SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Trening Góra Dół - ocena

temat działu:

Trening dla początkujących

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 478

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 41 Wiek 21 lat Na forum 4 lata Przeczytanych tematów 1266
Witam . Chciałbym wam dac do oceny mój plan treninowy góra - dół

Pon, Czwartek : Góra
Plecy : Wiosłowanie sztangą 4x10
Plecy : Wiosłowanie sztangielką 4x10
Klatka : Wyciskanie na prostej 4x10
Klatka : Wyciskanie na skosie górnym 4x10
Barki : Wyciskanie sztangielek na ławce siedząc 4x10
Biceps : Uginanie ramion ze sztangielkami 3x10
Triceps : Wyciskanie francuskie 3x10

Wtorek, Piątek : Nogi
Przysiady ze sztangą 4x10
Wykroki ze sztangielkami 4x10
wspięcia ze sztangą na udach 4x10


Nie posiadam w domu drążka, myślałem jeszcze nad ćwiczeniem na środek klatki piersiowej co o tym myślicie ?

Brzuch :
wznosy nóg na ławce 3x10
scyzoryk siedząc 3x10
zgięcia tułowia z hantlami 3x10
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
rion10 Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 5272 Napisanych postów 59343 Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 728535
Tak na pierwszy rzut oka porównaj te dwa plany, które wrzuciłeś i zobacz czym się różnią tak na pierwszy rzut oka?

Wierzyć to znaczy ufać, kiedy cudów brak.
Muscles not grow on trees!

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 41 Wiek 21 lat Na forum 4 lata Przeczytanych tematów 1266
rion10
Tak na pierwszy rzut oka porównaj te dwa plany, które wrzuciłeś i zobacz czym się różnią tak na pierwszy rzut oka?


Pon, czwartek jest górna część ciała, wtorek, piątek dolna + brzuch wiec co tu porównywać ?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
rion10 Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 5272 Napisanych postów 59343 Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 728535
Masz dużo więcej ćwiczeń i serii na jedną połowę ciała niż na drugą. Wprowadź jakiś sensowny podział. Albo dodaj więcej ćwiczeń na dół ciała albo weź sobie gotowy plan z postów podwieszonych np fbw.

Wierzyć to znaczy ufać, kiedy cudów brak.
Muscles not grow on trees!

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 41 Wiek 21 lat Na forum 4 lata Przeczytanych tematów 1266
rion10
Masz dużo więcej ćwiczeń i serii na jedną połowę ciała niż na drugą. Wprowadź jakiś sensowny podział. Albo dodaj więcej ćwiczeń na dół ciała albo weź sobie gotowy plan z postów podwieszonych np fbw.


Fbw robiłem i stał sie już nudny .
A jezeli chodzi o trening dołu to co mam jeszcze innego robić na nogi skoro ćwicze w domu z sztanga i hantlami ?
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Czy dodanie treningu parkour do planu treningowego będzie ok?

Następny temat

cwiczenia z hentelkami na mase hantle 2x15 + laweczka z taboretow

Fitmeal