SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Trening Interwałowy (HIIT)

temat działu:

Trening dla zaawansowanych

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 488407

Nowy temat Temat Zamknięty
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
apokalipsa NUTRIFARM Moderator
Ekspert
Szacuny 359 Napisanych postów 37376 Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 125810
...ale chyba nie na stacjonarmym...

może i ciekawe byłoby to doświadczenie- myślę, że proporcje podobne jesli chodzi o czas trwania- oczywiście wszystko musisz dostosować do takiego sprzętu
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 17 Napisanych postów 1588 Wiek 33 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 16577
apo powiedz mi co sadzisz o bieganiu w miejscu albo o pajacykach i bieganiu w miejscu albo o pajacykach ?? wiem ze to głupie... ale odpowiedz...

Gdzie jest Bóg, chyba na urlopie, na niego też mieli kartotekę w UOP-ie

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 103 Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 2166
dlaczego nie na staconarnym?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
apokalipsa NUTRIFARM Moderator
Ekspert
Szacuny 359 Napisanych postów 37376 Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 125810
BorutzM -zawsze to gorzej jest robić sprint na stacjonarnym.

chomson -tu jest podobnie, nie uzyskasz takiej jakości jak przy normalnych biegach/chodzi tu szczególnie o wysoka intensywność/.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 103 Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 2166
Hmm, ale mowisz o efektywnosci, czy po prostu jest to nie wygodne? (pytam sie bo na razie nie mam rowerka wiec nie robilem i chce sie po prostu dowiedziec
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 3 Napisanych postów 792 Wiek 27 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 33912
a czy dodanie do diety oliwy z oliwek moze pogorszyc spalanie tłuszczu ?

Zmieniony przez - power15 w dniu 2007-03-03 14:44:11
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 24 Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 404
siema, cwicze od niedawna i zawsze po silce jezdze 40 min na rowerku stacjonarnym (staram sie utrzymywac puls 140/min). Po treningu silowym nie jestem jakos super wyj...any z mocy wiec zastanawiam sie nad zamiana tych 40 min na HIITa ale wlasnie ze wzgledu na moja prace przynajmniej narazie nie bede mogl chodzic czesciej na silownie niz 3dni.
Przeczytalem juz chyba caly ten temat ale im bylem dalej tym mniej wiedzialem ;/ i teraz w koncu juz sam nie wiem czy moge po silce robic HIITa??czy lepiej zostac przy 40min?
pomozecie?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 30 Napisanych postów 2643 Wiek 30 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 24308
HIIT najlepiej w dni nietreningowe. PO silce HIIT bedzie malo efektywny. 40 minut aerobow po treningu to tez za duzo. 20 wystarczy

Wojownicza dusza, więc po swoje ruszaj
na ławę nie zejdę nawet gdy dostanę karę, rezerwowy ze mnie żaden, ja rasowym napastnikiem !! Czuję w sobie straszną parę, widzisz mnie na piedestale? I słusznie się chwalę, cudze znam lecz swoje walę.

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 24 Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 404
kurde w sumie moj trening silowy trwa jakies 50 min czyli chyba nie tak dlugo, a jesli bym jednak zaczal po silowym HIIT to bedzie zle z czym?? jakies "spadki"? czy cos takiego? masy miesniowej narazie dluzo nie mam wiec jakie moga byc skutki uboczne? i czemu 40 min na rowerku to za duzo?
mam troche brzucha i chce go jak najszybciej zrzucic bo mnie wku...
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
apokalipsa NUTRIFARM Moderator
Ekspert
Szacuny 359 Napisanych postów 37376 Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 125810
BorutzM -właśnie poprzez ta pewna niewygode trudniej jest uzyskac max. efektywnosci- jednakże to nie powinno byc przeszkodą.

power15 -raczej nie, lecz pod warunkiem, ze nien bedzie sie to wiązało z dodatkowa zwyzka kalorii, wiec w takim wypadku za;lecałbym ograniczenie węglowodanów na miejsce tego tłuszczu.

marcinj -HIIT po siłce może oznaczaj zbytnie ryzyko utraty masy, nie spełnia az tak bardzo swojej roli w przyspieszaniu metabolizmu bo to zabezpiecza juz w tym czasie trening siłowy, zalecane jest więc robic go w dni gdy nie trenujesz na siłowni.
po treningu lżejszy wysiłek aerobowy bo tętno 140/min. to raczej świadczo o treningu juz zbytnio intensywnym- pochłaniajacym napewno wiecej węglowodanów


Zmieniony przez - apokalipsa w dniu 2007-03-05 12:50:25
Nowy temat Temat Zamknięty
Poprzedni temat

Czy "szóstka" Weidera ?

Następny temat

kto wie o co chodzi ??