dopiero zaczynasz więc ACT to trening dla Ciebie tu masz linka
https://www.sfd.pl/[art]_ACT,_czyli_trening_dla_początkujących_by_georgu!-t350762.html

A co do wykonywania ćwiczeń
http://www.kulturystyka.pl/atlas/