SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Trening Pływacki - początkujący - odchudzanie.

temat działu:

Inne dyscypliny

słowa kluczowe: , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 1328

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 2 Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 5
Witam,

Zacznijmy od tego, że jestem amatorem.

1.Ile razy w tygodniu możesz chodzić na pływalnie?
minimum 3 x 2h w tym około 1h pływania)(tam jest dostęp do większej liczby obiektów)
2.Ile (w przybliżeniu) przepływasz [km lub m] na jednym treningu?
mało - powiedzmy 400m
3.Jaki widzisz twój cel w treningu pływackim:
a.poprawa wytrzymałości (6/10)
b.chce schudnąć (10/10)
c.przygotowywuje się do przepłynięcia określonego odcinka. (1/10)
d.chce poprawić swój rekord (0/10)
e.inne... chcę popracować nad kręgosłupem bo mam problemy od pracy siedzącej
3.Jakimi stylami pływasz na treningu najczęściej?
kraul, grzbiet
4.Jakimi stylami potrafisz pływać?
kraul, grzbiet
5.Jaki jest twój ulubiony styl ewentualnie styl którym chcesz pobić swój rekord życiowy(podaj również odcinek)?
brak
6.Jeśli znasz swoje najlepsze rezultaty to podaj.
brak
7.Czy trenujesz inną dyscypline sportową?Jeśli tak to jaką?
nie wiem czy 1,5h tygodniowo tańca towarzyskiego się liczy (od 3 miesięcy, ale będę kontynuował)
8.Czy są jakieś przeciwskazania od lekarza związane z zajęciami na pływalni?
brak konsultacji
9.Czy posiadasz jakies akcesoria pływackie typu deska łapki?
dostępne na obiekcie deska i rurka piankowa (srednica=10cm l=1m)

A teraz o mnie:
moje pływanie jest mocno amatorskie, zwykle chodzę z kimś kto pomaga mi to poprawiać ale jeszcze dużo pracy. W najbliższym okresie chciałbym zacząć przepływać 50m kraulem bez odpoczynku (a jest to problem)

moja masa to 93 kg przy 176 cm. wiec jest bardzo źle.

odchudzanie chcę wspomóc l-karnityną i tu zaczyna się problem bo potrzebuję diety, która z jednej strony nie wymaga drastycznych eksperymentów kulinarnych (mam ograniczone możliwości w tym zakresie) , ale idzie wiosna więc na pewno więcej warzyw i owoców, z drugiej strony pomogła by w całości i dopasowana była do treningu.

Słyszałem, że dobre efekty daje odstawienie słodyczy, pieczywa, makaronów, ziemniaków i ryżu, czy w połączeniu z pływalnią to ma sens? Pływanie zużywa sporo energi.
Pytania: Czy to prawda? ktoś to potwierdzał? czy nie spowoduje to spalania "tkanki mięśniowej?"


Zmieniony przez - micro_jr w dniu 2010-04-07 13:44:46

a i tak wszystko to jest kłamstwem

Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 22 Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 226
Wiadomo, plywanie zuzywa energie, ale nie obciazy Twoich stawów na poczatek, musisz plywac tak abys czul sie konfortowo wtedy będzie to trening aerobowy (30 min. to minimum). I trzeba pamietać, ze kiedy pływasz tracisz tez duzo energi na ogrzanie organizmu bo woda zazwyczaj ma niza temp. niz temp. ciała... A co za tym idzie, nie mozesz po takim treningu zjeść byle czego, i nie wiadomo w jakich ilościach.

Kiedy w dziale odchudzanie poczytasz o diecie, bedziesz sie stosował do tam podanych zlacen i właczysz w to trening na pływalni, efekty bedzie widac na pewno!

Tylko tu potrzebna jest cierpliwość i determinacja w dazeniu do celu! Powodzenia.
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Basen -problem z kraulem

Następny temat

Treningi na wzrost-Pytania

aerofull